PC przestal dzialac...

Data: 2011-08-16 09:33:50
Autor: DonAndress
PC przestal dzialac...
Witam.

Po wczorajszej burzy w Krakowie komputer przestal dzialac...

Wydawalo mi sie, ze zdazylem go na czas wylaczyc z zasilania oraz
odpiac wszystkie kable, ale moze jednak nie zdazylem. Chociaz to
dziwne, bo dokladnie tak samo mam podpietego drugiego kompa pod te
same urzadzenia i ta sama linia zasilania i jemu nic nie jest mimo, ze
odlaczalem go w drugiej kolejnosci.

No ale do rzeczy. Po wcisnieciu przycisku power zapala sie zielona
dioda i nic wiecej. Nie startuja wiatraki, nic nie slychac, nic sie
nie kreci, procesor sie nie grzeje, nie jest podawany sygnal na
monitor. Wyciagnalem baterie na 5min i nic.

Czy ktos bylby uprzejmy podpowiedziec, co moglo sie stac i jak to
naprawic?

Pozdrawiam,
  DonAndress

Data: 2011-08-17 07:57:41
Autor: ****Einstein****
PC przestal dzialac...

Uzytkownik "DonAndress" <andrzej.hull@gmail.com> napisal w wiadomosci news:cd3b34c0-329d-4fa3-ad45-45b2d8b80852y24g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Witaj
Spróbuj podmienic zasilacz.

Pozdrawiam

Data: 2011-08-17 22:06:51
Autor: DonAndress
PC przestal dzialac...
Spróbuj podmienic zasilacz.

Nie rozumiem tego... Wyglada na to, ze moj komputer musial chwile
odpoczac bedac caly czas podlaczonym do zasilania. Nie mialem czasu
przy nim grzebac, a on na drugi dzien odpalil bez problemu i dziala
nadal...

Ktos potrafi znalezc wyjasnienie?

PC przestal dzialac...