PC recovery card - jak to dziala

Data: 2011-05-23 09:54:08
Autor: OkuczaWa
PC recovery card - jak to dziala

no np taki bajer

http://allegro.pl/najlepsze-zabezpieczenie-pc-recovery-card-v12-8-pl-i1607334811.html

o co w tym chodzi?
wycztlałem tylko, ze to bootuje sie komp jakby z karty sieciowej

Data: 2011-05-23 10:09:47
Autor: Mariusz Kruk
PC recovery card - jak to dziala
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OkuczaWa"
[...]

O ile dobrze pamiętam, tego typu rozwiązania traktują dysk jako snapshot
tylko do odczytu, natomiast wszelkie zmiany zapisują w pamięci (czy też
na wydzielonym kawałku dysku).
Natomiast to konkretne rozwiązanie powaliło mnie. Albo chłopaki nie
umieją czytać, albo nie wiem jako to nazwać.
"Dlaczego defragmentacja dysku jest zalecana?
Ponieważ karta Recovery Card wykorzystuje ostatnie sektory dysku
twardego. Defragmentator dysków przesunie wszystkie pliki zajmujące te
sektory, gdyby tak się nie stało byłyby one nadpisane przez kartę
Recovery Card."

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,10161961
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-05-23 11:39:07
Autor: Q
[...]

Dokladnie - ze nie wspomne o innych kwiatkach z opisu:

"Karta umożliwia ochronę komputera z 64-bitowa architektura procesorów. Dzięki temu zastosowaniu nasz komputer będzie działał jeszcze szybciej a Recovery Card skutecznie ochrania w nim cenne dane."

"Po instalacji Recovery Card komputer pracuje szybko i efektywnie."

....czyli karta rowniez costam costam przyspiesza -
- pewnie cos na wzor kartridza turbo do c64 :).

PS
Taka ochrone dysku przed zapisem mozna sobie zrobic bez takiej karty.

Data: 2011-05-23 11:57:40
Autor: nom

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:ird9te$oej$1news.task.gda.pl...

PS
Taka ochrone dysku przed zapisem mozna sobie zrobic bez takiej karty.

Dla XP jest http://www.microsoft.com/poland/protect/products/family/steadystate.mspx
Vista i win7 mają już wbudowaną ochronę przed zmianami. :-)

Data: 2011-05-23 23:58:07
Autor: Q
PC recovery card - jak to dziala
Dla XP jest http://www.microsoft.com/poland/protect/products/family/steadystate.mspx
Vista i win7 mają już wbudowaną ochronę przed zmianami. :-)

Dokladnie - z tym, ze chodzilo mi o cos bardziej hardkorowego,
tzn. przerobienie xp pro na embedded:
http://en.wikipedia.org/wiki/Enhanced_Write_Filter
:)

PC recovery card - jak to dziala