PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?

Data: 2019-09-26 00:44:14
Autor: Marcin Debowski
On 2019-09-25, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
Tak sobie wymyśliłem jak niżej :)

W jednym pokoju PC z monitorem/klaw/mysz -- to akurat proste, jedynie karta
musi mieć dwa wyjścia HDMI/DVI.

W drugim pokoju drugi monitor(TV)/klaw/mysz.
TV łatwizna -- HDMI wytrzyma z 10m. Wytrzyma? :)

Ale co z klawą i myszą?
10m przez ścianę radiowo da radę?
Da się uruchomić komputer z klawiatury? (najlepszy byłby dedykowany przycisk, a
nie wzbudzanie na przypadkowe naciśnięcie czy ruch myszą)
Czy dać sobie spokój i pociągnąć kabel USB+hub? Da radę na 10m?

* - jest mniej niż 10m (8-9), no ale przyjmijmy zapas

A chcesz na tym poważnie pracować (w tym napindalać w dynamiczne gry), czy po prostu mieć dostęp do pulpitu w jakimś akceptowalnym, uzytecznym zakresie? Jeśli to drugie to zawsze możesz zdalnie z jakiegoś urządznia. Budzić mozna tez np. przez WOL.

--
Marcin

Data: 2019-09-26 03:06:37
Autor: Animka
PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?
Ale co z klawą i myszą?
10m przez ścianę radiowo da radę?

Kup sobie drugą.

--
animka

Data: 2019-10-09 19:53:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?

"Animka" qmiq7v$k7p$1@news.icm.edu.pl

Ale co z klawą i myszą?
10m przez ścianę radiowo da radę?

Kup sobie drugą.

Co mu po drugiej ścianie?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-10-09 22:55:49
Autor: marfi
PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:5d9e1ec8$0$17347$65785112news.neostrada.pl...
Co mu po drugiej ścianie?

 :)))

--
marfi

Data: 2020-02-02 00:02:13
Autor: radekp@konto.pl
PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?
Wymyśliłem sobie taki sposób na zdalne włączanie PC:
https://www.aliexpress.com/item/32662259319.html

Ale teraz problemem może być, że to ma być z drugiego pokoju -- podczerwień nie
nadaje się :)
Widział ktoś taki gadżet, który będzie działał przez ściany (radiowo)?

Data: 2020-02-02 13:56:27
Autor: wowa
[...]

No przecież to jest radiowo.
Wojtek

Data: 2020-02-04 21:59:38
Autor: jacek
W dniu 2020-02-02 o 13:56, wowa pisze:
[...]

Pobiera w stanie czuwania około 6 wat

Data: 2020-02-05 22:53:57
Autor: jacek
W dniu 2020-02-04 o 21:59, jacek pisze:
[...]

Raczej ok 30mA i współczynnik mocy ma na poziomie 0,15.

Wsadź żarówkę 5W w obudowę wielkości tego włącznika i potrzymaj włączoną ze 2 godziny, poczujesz różnicę temperatury.
Tam jest toporny zasilacz z szeregowym kondensatorem obniżający napięcie do ok 24V.

--
pzdr, j.r.

Data: 2020-02-05 16:59:51
Autor: Budzik
PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

Sa gniazdka któe mozesz sterować pilotem radiowym.
https://allegro.pl/oferta/3x-gniazdko-elektryczne-zdalnie-sterowane-na-
pilot-8755990149
https://allegro.pl/oferta/8755990149

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2019-10-03 23:10:44
Autor: radekp@konto.pl
PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?
Thu, 26 Sep 2019 00:44:14 GMT, w <yRTiF.305272$Sk7.209444@fx01.ams1>, Marcin
Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> napisał(-a):

A chcesz na tym poważnie pracować (w tym napindalać w dynamiczne gry), czy po prostu mieć dostęp do pulpitu w jakimś akceptowalnym, uzytecznym zakresie? Jeśli to drugie to zawsze możesz zdalnie z jakiegoś urządznia.

Nie, to nie wchodzi w grę.

PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?