PC wyłącza sie samoistnie

Data: 2009-02-24 10:29:29
Autor: marcin
PC wyłącza sie samoistnie
Witam

ostatnio wylacza mi sie komputer sam, tak juz  z 2 razy w przeciagu
tygodnia i nie chcial wlaczyc ponownie sie , dopiero po 20 minutach
ruszylo

sprawdzalem speedfan i temperatury sa ok

w czym moze byc problem?

Pozdr

Data: 2009-02-24 11:36:11
Autor: mamproblem
PC wyłącza sie samoistnie
On 24 Lut, 19:29, marcin <marcin_2...@wp.pl> wrote:
[...]

Może być w komputerze.

Data: 2009-02-24 20:46:30
Autor: MC
PC wylacza sie samoistnie
Uzytkownik "marcin" <marcin_2036@wp.pl> napisal w wiadomosci news:ecec7f8c-5a6b-41ce-b1c1-52db7222d7cej38g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Trudno to merytorycznie uzasadnic, ale ostatnio wiele tajemniczych defektów ustepowalo po wymianie zasilacza.

Data: 2009-02-24 22:23:55
Autor: Tomaszek
PC wyłącza sie samoistnie
marcin pisze:
sprawdzalem speedfan i temperatury sa ok

To nie sprawdzaj speedfanem tylko otwórz obudowę i zobacz czy wiatrak naprawdę chodzi.

Jak jest chłodzony chipset płyty? Pasywnie czy aktywnie?

Jaki masz zasilacz?
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

PC wyłącza sie samoistnie