PCC-3 listem poleconym?

Data: 2010-06-26 17:38:57
Autor:
PCC-3 listem poleconym?
Witam,
czy wypełniony formularz PCC-3 (podatek od kupna samochodu) można wysłać do US listem poleconym tak jak roczny PIT a podatek zapłacić przelewem, czy też koniecznie trzeba osobiści stawić się w urzędzie? I czy data stempla pocztowego = termin złożenia tej deklaracji?

Data: 2010-06-28 07:54:35
Autor: wromek
PCC-3 listem poleconym?
[...]

mozna wyslac poleconym-zrobic przelew. nie wiem jak z datą.

pzdr.

Data: 2010-07-20 19:36:11
Autor: Agnieszka
PCC-3 listem poleconym?
zgadzam sie z przedmowca
data zlozenia bedzie datą stempla pocztowego