PCC a spolka jawna

Data: 2009-06-25 11:01:42
Autor: LA
PCC a spolka jawna

Uzytkownik "bokomaru" <blatka@zzzzzzzgmail.com> napisal w wiadomosci news:h1sr5m$3ui$2nemesis.news.neostrada.pl...
tak, dzwonilem na informacje podatkowa, i powiedziano mi - choc bez przekonania - ze trzeba placic PCC, jesli spolka jawna kupuje od osoby fizycznej. > czy ktos wie, jak to jest?

-- bartek

Polecam ustawe o podatku od czynnosci cywilnoprawnych.
Art 4 obowiazek podatkowy przy umowie sprzedazy ciazy na kupujacym.

co mnie zastanowilo, to to, ze interlokutorka zeznala, ze platnikiem PCC jest spolka (?)

art. 8 par. 1 KSH Spólka moze we wlasnym imieniu nabywac prawa,..., zaciagac zobowiazania,...

Spólka kupuje, spólka placi, równiez podatek.

pzdr

PCC a spolka jawna