PCI-E na VGA

Data: 2012-03-17 21:45:00
Autor: Remek
PCI-E na VGA
Witam

Czy spotkał się ktoś z przejściówką/adapterem z PCI-E na VGA?

Remek

Data: 2012-03-17 22:03:41
Autor: Yakhub
PCI-E na VGA
W liście datowanym 17 marca 2012 (21:45:00) napisano:

Czy spotkał się ktoś z przejściówką/adapterem z PCI-E na VGA?

Nie jestem pewien, ale chyba nie zrozumiałem, o co Ci chodzi.

Jeżeli   piszesz  o  urządzeniu, które z jednej strony wpinasz w płytę
główną,   a  z  drugiej  strony  podłączasz  do niego monitor - to jak
najbardziej  spotkałem  się  z takim urządzeniem, nazywa się to "karta
graficzna"...

Jeżeli jednak masz na myśli co innego, to musisz doprecyzować pytanie.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2012-03-17 22:14:06
Autor: B.G
PCI-E na VGA
Dnia 17-03-2012 o 21:45:00 Remek <nospam@gmail.com> napisał(a):

Czy spotkał się ktoś z przejściówką/adapterem z PCI-E na VGA?

Jeśli masz na myśli PCI-E:  http://en.wikipedia.org/wiki/PCI_Express   a  VGA: http://en.wikipedia.org/wiki/VGA_connector
to to wstrząsające w swojej rzadkości występowania na rynku urządzenie,  zwie się karta graficzna.

--
B.G

Data: 2012-03-17 22:32:35
Autor: ToMasz
PCI-E na VGA
W dniu 17.03.2012 21:45, Remek pisze:
Witam

Czy spotkał się ktoś z przejściówką/adapterem z PCI-E na VGA?

Remek

tak. to karta graficzna. co wygrałem?
ToMasz

Data: 2012-03-18 00:56:07
Autor: Remek
PCI-E na VGA
Użytkownik "ToMasz" napisał:

tak. to karta graficzna. co wygrałem?

Sorry. Macie rację. Pochrzaniłem nazwy. Miało być PCI-e -> AGP. Chodzi o
możliwość zamontowania starszego typu karty graficznej do płyty ze slotem
PCI-e.

Remek

Data: 2012-03-18 10:15:19
Autor: Yakhub
PCI-E na VGA
W liście datowanym 18 marca 2012 (00:56:07) napisano:

Sorry. Macie rację. Pochrzaniłem nazwy. Miało być PCI-e -> AGP. Chodzi o
możliwość zamontowania starszego typu karty graficznej do płyty ze slotem
PCI-e.

Nawet,  jeżeli  ktoś  coś  takiego  robi  (a  wydaje  mi  się  to mało
prawdopodobne),   to   użycie  tego  czegoś  nie  będzie  miało  sensu
ekonomicznego  -  urządzenie będzie droższe, niż odpowiednik tej karty
na PCI-e.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2012-03-18 15:06:26
Autor: Remek
PCI-E na VGA
Użytkownik "Yakhub" napisał:

Miało być PCI-e -> AGP.

[...]

Mówi się trudno. Mam kartę PCI-e. Problem w tym, że moim zdaniem sterowniki
do niej są do d... Jest to Nvidia GeForce 7600GS Sonic. Nie mam wymagań co
do wydajności, ale zależy mi na wygodzie i jakości oglądanych filmów.
Przećwiczyłem kilka wersji driverów i co nowsze to gorsze. Nie umozliwiają
regulacji jasności, kontrastu i nasycenia barw. Jeśli nawet jest nakładka to
mocno okrojona, kiepsko działająca i upierdliwa w obsłudze. To samo dotyczy
kar Radeon. Czy producenci i programiści nie oglądaja filmów na swoich
wyrobach? Mam natomiast karty AGP NVidii 32 - 128 MB i do nich stareńkie
drivery, które działają świetnie. Jest wygodna nakładka do regulacji obrazu.
Nawet jest suwak do regulacji odcienia (czasem nazywane jest to temperaturą
barw). I w związku z tym muszę poszukać odtwarzacza, który to ma.

Remek

Data: 2012-03-18 20:12:49
Autor: Irokez
PCI-E na VGA
Użytkownik "Remek" <nospam@gmail.com> napisał w wiadomości news:jk4q5s$eis$1inews.gazeta.pl...
[...]

To załąduj stare sterowniki
DO takiej ale Galaxy miałem jak pamiętam wersję 93.cośtam. Jakoś problemów nie widziałem (na Eizo S2231W)

--
Irokez

Data: 2012-03-22 09:56:49
Autor: kamil
PCI-E na VGA
On 18/03/2012 14:06, Remek wrote:
Użytkownik "Yakhub" napisał:

Miało być PCI-e ->  AGP.

[...]

Czy producent Twojego monitora/komputera nie umieścił tam przycisków do regulacji jasności/kontrastu? No i może pora przestać piracić z internetu jakieś kinowe kopie nagrywane telefonami, bo normalny film zazwyczaj ma dobrze te parametry dobrane.

Na moim radeonie nie ma z tym problemu (Media Player Classic).

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-03-18 11:46:53
Autor: Kapec
PCI-E na VGA
W dniu 2012-03-18 00:56, Remek pisze:
Użytkownik "ToMasz" napisał:

[...]

Jest taka przejsciowka ale cena z kosmosu ktos robil testy kart voodoo na 3dfx z tymi przejsciowkami.

http://www.frazpc.pl/b/108286

Data: 2012-03-18 13:12:50
Autor: tryton
PCI-E na VGA

http://www.frazpc.pl/b/108286

LOL nie wiedziałem że coś takiego istnieje

PCI-E na VGA