PCI-E na VGA

Data: 2012-03-17 22:03:41
Autor: Yakhub
PCI-E na VGA
W liście datowanym 17 marca 2012 (21:45:00) napisano:

Czy spotkał się ktoś z przejściówką/adapterem z PCI-E na VGA?

Nie jestem pewien, ale chyba nie zrozumiałem, o co Ci chodzi.

Jeżeli   piszesz  o  urządzeniu, które z jednej strony wpinasz w płytę
główną,   a  z  drugiej  strony  podłączasz  do niego monitor - to jak
najbardziej  spotkałem  się  z takim urządzeniem, nazywa się to "karta
graficzna"...

Jeżeli jednak masz na myśli co innego, to musisz doprecyzować pytanie.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

PCI-E na VGA