PD: Czujemy, że wraca IV RP. Popieramy Komorowskiego.

Data: 2010-04-25 18:55:42
Autor: karwanjestkretynem
PD: Czujemy, że wraca IV RP. Popieramy Komorowskiego.
Partia Demokratyczna popiera Bronisława Komorowskiego jako kandydata na prezydenta - oświadczyła przewodnicząca Partii Demokratycznej Brygida Kuźniak.
"Partia Demokratyczna zdecydowała, że w nadchodzących wyborach prezydenckich należy głosować na Bronisława Komorowskiego" - powiedziała Kuźniak na zorganizowanej w Warszawie konferencji prasowej.

"My czujemy, że nadchodzi, wraca IV RP i to jest bardzo groźna dama, ponieważ idzie otoczona współczuciem i owinięta czarnym kirem. W tej sytuacji chcemy głosować na Bronisława Komorowskiego i wszystkich do tego serdecznie nakłaniamy" - uzasadniała poparcie PD dla Komorowskiego.

Dodała też, że PD nie chce "wojny polsko-polskiej". "Boimy się, że ona nadejdzie. Nie chcemy takiej wojny tym bardziej, że w obliczu śmierci, złych emocji, bólu, goryczy i rozpaczy będzie to wojna toczona na symbole. Jeżeli jedna strona weźmie symbol Katynia, krzyża Solidarności, to druga strona w obliczu takiej wojny na symbole pozostanie już tylko z pustymi rękami" - powiedziała.

Wyjaśniała też, dlaczego PD nie popiera kandydatury Andrzeja Olechowskiego lub Grzegorza Napieralskiego. "My uważamy, że dzisiaj trzeba poprzeć tego, kto ma szanse wygrać" - powiedziała szefowa PD.

Kandydaturę Napieralskiego Kuźniak określiła jako kuriozum. "Pan Grzegorz Napieralski swoją ambicją i młodością budzi moją sympatię, ale w tej sytuacji politycznej wystawienie przez tę partię jego kandydatury oceniam jako rzecz egzotyczną, ciekawą, powiem po łacinie: kuriozum" - oświadczyła.

Rada Krajowa Partii Demokratycznej wyraziła też wdzięczność dla Tomasza Nałęcza za "zaangażowanie w prekampanię prezydencką". Nałęcz był kandydatem popieranym przez PD i SdPl, jednak w środę zrezygnował ze startu w wyborach prezydenckich. Swoją decyzję uzasadniał chęcią uniknięcia ostrych sporów po katastrofie Smoleńskiej.

''Wraca widmo IV RP''

http://wyborcza.pl/1,75248,7811529,Wybory_2010__PD__Czujemy__ze_wraca_IV_RP__Popieramy.html

Przemysław Warzywny

--
" To są przesłanki, dla których nie możemy lecieć do Tbilisi". I wtedy zaczęła się sprawa, "że będzie taka rozpierducha na skalę międzynarodową", jak wróci pan prezydent, jeżeli nie wydam takiego polecenia."

Data: 2010-04-25 14:41:46
Autor: Hans Kloss
PD: Czujemy, że wraca IV RP. Popieramy Komorows kiego.
On 25 Kwi, 18:55, "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
..
"Partia Demokratyczna zdecydowała, że w nadchodzących wyborach prezydenckich
należy głosować na Bronisława Komorowskiego" -

Zaś +5% dla dowolnego niekomoruskiego kandydata- przecież to
pederaści.pl., banda skawecczałych michnikoidów którym nawet naiwny i
litościwy naród polski wymierza regularnie kopa w wyborczą dupę. Inna
sprawa że naród dał się nabrać na backup tej hołoty w postaci peło
ale dla onych tez szybkim krokiem zbliża się bój ich ostatni.
J-23

Data: 2010-04-25 19:00:32
Autor: jadrys
PD: Czujemy, że wraca IV RP. Popi eramy Komorowskiego.
W dniu 2010-04-25 18:55, karwanjestkretynem pisze:
Partia Demokratyczna

Przemysław Warzywny

No tak - skoro PD poprze Komorowskiego, to PiS powinien nawet próbować wystawiać swojego kandydata.. :-D

Data: 2010-04-25 19:05:40
Autor: karwanjestkretynem
PD: Czujemy, że wraca IV RP. Popieramy Komorowskiego.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

No tak - skoro PD poprze Komorowskiego, to PiS powinien nawet próbować wystawiać swojego kandydata.. :-D

Chyba chciałeś napisac "nie powinien"?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-25 19:08:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-25 19:05, karwanjestkretynem pisze:
[...]

Faktycznie, - tak powinno być, - coś dzisiaj nie jestem w formie..

Data: 2010-04-25 20:02:25
Autor: '{heŽsk}
PD: Czujemy, że wraca IV RP. Popieramy Komorowskiego .
On Sun, 25 Apr 2010 18:55:42 +0200, "karwanjestkretynem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Partia Demokratyczna popiera Bronisława Komorowskiego jako kandydata na prezydenta - oświadczyła przewodnicząca Partii Demokratycznej Brygida Kuźniak. [...]

 co za "partia", kim jest ta kobita ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-25 11:39:35
Autor: magdaverakosiorek
PD: Czujemy, że wraca IV RP. Popieramy Komorows kiego.
On Apr 25, 1:02 pm, '{he sk} <;wc15 bigbred...@interia.pl> wrote:
On Sun, 25 Apr 2010 18:55:42 +0200, "karwanjestkretynem" <BroĂąmy RP

przed pisem@..pl> wrote:
> Partia Demokratyczna popiera BronisÂława Komorowskiego jako kandydata na
> prezydenta - oÂświadczyÂła przewodniczÂąca Partii Demokratycznej Brygida
> KuÂźniak. [...]

 co za "partia", kim jest ta kobita ?

--

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

Ażeby wygrać PiS powinien poprzeć Komorowskiego, wtedy PO poprze
Jarosława Kaczyńskiego i zwycięstwo PiS ma w kieszeni.
magdavera

Data: 2010-04-25 21:40:37
Autor: awe
Czujemy, że wraca IV RP. Popieramy Komorowskiego.
Nie zalapia sie do sejmu a wiec jak Komorowski zostalby preziem to zawsze jakies nowe konfiturki przy jego boku - np jakies stanowiska itp itd...wszystko to na chuj - elektorat sldowski wymrze a wartosci pozostana i na nowo sie odrodza. Polacy to urodzeni patrioci
awe

PD: Czujemy, że wraca IV RP. Popieramy Komorowskiego.