PD-M520

Data: 2010-01-29 18:18:45
Autor: MadMan
PD-M520
Witam,

nie ma ktoś na zbyciu pedałów PD-M520 lub podobnych, mogą być nawet z
zajechanymi łożyskami? Ewentualnie sprawny lewy. Dzisiaj przy próbie regulacji siły wypięcia okazało się że ta blaszka w
miejscu gdzie jest śrubka regulacji się złamała. Dokładniej mówiąc -
stwierdziłem że końcówki blaszki nie ma, a po stanie przełomu wygląda na
to że już od jakiegoś czasu. Chodzi o ten ruchomy element, widoczny np. tu z przodu:
http://campusbikeshop.com/images/library/large/shimano_pd_m520_black_07_m.jpg

Jakbym nie ruszał to by działało...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-29 18:40:08
Autor: MadMan
PD-M520
Konkretnie to stało się coś takiego:
http://yfrog.com/5yp1299627j

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-29 21:30:02
Autor: SN .. AP
PD-M520
Ja mam  takie cos ale od PD-M540 (XT) powinno pasowac.
Co mi za to dasz ? Zaznaczam ze buzi nie chce :D

Data: 2010-01-29 21:37:39
Autor: MadMan
PD-M520
Dnia Fri, 29 Jan 2010 21:30:02 +0100, SN .. AP napisał(a):

Ja mam  takie cos ale od PD-M540 (XT) powinno pasowac.
Co mi za to dasz ? Zaznaczam ze buzi nie chce :D

A do bu... Khm... Dobra, wróć. Zaproponuj coś na privie (patrz w podpis), ja nie mam pomysłu ile to
może być warte. Póki co jak widać złożyłem:

http://yfrog.com/16p1299629j

z tym że oczyma wyobraźni widzę jak jutro i tak zostaję z połową pedała
:)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-04 15:03:30
Autor: MadMan
PD-M520
<cut>

Wielkie podziękowania dla SN .. AP. Blaszkę dostałem za małe pieniądze i do tego szybko. Pedał naprawiony i
działa :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-04 15:59:42
Autor: SN .. AP
PD-M520
Wielkie podziękowania dla SN .. AP.
Blaszkę dostałem za małe pieniądze i do tego szybko. Pedał naprawiony i
działa :)

: ]

PD-M520