PDC - jak dziala

Data: 2009-05-17 23:21:35
Autor: RUN
PDC - jak dziala
Witam

zakupilem seata alhambra ( z silnikiem BTB - tu sie chwale !!!)
jest on wyposazony w parking distance control - PDC
ale nie wiem jak to dziala - albo jest popsute albo poprostu nie wiem jak go obsluzyc
wyglada ze to jest oryginalna instalacja
czujniki sa w przednim i tylnym zderzaku
jest sobie taki przycisk z literka P i przy cofaniu zapala sie na zolto i chwilke piszczy - ton ciagly
przy zblizaniu do sciany nic z dzwieku sie nie zmienia
moze ktos zechce mi wytlumaczyc jak to uzywac prosze

MAciej

Data: 2009-05-18 08:02:55
Autor: omega_fan
PDC - jak dziala
zakupilem seata alhambra ( z silnikiem BTB - tu sie chwale !!!)

Wow. Głowica już wymieniana była czy dopiero będzie?

[...]

Chwilkę tzn ile?

przy zblizaniu do sciany nic z dzwieku sie nie zmienia
moze ktos zechce mi wytlumaczyc jak to uzywac prosze

Instrukcję obsługi czytałeś?

Data: 2009-05-18 09:16:02
Autor: omega_fan
PDC - jak dziala

"omega_fan" <omf@nomail.org> wrote in message news:guqtmh$7hl$1inews.gazeta.pl...
zakupilem seata alhambra ( z silnikiem BTB - tu sie chwale !!!)

Wow. Głowica już wymieniana była czy dopiero będzie?

Aaa sorry myślałem że BTB to 2.0, a to 1.9... nie miałem doświadczeń
z tym silnikiem. W takim razie gratulacje ;)

Data: 2009-05-18 15:59:26
Autor: RUN
PDC - jak dziala
Aaa sorry myślałem że BTB to 2.0, a to 1.9... nie miałem doświadczeń
z tym silnikiem. W takim razie gratulacje ;)

dlatego szukalem 1,9
a 2.0 o ile wiem ma 140 koni

MAciej

Data: 2009-05-18 16:00:10
Autor: RUN
PDC - jak dziala

Chwilkę tzn ile?

padl jeden z czujnikow

Instrukcję obsługi czytałeś?

myslisz ze tam cos znajde ? :)

MAciej

Data: 2009-05-18 19:23:15
Autor: omega_fan
PDC - jak dziala
Nie wiem....
w instrukcji do Forda Galaxy, na stronie 130 jest napisane:

Działanie układu
Jezeli słychać ostrzegawczy sygnał
dzwiękowy i miga lampka kontrolna,
oznacza to usterkę. Sprawdz układ w
specjalistycznej stacji obsługi.

Migala lampka?

Data: 2009-05-18 21:43:33
Autor: RUN
PDC - jak dziala
Migala lampka?

migala
widacmusze podszkolic swoj niemiecki :)))

MAciej

Data: 2009-05-19 15:42:22
Autor: p
PDC - jak dziala

Użytkownik "RUN" <macrogowski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gupv58$19f$1inews.gazeta.pl...
przy zblizaniu do sciany nic z dzwieku sie nie zmienia
moze ktos zechce mi wytlumaczyc jak to uzywac prosze

Może jest za czuły, jesteś za blisko przeszkody ?
W moim dupowozie tez mnie to wkurwia, poniżej metra, czyli tam gdzie najbardziej byłby potrzebny nie rozróżnia. Do parkowania na milimetry nieprzydatne. Cienkiego słupka nie widzi. Taki zbędny gadżet.

PDC - jak dziala