PE oszukał WęgrĂłw! Wynik głosowania wsQ1|AŞíď:,ľ§9ólÚ}§9ók3Ł§

Data: 2018-09-13 20:01:14
Autor: Lord Donald
PE oszukał WęgrĂłw! Wynik głosowania wsQ1|AŞíď:,ľ§9ólÚ}§9ók3Ł§
Rząd węgierski uważa decyzję Parlamentu Europejskiego o przyjęciu rezolucji ws. Węgier za nieważną i analizuje obecnie niezbędne kroki prawne - napisali w oświadczeniu węgierscy delegaci w Europejskiej Partii Ludowej (EPL).

https://nczas.com/2018/09/13/pe-oszukal-wegrow-wynik-glosowania-ws-art-7-zostal-zafalszowany/

Ten PE to jakaś farsa. Nawet wyniki głosowań są naciągane. Zapewne unijna interpretacja matematyki. Widać, że ta UE do niczego już nie prowadzi, to jakaś polityczna farsa. To już raczej jest tak samo skończone jak kończą się ich marionetkowe rządy w państwach Europy Środkowej.

Data: 2018-09-14 10:56:15
Autor: Pisiorowy Escobar
PE oszukał Węgrów! Wynik głosowania ws. art. 7 został zafałszowany
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

teraz już wiecie dlaczego Orban uważa głosowanie za nieważne

bo zawsze znajdzie się jakiś głupek (ruski donald jak zwykle) który w te
brednie uwierzy :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-14 12:25:35
Autor: z
Ja pier... Serio tak policzyli większość?

Jeśli PE nie potrafi policzyć głosów na poziomie matematyki z podstawówki?

Była jakaś dyrektywa uściślająca jak PE sobie rozumie _większość_?

Data: 2018-09-14 03:29:28
Autor: japanizer
On Friday, September 14, 2018 at 12:25:39 PM UTC+2, z wrote:
Ja pier... Serio tak policzyli większość?

Jeśli PE nie potrafi policzyć głosów na poziomie matematyki z podstawówki?

Była jakaś dyrektywa uściślająca jak PE sobie rozumie _większość_?

Ja pier... znowu pisiory się napinają, że zasady głosowania w PE są takie jak w Polskim Sejmie.

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1074042,wiekszosc-bezwzgledna-zwykla-kwalifikowana-sprawdz-roznice.html

  Większość zwykła (względna)

  Większość zwykła, zwana też względną, obowiązuje w przypadku większości ustaw   uchwalanych przez Sejm, również ustawy budżetowej. Oznacza ona w praktyce, iż   dane rozwiązanie musi zyskać więcej zwolenników niż przeciwników, przy czym   nieuwzględniane są głosy wstrzymujących się. https://wspolnotymaleiduze.pl/glosy-wstrzymujace/

  Typowym przykładem takiej sytuacji są głosowania w Sejmie - jeśli za ustawą   głosowało więcej posłów niż przeciw niej, nie ma znaczenia czy ktoś się   wstrzymał. Ustawa przechodzi.

Data: 2018-09-14 12:36:07
Autor: z
Dużo podlinkowałeś i zacytowałeś... jeszcze chwilę Ci UE na to pozwala. Także korzystaj :-)

Ale nie na temat gdyż nie napisałeś o warunku większości wymaganej w artykule 354 Traktatu o funkcjonowaniu UE.

jedziesz

Data: 2018-09-14 12:38:54
Autor: z
Dobra po co to przedłużać

"W art. 354 napisano, że ,,do celów artykułu 7 Traktatu o Unii Europejskiej Parlament Europejski stanowi większością dwóch trzecich oddanych głosów, reprezentujących większość wchodzących w jego skład członków"."

Trafiony zatopiony :-)

Data: 2018-09-14 04:05:13
Autor: japanizer
On Friday, September 14, 2018 at 12:38:57 PM UTC+2, z wrote:
[...]

Dokładnie - z samoosrania pisiory są sławne. Z kłamania i siania fałszywych informacji również.

Art. 354. -> większość kwalifikowaną określa się zgodnie z artykułem 238 ustęp 3 litera b) Art. 238. -> 3. Od 1 listopada 2014 roku i z zastrzeżeniem postanowień określonych w Protokole w sprawie postanowień przejściowych, w przypadku gdy w zastosowaniu Traktatów, nie wszyscy członkowie Rady biorą udział w głosowaniu, większość kwalifikowaną określa się w następujący sposób:
a) większość kwalifikowaną stanowi co najmniej 55 % członków Rady reprezentujących uczestniczące Państwa Członkowskie, których łączna liczba ludności stanowi co najmniej 65 % ludności tych Państw.

Dla pisiora 2/3 to 55%, domyślnie.

Data: 2018-09-14 05:06:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 14 września 2018 12:38:57 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Doczytaj artukuł 354.
"Wstrzymanie się od głosu członków obecnych lub reprezentowanych
nie stanowi przeszkody w przyjęciu decyzji, o których mowa w ustępie 2 wspomnianego artykułu."

--
Bruno

Data: 2018-09-14 14:45:03
Autor: z
W dniu 2018-09-14 o 14:06, Bruno Brunowski pisze:

Doczytaj artukuł 354.
"Wstrzymanie się od głosu członków obecnych lub reprezentowanych
nie stanowi przeszkody w przyjęciu decyzji, o których mowa w ustępie 2 wspomnianego artykułu."

To taki drobny druczek o którego istnieniu wiedział plebs podczas referendum akcesyjnego. NIE? :-)

A ci Węgrzy to też takie tępe dzidy że nie zrozumieli? Oni też mają wykształcenia prawnicze? Czy nie mają?

Data: 2018-09-14 05:50:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 14 września 2018 14:45:06 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

> To taki drobny druczek o którego istnieniu wiedział plebs podczas referendum akcesyjnego. NIE? :-)

Jarek z Leszkiem wam nie powiedzieli co wynegocjowali?
O jak mi przykro.

--
Bruno

Data: 2018-09-14 14:56:46
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> Jarek z Leszkiem wam nie powiedzieli co wynegocjowali?
O jak mi przykro.

ponoć to mateuszek-slajduszek negocjował przystąpienie polski do ue
skubany ale oszukał swój motłoch

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-14 14:49:12
Autor: A. Filip
PE interpretacja" fundamentem "prawa" UE]
z <z@z.pl> pisze:
Ja pier... Serio tak policzyli większość?

Jeśli PE nie potrafi policzyć głosów na poziomie matematyki z podstawówki?

Była jakaś dyrektywa uściślająca jak PE sobie rozumie _większość_?

PE "twórczo zinterpretował" przepisy czyli zmienił interpretacje tak jak im pasuje.

--
A. Filip

Data: 2018-09-14 06:17:59
Autor: japanizer
PE oszukał Węgrów! Wynik głosowania ws. art. 7 został zafałszowany ["twórcza interpretacja" fundament em "prawa" UE]
On Friday, September 14, 2018 at 2:49:13 PM UTC+2, A. Filip wrote:
z <z@z.pl> pisze:
> [...]

PE "twórczo zinterpretował" przepisy czyli zmienił interpretacje tak jak im pasuje.

Nie, naziolku. To pisiorki twórczo interpretują sobie prawo. Jak ktoś powiedział falandyzacja prawa to przy pisiorstwie fistaszki.

Data: 2018-09-14 15:09:22
Autor: A. Filip
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

z <z@z.pl> pisze:
> [...]

PE "twórczo zinterpretował" przepisy czyli zmienił interpretacje tak jak im pasuje.

o, następny dekielek :DDD
tworki dziś otworzyli ?

Skoro TY jesteś to trzeba się jeszcze pytać? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-09-14 16:34:27
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> o, następny dekielek :DDD
> tworki dziś otworzyli ?

Skoro TY jesteś to trzeba się jeszcze pytać? :-)

pytam się czy tylko ciebie wypuścili czy więcej tłuków spodziewać sie ulicach
sio do czytania

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-14 16:45:39
Autor: A. Filip
> [...]

Skoro TY jesteś to trzeba się jeszcze pytać? :-)

pytam się czy tylko ciebie wypuścili czy więcej tłuków spodziewać sie ulicach

Ale po co informacja ilu wypuścili po tobie?  Ty nie jesteś najważniejszy?

--
A. Filip

Data: 2018-09-14 22:32:48
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> sio do czytania

Ale po co informacja ilu wypuścili po tobie?  Ty nie jesteś najważniejszy?

pytam się ilu takich tłuków wypuszczono po tobie. doczytałeś już te artykuły
czy wciąż jak zenek we mgle ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

PE oszukał WęgrĂłw! Wynik głosowania wsQ1|AŞíď:,ľ§9ólÚ}§9ók3Ł§