PEGI a prawo

Data: 2012-07-06 12:54:59
Autor: kamil
PEGI a prawo
On 06/07/2012 09:28, Ajgor wrote:
Witam.

Wszyscy pewnie wiedza, ze na opakowaniach gier komputerowych znajduja sie
znaczki PEGI:

http://www.pegi.info/pl/index/id/369/

A ja chcial bym spytac, jak sie maja te znaczki do polskiego prawa. Czy sa
wiazace dla sprzedawcow? Cyli jesli na opakowaniu gry jest znaczek PEGI
mowiacy, ze gra jest dozwolona od lat 18, to czy sprzedawca ma prawo
sprzedac ja 12-stolatkowi? Czy tez jest to wylacznie informacja dla
rodzicow? Czy jest jakies prawo, ktore to w Polsce reguluje?

http://www.pegi.info/pl/index/id/359/

"Ratingi wiekowe to informacja dla konsumentów (przede wszystkim dla rodziców), pomagająca im w podjęciu decyzji odnośnie do zakupu danego produktu."

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net