PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY

Data: 2011-04-09 09:45:17
Autor: cytryna
PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY
Jutro jakże tragiczna a zarazem smutna rocznica bestialskiego rozliczenia się z najlepszym Prezydentem RP po 1945 roku. Agentura szaleje wegług starych UB wzorów, jest więc kpina ze zbrodni, zaprzeczanie, ośmieszanie, wekslowanie. Cyngle z instrukcjami z GWna ładują do wiwatu, co ślina na język przyniesie, tak jak ich idol szczacz kropielnicowy, który w autoocenie stwierdził:"Mamy idiotę za prezydenta" - i wszystko wróciło do normy.
Pomimo upływy ponad 70 lat tresura "konstruktywnej opozycji" w stosunku do niepodległych Polaków nie przyniosła oczekiwanych wyników. Ani szantaż, ani haniebne wyroki, ani polityka miłości z nożem w garści nie czynią już żadnego
wrażenia, tylko gacie wodzów coraz to pełniejsze. Nadejście czasu rozliczeń
jest nieuchronne, więc wasze wycie Aaronowe cyngle to daremny trud, pakujcie manatki i wiejcie do Włodka lub Anieli. Good bye!

Data: 2011-04-09 01:37:44
Autor: Antenka
PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY
On 9 Kwi, 09:45, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
Jutro jak e tragiczna a zarazem smutna rocznica bestialskiego rozliczenia si
z najlepszym Prezydentem RP po 1945 roku. Agentura szaleje weg ug starych UB
wzor w, jest wi c kpina ze zbrodni, zaprzeczanie, o mieszanie, wekslowanie.
Cyngle z instrukcjami z GWna aduj do wiwatu, co lina na j zyk przyniesie,
tak jak ich idol szczacz kropielnicowy, kt ry w autoocenie stwierdzi :"Mamy
idiot za prezydenta" - i wszystko wr ci o do normy.
Pomimo up ywy ponad 70 lat tresura "konstruktywnej opozycji" w stosunku do
niepodleg ych Polak w nie przynios a oczekiwanych wynik w. Ani szanta , ani
haniebne wyroki, ani polityka mi o ci z no em w gar ci nie czyni ju adnego
wra enia, tylko gacie wodz w coraz to pe niejsze. Nadej cie czasu rozlicze
jest nieuchronne, wi c wasze wycie Aaronowe cyngle to daremny trud, pakujcie
manatki i wiejcie do W odka lub Anieli. Good bye!

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

A najbardziej zmotywowany do przeinaczania faktów, a fakt ten brzmi:
ewidentnego zamach na Prezydenta RP prof. Lecha Kaczyńskiego i 95
innych Pasażerów Tu-154 w dniu 10.04.2010r.  - jest zięć żydowskiej
agentury o pseudonimie "bóbr ze spalonych WSI". On czyni wszystko, by
zakryć prawdę. Ukradł prezydenturę, a jak wiemy z przysłowia : "na
złodzieju czapka gore"!

Antenka

P.s. Wystarczy poczytać życiorysy rodziców i teściów bobra i wszystko
jest jasne, dla kogo pracuje ów stwór z lasu.

Data: 2011-04-09 10:56:02
Autor: pluton
PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY
ewidentnego zamach na Prezydenta RP prof. Lecha Kaczyńskiego

A czy juz wiadomo, czy to byla bomba czy magnes ?

Nullification

Data: 2011-04-09 02:38:03
Autor: Antenka
On 9 Kwi, 10:56, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> ewidentnego zamach na Prezydenta RP prof. Lecha Kaczy skiego

A czy juz wiadomo, czy to byla bomba czy magnes ?

Nullification

A czy to teraz ma jakieś znaczenie? Byli tacy co słyszeli potężny huk
i widzieli wybuch w powietrzu.- ciekawe, no nie? - nim samolot upadł
na  ziemię.

Antenka

Data: 2011-04-09 11:40:57
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-04-09 11:38, Antenka pisze:
A czy to teraz ma jakieś znaczenie? Byli tacy co słyszeli potężny huk
i widzieli wybuch w powietrzu.- ciekawe, no nie? - nim samolot upadł
na  ziemię.

Ciiiiiicho...... przecież nie wolno o tym mówić!! Trzeba się trzymać wersji podawanej przez sieć telewizyjną tuska!! ;)

Data: 2011-04-09 12:29:25
Autor: pluton
PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY
> ewidentnego zamach na Prezydenta RP prof. Lecha Kaczy skiego

A czy juz wiadomo, czy to byla bomba czy magnes ?

A czy to teraz ma jakieś znaczenie?

Jedni powiedza ze zadnego. Ze najwazniejsze jest to, ze Go nie ma
i ze nie bedzie nam wiecej malpek wypijal.
Ale z drugiej strony gdyby ustalic, a jaka lodzia podwodna sie zderzyli,
to mielibysmy interesujacy wglad w technike wojskowa Gabonu.

Byli tacy co słyszeli potężny huk
i widzieli wybuch w powietrzu.- ciekawe, no nie? - nim samolot upadł
na  ziemię.

Tak, to ciekawe.

Nullification

Nullification

Data: 2011-04-09 10:54:45
Autor: WW
W dniu 2011-04-09 09:45, cytryna pisze:

z najlepszym Prezydentem RP po 1945 roku.

A kto tak uznał ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-04-09 13:13:28
Autor: cytryna
PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY
W dniu 2011-04-09 09:45, cytryna pisze:

> z najlepszym Prezydentem RP po 1945 roku.

> [...]

******************

Miliony wyborców, którzy odesłali chłopca z podwórka na aut. Przed kolejnymi-
również przegranymi dla kandydatów mafii UB-WSI - wyborami bandziory musiały
się "upewnić" o swoim zwycięstwie z pomocą pułkownika KGB. Nawet nie mając potwierdzenia o tragicznej śmierci prof.Lecha Kaczyńskiego, pewien mydłek z szajki kahalno-ubeckiej ogłosił się zbawcą narodu (chyba wybranego sądząc po
runie na polskie obywatelstwo). Teraz małpki prezydenckie wypełniopne są soczkiem cebulowo-czosnkowym z krylową dekoracją. Obrzydliwstwo!

Data: 2011-04-09 13:20:57
Autor: pluton
PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY
potwierdzenia o tragicznej śmierci prof.Lecha Kaczyńskiego,

co ty z tym profesorem ?

NAUKA POLSKA - LUDZIE NAUKI
Nazwisko:   Kaczynski
Imię:       Lech
Liczba znalezionych rekordów: 0

Nullification

Data: 2011-04-09 13:26:26
Autor: cytryna
PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY
> potwierdzenia o tragicznej śmierci prof.Lecha Kaczyńskiego,

> [...]

Tradycyjnie kłamiesz jak cała tuskoformacja zbirów podwórkowych, aferzystów, mafiozów, kacyków i pospolitych oszustów. Nauka Polska (do której taka swołocz jak ty nie ma wstępu):
 "dr hab.  Lech  Kaczyński  (nie żyje) Id osoby:  30139
Dyscypliny KBN: nauki prawne
Specjalności: prawo pracy
Miejsca pracy: Nieaktualne:

profesor nadzwyczajny  Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie; Wydział Prawa i Administracji; Katedra Prawa Pracy
Rozprawa habilitacyjna:

Renta socjalna, 01/01/1990,  Uniwersytet Gdański; Wydział Prawa i Administracji,
  Uzyskany stopień doktor habilitowany nauk prawnych w zakresie prawa, specjalność : prawo pracy,  Promotor prac doktorskich:

Związkowa zdolność układowa  13/12/1999, autor rozprawy doktorskiej  Jakub Stelina ,

Data: 2011-04-09 13:30:10
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-04-09 13:20, pluton pisze:
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Kaczy%C5%84ski

Cytat, bo nie sądzę, żeby chciało Ci się poszukać, bo tekst jest dość długi

"Był doktorem habilitowanym nauk prawnych, *profesorem* nadzwyczajnym UKSW i UG, specjalistą w zakresie prawa pracy

Widzi teraz?

Data: 2011-04-09 13:29:11
Autor: u2
W dniu 2011-04-09 13:13, cytryna pisze:
[...]

Niekoniecznie cebulowo-czosnkowe towarzycho odstrzeliło Kaczkę, choć
jest niejaki Radek S. który nawoływał do dorżnięcia watahy, do
uczynienia ś.p. Lecha Kaczyńskiego byłym Prezydentem.

Tak się składa, że ten Radek S. to zwykła zdradziecka swołocz z MSZ.

Data: 2011-04-09 17:45:16
Autor: the_foe
[...]

To byl sen. W realnym swiecie nie miales wegorza w rece.

--
the_foe

PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY