PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY

Data: 2011-04-09 01:37:44
Autor: Antenka
PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY
On 9 Kwi, 09:45, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
Jutro jak e tragiczna a zarazem smutna rocznica bestialskiego rozliczenia si
z najlepszym Prezydentem RP po 1945 roku. Agentura szaleje weg ug starych UB
wzor w, jest wi c kpina ze zbrodni, zaprzeczanie, o mieszanie, wekslowanie.
Cyngle z instrukcjami z GWna aduj do wiwatu, co lina na j zyk przyniesie,
tak jak ich idol szczacz kropielnicowy, kt ry w autoocenie stwierdzi :"Mamy
idiot za prezydenta" - i wszystko wr ci o do normy.
Pomimo up ywy ponad 70 lat tresura "konstruktywnej opozycji" w stosunku do
niepodleg ych Polak w nie przynios a oczekiwanych wynik w. Ani szanta , ani
haniebne wyroki, ani polityka mi o ci z no em w gar ci nie czyni ju adnego
wra enia, tylko gacie wodz w coraz to pe niejsze. Nadej cie czasu rozlicze
jest nieuchronne, wi c wasze wycie Aaronowe cyngle to daremny trud, pakujcie
manatki i wiejcie do W odka lub Anieli. Good bye!

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

A najbardziej zmotywowany do przeinaczania faktów, a fakt ten brzmi:
ewidentnego zamach na Prezydenta RP prof. Lecha Kaczyńskiego i 95
innych Pasażerów Tu-154 w dniu 10.04.2010r.  - jest zięć żydowskiej
agentury o pseudonimie "bóbr ze spalonych WSI". On czyni wszystko, by
zakryć prawdę. Ukradł prezydenturę, a jak wiemy z przysłowia : "na
złodzieju czapka gore"!

Antenka

P.s. Wystarczy poczytać życiorysy rodziców i teściów bobra i wszystko
jest jasne, dla kogo pracuje ów stwór z lasu.

Data: 2011-04-09 10:56:02
Autor: pluton
PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY
ewidentnego zamach na Prezydenta RP prof. Lecha Kaczyńskiego

A czy juz wiadomo, czy to byla bomba czy magnes ?

Nullification

Data: 2011-04-09 02:38:03
Autor: Antenka
On 9 Kwi, 10:56, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> ewidentnego zamach na Prezydenta RP prof. Lecha Kaczy skiego

A czy juz wiadomo, czy to byla bomba czy magnes ?

Nullification

A czy to teraz ma jakieś znaczenie? Byli tacy co słyszeli potężny huk
i widzieli wybuch w powietrzu.- ciekawe, no nie? - nim samolot upadł
na  ziemię.

Antenka

Data: 2011-04-09 11:40:57
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-04-09 11:38, Antenka pisze:
A czy to teraz ma jakieś znaczenie? Byli tacy co słyszeli potężny huk
i widzieli wybuch w powietrzu.- ciekawe, no nie? - nim samolot upadł
na  ziemię.

Ciiiiiicho...... przecież nie wolno o tym mówić!! Trzeba się trzymać wersji podawanej przez sieć telewizyjną tuska!! ;)

Data: 2011-04-09 12:29:25
Autor: pluton
PEŁNA MOBILIZACJA AGENTURY
> ewidentnego zamach na Prezydenta RP prof. Lecha Kaczy skiego

A czy juz wiadomo, czy to byla bomba czy magnes ?

A czy to teraz ma jakieś znaczenie?

Jedni powiedza ze zadnego. Ze najwazniejsze jest to, ze Go nie ma
i ze nie bedzie nam wiecej malpek wypijal.
Ale z drugiej strony gdyby ustalic, a jaka lodzia podwodna sie zderzyli,
to mielibysmy interesujacy wglad w technike wojskowa Gabonu.

Byli tacy co słyszeli potężny huk
i widzieli wybuch w powietrzu.- ciekawe, no nie? - nim samolot upadł
na  ziemię.

Tak, to ciekawe.

Nullification

Nullification