PER defensywny - pytanie pomocnicze

Data: 2009-04-16 20:20:14
Autor: Tomasz Radko
PER defensywny - pytanie pomocnicze
Było sobie dwóch PG. Przeciw jednemu z nich przeciwnicy zaliczyli następujące statsy (średnie sezonowe):
33.0 ppg (.447/.369/.851), 3.2 rpg, 7.4 apg, 3.4 TOpg, 1.9 stpg

Przeciw drugiemu:
17.2 ppg (.514/.416/.819), 2.6 rpg, 14.5 apg, 3.5 TOpg, 2.7 stpg

Który z tych graczy lepiej bronił?

pzdr

TRad

Data: 2009-04-16 20:31:42
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:
On 16 Kwi, 20:20, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Lepiej bronil Rondo :-)

Nie było go w lidze. No więc? Pierwszy czy drugi?

pzdr

TRad

Data: 2009-04-16 21:42:14
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:
On 16 Kwi, 20:31, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

[...]

Patrzac wylacznie na dostepne dane i generowane przeciwko obu punkty -
minimalnie lepiej wypada drugi.

Jak mawiali dawniej medycy: z tą przypadłością walczył nie będę.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-18 22:47:01
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nie było go w lidze. No więc? Pierwszy czy drugi?

Patrzac wylacznie na dostepne dane i generowane przeciwko obu punkty -
minimalnie lepiej wypada drugi.

W jaki sposob Ci to wyszlo? Konczyles czytac wiersz na "ppg"?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-18 22:46:14
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Albo policzył PER.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-18 23:02:04
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> W jaki sposob Ci to wyszlo? Konczyles czytac wiersz na "ppg"?

Albo policzył PER.

Nie mogl, bo dales za malo danych do tego.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-18 23:07:29
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

W jaki sposob Ci to wyszlo? Konczyles czytac wiersz na "ppg"?
Albo policzył PER.

Nie mogl, bo dales za malo danych do tego.

Taaaak, ale widać, że PER pierwszego będzie sporo wyższy. O klasie drugiego gracza (bo tak naprawdę przytoczyłem po prostu statsy Iversona i Stocktona) świadczy fakt, że pomimo olbrzymiej dysproporcji w ppg, w PER przewaga Iversona była niewielka. As/TO 4:1 (przy dużej liczbie asyst) i przy tym ponad 50% z gry (i ponad 40% za trzy) - przy całkiem przyzwoitym ppg. Ech, dzisiaj już nie robią takich graczy.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-19 15:26:01
Autor: wiLQ
PER defensywny - pytanie pomocnicze

> W jaki sposob Ci to wyszlo? Konczyles czytac wiersz na "ppg"?

Skoro byly to statsy PRZECIWKO zawodnikom to po prostu zrobilem
najprostsza rzecz na swiecie i policzylem punkty jakie bezposrednio
wygenerowali ich przeciwnicy (liczone jako suma punktow oraz punktow
po asystach).

I w jaki sposob to ma sugerowac wyzszosc drugiego nad pierwszym?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-17 11:55:14
Autor: lorak
PER defensywny - pytanie pomocnicze
sooobi@gmail.com pisze:
On 17 Kwi, 11:02, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 17 Kwi, 11:00, soo...@gmail.com wrote:

Ok niech Ci bedzie. Odpowiedz moze byc dobra mimo ze nie bedzie mial
nic wspolnego z rzeczywistoscia:)
Nie do konca. Odpowiedz MOZE nie miec nic wspolnego z rzeczywistoscia,
ale sprawdzimy to tylko wtedy gdy dostaniemy wiecej danych.
Nie, nie odpowiesz na to pytanie majac tylko cyferki.
Odpowiem. Musze tylko miec ich nieco wiecej niz zaproponowano.
Wiesz ze nie jestem fanem oceniania "na oko".

Ale powininnes to robic na podstawie odpowiedniej paczki danych i
"oka".
Cyfry jak wiemy nie zawiera wszystkiego dlatego nie mozna tylko na ich
podstawie wyciagnac jednoznacznych wnioskow.

o tak, głośmy koszykarski ekumenizm!

Data: 2009-04-17 15:28:08
Autor: wiLQ
PER defensywny - pytanie pomocnicze

> Ma

Nie ma.

Sztuka dyskusji kwitnie ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-18 16:48:42
Autor: wiLQ
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Sztuka dyskusji kwitnie ;-)

To efekt powrotu na grupe Tomka i sposobu prowadzenia przez niego
dyskusji:)

Hmmm, tylko dlaczego akurat ten element jest godny nasladowania?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-19 15:27:51
Autor: wiLQ
PER defensywny - pytanie pomocnicze

> Hmmm, tylko dlaczego akurat ten element jest godny nasladowania?

Tomek wprowadzil tyle jadu na prsk ze jego zachowania nalezy TYLKO
parodiowac

Jadu? Tak czy inaczej IMHO bezmyslne powtarzanie to nie jest parodia.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-17 15:40:44
Autor: wiLQ
PER defensywny - pytanie pomocnicze
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A co jesli mamy dwoch zawodnikow i przeciwko jednemu statsy sa takie:
> 30 ppg, FG=80%. A przeciwko drugiemu 6ppg, FG=34%. Obaj graja tyle
> samo minut. Tez bez filmu nie bedziesz w stanie powiedziec ktory broni
> lepiej?

Nie bede bo na podstawie tylko takich danych nie wiem:
a) ile z tych punktow bylo typowym fartem co nie ma nic wspolnego z
dobra obrona
b) ile z tych punktow zawodnik rzucil nie z winy tego obroncy
b.1) kiedy kryl go inny obronca
b.2) kiedy sedzia zagwizdal nieslusznie faul ( 2osobiste)
b.3) kiedy zawodnik zdobyl punkty z kontry (ktora nie rozpoczela sie
od bledu tego obroncy) i ten obronca nie mial szans na obrone
c) ile z tych punktow zawodnik rzucil po naprawde dobrej obronie
d) w jaki spoosb zdobyl te punkty

to tylko odnosnie zdobyczy punktowych a jest jeszcze duzo innych
aspektow jak obrona na pickach, dobra postawa w obronie zespolowej,
wymuszanie strat, skuteczny nacisk na gracza itp...

Matko Jedyna, to ile czasu musisz ogladac danego zawodnika by wyrobic
sobie opinie na temat jakosci jego defensywy? 150 spotkan?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-19 15:28:15
Autor: wiLQ
PER defensywny - pytanie pomocnicze

> Matko Jedyna, to ile czasu musisz ogladac danego zawodnika by wyrobic
> sobie opinie na temat jakosci jego defensywy? 150 spotkan?

no i?
:)

No i mam wrazenie, ze przy jakiejs okazji (tzn Twojej wypowiedzi nt
czyjejs obrony) ktos Ci cisnie w twarz cytatem z tego posta ;-)

--
pzdr
wiLQ

PER defensywny - pytanie pomocnicze