PER defensywny - pytanie pomocnicze

Data: 2009-04-17 15:40:44
Autor: wiLQ
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A co jesli mamy dwoch zawodnikow i przeciwko jednemu statsy sa takie:
> 30 ppg, FG=80%. A przeciwko drugiemu 6ppg, FG=34%. Obaj graja tyle
> samo minut. Tez bez filmu nie bedziesz w stanie powiedziec ktory broni
> lepiej?

Nie bede bo na podstawie tylko takich danych nie wiem:
a) ile z tych punktow bylo typowym fartem co nie ma nic wspolnego z
dobra obrona
b) ile z tych punktow zawodnik rzucil nie z winy tego obroncy
b.1) kiedy kryl go inny obronca
b.2) kiedy sedzia zagwizdal nieslusznie faul ( 2osobiste)
b.3) kiedy zawodnik zdobyl punkty z kontry (ktora nie rozpoczela sie
od bledu tego obroncy) i ten obronca nie mial szans na obrone
c) ile z tych punktow zawodnik rzucil po naprawde dobrej obronie
d) w jaki spoosb zdobyl te punkty

to tylko odnosnie zdobyczy punktowych a jest jeszcze duzo innych
aspektow jak obrona na pickach, dobra postawa w obronie zespolowej,
wymuszanie strat, skuteczny nacisk na gracza itp...

Matko Jedyna, to ile czasu musisz ogladac danego zawodnika by wyrobic
sobie opinie na temat jakosci jego defensywy? 150 spotkan?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-19 15:28:15
Autor: wiLQ
PER defensywny - pytanie pomocnicze

> Matko Jedyna, to ile czasu musisz ogladac danego zawodnika by wyrobic
> sobie opinie na temat jakosci jego defensywy? 150 spotkan?

no i?
:)

No i mam wrazenie, ze przy jakiejs okazji (tzn Twojej wypowiedzi nt
czyjejs obrony) ktos Ci cisnie w twarz cytatem z tego posta ;-)

--
pzdr
wiLQ

PER defensywny - pytanie pomocnicze