PES 2009

Data: 2010-02-09 14:19:11
Autor: Dysiek
PES 2009
Witam

Zakupilem sobie ostatnio PES 2009, poniewaz 2008 troche mi sie juz ogral :-)

W kazdym razie przezylem lekki szok. W PES 2008 na najwyzjszym poziomie trudnosci bylem w stanie slabeuszem wygrac z potentatem. Tutaj grajac MU na 11 meczy mam 4 wygrane, 6 remisow i 1 raz w plecy. Strasznie ciezko mi sie strzela gole... Moje grajki biegnac z pilka w 90% ja traca nie bedac w stanie minac nawet jednego goscia na szybkosci.

Jaki jest sposob? Wrzutki w pole karne? Strzaly z 30 metrow? Podpowiedzcie cos :-)

Pozdrawiam
Dysiek

PES 2009