PESEL-em w łeb!

Data: 2017-06-12 13:20:13
Autor: Ciemny Lud
PESEL-em w łeb!
http://next.gazeta.pl/next/7,156830,21901666,sluzby-specjalne-prl-mogly-stworzyc-internet-zanim-wymyslili.html#BoxBizImg

PESEL tworzyło w sumie ok. 300 specjalistów. Byli wśród nich nie tylko informatycy, ale również prawnicy czy statystycy. W ramach tzw.  'ustawy dezubekizacyjnej', podpisanej przez prezydenta Andrzeja Dudę w grudniu zeszłego roku, zostali objęci obniżeniem świadczeń. W latach 70-ych podjęto prace nad systemem elektronicznej ewidencji ludności, wzorując się na rozwiązaniach z Europy Zachodniej. Wykonano i wdrożono system informatyczny działający do dziś, wymieniając co kilka lat komputery i modyfikując oprogramowanie. Do pracy w strukturach MSW (bo MSW odpowiada za ewidencję ludności!) pozyskano absolwentów informatyki czołowych krajowych uczelni. Nikt z nich nie uwierzyłby zapewne w to, że po kilkunastu latach pracy zostaną ukarani w wyjątkowo prymitywny sposób. Przygotowali dobry system, potrafili wykorzystać zagraniczne rozwiązania bazodanowe i stworzyć własne, nie biegali z pałkami po ulicach - teraz obniża się im emerytury, po raz drugi zresztą. Z jednej strony wykorzystuje się efekty ich pracy, one nie rażą nikogo, z drugiej trzeba ich ukarać - nie wiadomo tylko za co. - stwierdza z rozgoryczeniem Jerzy S.nowak. "

To proste - nie zapisali się do PiS. Wacuś Bredziński (wcześniej PZPR) się zapisał to dostał trzy dobrze płatne koryta. Od kolegi partyjnego A. Macierewicza.

CL

Data: 2017-06-12 13:41:11
Autor: t-1
PESEL-em w łeb!
W dniu 2017-06-12 o 13:20, Ciemny Lud pisze:

[...]

Co wyjaśnia artykuł w GW, za stworzenie systemu inwigilacji.

Data: 2017-06-12 13:59:16
Autor: prezydent San Escobar
PESEL-em w łeb!
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> napisał(-a):

> [...]

Co wyjaśnia artykuł w GW, za stworzenie systemu inwigilacji.

A Jarusia K. w jaki sposób ukarzemy za propagowanie komunizmu? (praca doktorska
z marksizmu-leninizmu - wzor dla następnych pokoleń) :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

PESEL-em w łeb!