PGE

Data: 2010-10-08 22:52:07
Autor: Zbyszek
PGE
co sądzicie o ekspresowej sprzedazy akcji, podczas gdy media gadają tylko  o dopalaczach ?
Z.

--
Rynek oszukuje nas, oszukuje cały czas!

Data: 2010-10-08 21:58:09
Autor: ron
PGE
Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):
co sądzicie o ekspresowej sprzedazy akcji, podczas gdy media gadają tylko  o dopalaczach ?
Z.

Sądze, że prześladuje Cię jakaś mania. Może Mania.

Data: 2010-10-09 05:33:52
Autor: Robert Wicik
PGE
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vj9yw5ucokz3rlzbyszek-pc.zn...
co sądzicie o ekspresowej sprzedazy akcji, podczas gdy media gadają tylko o dopalaczach ?

Rząd ciągle kreuje dwie strony medialne - krzykliwą i drugą, mniej medialną, mniej popularną, ale będącą podstawą działania.
W tym przypadku, ciężko ocenić która to strona, ale genezy dopatrywałbym się w usilnym domykaniu budżetu.
"2012" co by nie znaczyło, sporo kosztuje.

Data: 2010-10-09 11:46:58
Autor: Seba_Fan
PGE
duzo na rynek wpadnie akcji wiec ci co maja sprzedaja

Data: 2010-10-09 14:49:03
Autor: ichi
PGE
Zbyszek wrote:

co sądzicie o ekspresowej sprzedazy akcji, podczas gdy media gadają tylko
o dopalaczach ?
Z.

Cóż, moje przewidywania jak na razie się sprawdzają: PGE poniżej rynku i tak pozostanie przez długi czas.

--
ichi

Data: 2010-10-09 10:33:22
Autor: zbyszek
PGE
On 9 Paź, 14:49, ichi <a...@def.gh> wrote:
Zbyszek wrote:
> [...]
> Z.

Cóż, moje przewidywania jak na razie się sprawdzają: PGE poniżej rynku i tak

hm, od 4 maja do końca września PGE biło W20. Twoje przewidywania więc
w tym okresie sprawdziły się tak sobie. Oczywiście ostatni tydzień to
spadki. Czy tak pozostanie - choćby do świąt - mam duże wątpliwości.
Z.

Data: 2010-10-10 11:55:12
Autor: Seba_Fan
PGE

Zbyszek wrote:
> [...]

w tym okresie sprawdziły się tak sobie. Oczywiście ostatni tydzień to
spadki. Czy tak pozostanie - choćby do świąt - mam duże wątpliwości.

wystarczy ze duzo osob bedzie chcialo kupic bo jest taniej niz bylo i sie zmieni

Data: 2010-10-10 13:27:04
Autor: ichi
PGE
zbyszek wrote:

On 9 PaĹş, 14:49, ichi <a...@def.gh> wrote:
Zbyszek wrote:
> [...]

w tym okresie sprawdziły się tak sobie. Oczywiście ostatni tydzień to
spadki. Czy tak pozostanie - choćby do świąt - mam duże wątpliwości.

Miałem na myśli naprawdę długi czas. Mierzony latami. Wprawdzie historia PGE na GPW to niecały rok, ale mamy 20% w plecy (na chwilę obecną). WIG20 w tym czasie wzrósł ca. 12%. Dlatego piszę, że moje przewidywania jak na razie się sprawdzają. Sądzę, że wśród inwestorów jest zbyt dużo znaków zapytania i niepewności związanych z budową elektrowni atomowych (jakie będą koszty, kiedy ruszą poważniejsze prace, itd.). Najlepszym newsem w tej chwili byłaby chyba rezygnacja z tych planów w ogóle. Ja sam może wtedy wszedłbym w PGE.

Ale kto wie... Technicznie patrząc, może uformuje się w najbliższym czasie drugie ramię ORGRa i PGE odleci (co nie znaczy, że będzie rosło szybciej niż średnia).

Tymczasem wolę mniejsze spółki takie jak już zauważony OPN, jeszcze niedoceniony WOJ czy nieco spekulacyjny, ale z potencjalnie ogromną stopą zwrotu VIV z newconnect.

--
ichi

Data: 2010-10-10 13:21:24
Autor: zbyszek
PGE

na GPW to niecały rok, ale mamy 20% w plecy (na chwilę obecną). WIG20 w tym
czasie wzrósł ca. 12%. Dlatego piszę, że moje przewidywania jak na razie się
sprawdzają.

wzgledem ceny emisyjnej to nieco inne % wychodzą.

[...]

ale w okresie ostatnich miesiecy, gdy PGE rosło, to te wątpliwości nie
przeszkadzały?
Nie chce byc jakims orędownikiem spółki, tylko naprawdę nie widzę
sensu sie babrać w uczuciach
akcjonariuszy. Wole wykres. Wykres przebił w pewnym momencie linię
spadków i kurs ruszył w górę.

Tymczasem wolę mniejsze spółki takie jak już zauważony OPN, jeszcze
niedoceniony WOJ czy nieco spekulacyjny, ale z potencjalnie ogromną stopą
zwrotu VIV z newconnect.

to ciekawe typy, zerknę na nie. Pozdrawiam,

Z.

PGE