PGE - jaka redukcja?

Data: 2009-10-23 08:01:03
Autor: maruda
PGE - jaka redukcja?
Dziś rano w Radio TOK-FM w przeglądzie prasy (nie zapamiętałem z jakiej gazety) podano:
"... banki udzieliły już 10mld kredytów" (na PGE).
redukcja 40% ?
;)

--
Tnx. Pzdr.         Ten Maruda.

Data: 2009-10-23 10:02:42
Autor: marfi
PGE - jaka redukcja?
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbrlmu$8hh$1news.onet.pl...
[...]

  Raczej 95 bo do 10mld kredytu dochodzi ~2mld wkładu własnego.

--
marfi

Data: 2009-10-23 10:24:51
Autor: bzdreg
PGE - jaka redukcja?
marfi pisze:

[...]

Czy my tak samo liczymy?
260mln akcji po 23zł, to jest blisko 6mld zł. Tak?

A kredyty są udzielane z lewarem x10 - tak?

Więc żeby doszło do redukcji 90%, to zamówień musiałoby być na 60mld. To
trochę duża kupka kasy.

[liczę tylko transzę dla drobnych inw.; dla grubych jest drugie tyle]

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-10-23 10:42:16
Autor: marfi
PGE - jaka redukcja?
Użytkownik "bzdreg" <bzdreg_at_op_kropka_pl@null.com> napisał w wiadomości news:hbrpu3$4od$1nemesis.news.neostrada.pl...

Czy my tak samo liczymy?

Nie, "Przewiduje się, że inwestorom indywidualnym zostanie zaoferowane 10% akcji w ramach
Oferty." czyli o wartości ok. 600mln.

--
marfi

Data: 2009-10-23 11:44:58
Autor: bzdreg
PGE - jaka redukcja? (i bankier.pl)
marfi pisze:
[...]

No fuckt ;)

Na bankier.pl piszą 260mln akcji dla inw. ind., a na pgesa.pl - to, co
przytoczyłeś. (To samo w moim BM).

Nieźle.
Chyba sobie zablokuję bankier.pl na firewall'u ;) To niebezpieczna strona.

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-10-23 11:53:21
Autor: roman ban
PGE - jaka redukcja?
Info :  w Niemczech od czasu reklamowania akcji Deutsche Post przez media ,jest zabronione tego typu medialnych rekomendacji (naganiania przez media ) mase ludzi stracilo na tej inwestycji .
to tylko tak dla przemyslenia szacunek dla wszystkich R.B

--

PGE - jaka redukcja?