PGE - zapisujecie się?

Data: 2009-10-20 22:09:59
Autor: Valdi.Pavlack
PGE - zapisujecie się?
"RobertS" news:hbl0rg$2i8a$1opal.icpnet.pl

witam

Cześć Robert! :)

planujecie zapis na akcje PGE czy zysk z lokat jest zadowalający? ;-)

Kiedyś w jednej z dyskusji napisałem, że na inwestycje w GPW przeznaczyłem
10K PLN (mogę je strącić, zyskać itp.). W chwili obecnej cały kapitał + zysk
jest wpakowany w akcje KGHM, Lotos i CEZ :] (może debil jestem?). Może masz
złotą kulę i odpowiesz mi na pytanie:
1. Kiedy wyjść z ww. inwestycji?
2. Czy kapitał + zysk wpakować w całości w PGE czy też stworzyć sobie
stricte elektro - energetyczny portfel w postaci CEZ + PGE - w końcu na
energetyce nie ma bata stracić ;)

PGE - zapisujecie się?