PGNiG - wymiana umów

Data: 2011-08-24 10:07:42
Autor: Marzena
PGNiG - wymiana umów
Dwa dni temu na klatce schodowej zobaczyłam ogłoszenie PGNiG, że w dniu dzisiejszym w godz.16.00 - 20.00 do wymienionych mieszkań (dopisane długopisem numery - mniej więcej połowa mieszkań) zgłosi się przedstawiciel PGNiG w celu wymiany umów na dostarczanie gazu. Podstawa - wymogi Prawa Energetycznego.
Lokatorzy zobowiązani są do przedstawienia nastepujacych dokumentów:
- dowód osobisty
- NIP
- prawo do lokalu

Dodzwonić sie tam nie można, wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienie o co chodzi - brak odpowiedzi.
Czy ktoś ma pomysł - jakie to wymogi i z czym może się to wiązać?
Moja obecna umowa zawarta  została 5 lat temu na syna. Mieszka ze mną, rachunki płacimy regularnie. NIP-u nie posiada (student na moim wyłącznym utrzymaniu), ale przecież od lipca br. nie ma juz tego obowiązku. Mieszkanie formalnie jest moje, ale do decyzji ze spółdzielni jest dopisany, jest też zameldowany. Teoretycznie - nie byłoby problemu, gdyby ta umowa była na mnie, ale nie widzę powodu. Podstaw do ewentualnego wypowiedzenia również.

Pozdrawiam

marzatela
http://mojezakupycodzienne.blox.pl

Data: 2011-08-24 10:08:06
Autor: polsha_curica
PGNiG - wymiana umów
Dodzwonić sie tam nie można, wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienie o co

lol. Użyj www.
Stare umowe są ważne do końca roku (zgodnie z ustawą)

Jarek

PGNiG - wymiana umów