PGNiG zrobił swoje

Data: 2009-06-09 14:37:41
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
PGNiG zrobił swoje
Po wyjściu z flagi i złamaniu mega mocnych oporów, PGN zrealizował pierwszy zasięg ruchu.
Wydaje się, że miejsce na dalsze wzrosty jest, ale minimum jakie się należało zostało osiągnięte.

Kto niebiegły w technice, to tu może podejrzeć co, jak i dlaczego mam dobry humor :)
http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=800
(bez logowania)

DJ

Data: 2009-06-09 19:48:15
Autor: stary
PGNiG zrobił swoje

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:h0ll2m$rah$1news.onet.pl...
[...]

No jest w trendzie wzrostowym i tyle.Jak zacznie wracać juz niedługo na 3,9 to wtedy okazać się może że trójkąt z którego wybił sie do góry,to trójkat bessy,a wybicie było fałszywe)

pozdrawiam stary

Data: 2009-06-09 22:21:54
Autor: Kudlaty
PGNiG zrobił swoje

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0m7db$s0r$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

co znaczy niedlugo, podaj zakres czasu kiedy przewidujesz zejscie. Z tego co widze jest trend rosnacy ktory okreslal sie sygnalem kupna na wykresie miesiecznym dosc dawno temu. jedyne zo zostaje to pozwolic zyskom rosnac.

Data: 2009-06-09 22:53:42
Autor: stary
PGNiG zrobił swoje

Użytkownik "Kudlaty" <tools@nospamby.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0mh11$4ms$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jak słyszę zakres czasu,to pękam ze smiechu.Nie ma takiego pojęcia w analizie tech.Od zakresów czasu i cykli jest niejaki Dieter.To on wróży.
Podałem bardzo mozliwy scenariusz,...wracanie do linii
pozdr stary

Data: 2009-06-10 08:45:06
Autor: skippy
PGNiG zrobił swoje

Użytkownik "stary"

Jak słyszę zakres czasu,to pękam ze smiechu.Nie ma takiego pojęcia w analizie tech....

To poważna nowość, co piszesz.

Data: 2009-06-10 09:05:04
Autor: dK
PGNiG zrobił swoje

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0mimp$71f$1nemesis.news.neostrada.pl...

Jak słyszę zakres czasu,to pękam ze smiechu.Nie ma takiego pojęcia w analizie tech.Od zakresów czasu i cykli jest niejaki Dieter.To on wróży.
Podałem bardzo mozliwy scenariusz,...wracanie do linii

Pojęcie zakres czasu jest w analizie i nie tylko związane to jest z analizą
cykli. Są natomiast techniki, które pośrednio uciekają od strzałki czasu
np wykresy OX i tam rzeczywiście nie jesteś w stanie określić
kiedy cena dotrze do wskazywanego przez jakąś formację poziomu.

dK

Data: 2009-06-10 09:57:32
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
PGNiG zrobił swoje
Najprostszy sposób na dodanie czasu do ceny, to przyjęcie założenia że czas trwania ruchów, których się spodziewamy, będzie podobny do czasu trwania analogicznych ruchów w przeszłości.

Na cyklach się nie znam, ale powyższą metodę stosuję jako podstawowe narzędzie timingu w AT.

DJ

PGNiG zrobił swoje