PHO-LAL

Data: 2009-03-01 22:13:47
Autor: tuti
PHO-LAL
trwa 2 kwarta, ale nie mogłem odmówić sobie komentarza - Lakers nie moga dogonić Suns, którzy sa nakręceni przez Barbosę i uwaga - Dudleya- chłopak zbiera, przechwytuje i podaje - bardzo przydatny. Jeszcze dużo do końca, ale obrona Lakers nie wraca, Jax spokojny nadal.
zaskakuje mnie postawa gasola - już 14 punktów po 14 minutach gry, ale w obronie cieniuje - jakieś dziwne błędy ustawienia, zostawia swojego gracza, potem wraca do niego, pogubiony
na razie (arizie):
tuti

Data: 2009-03-01 22:05:38
Autor: L'e-szczur
PHO-LAL
On 1 Mar, 22:13, "tuti" <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Najlepiej skomentowal to Jax w czasie ktoregos czasu (czy pomiędzy 1 i
2 kwarta): "Nie chodzi o to, zebysmy dobiegli do wlasnego kosza, ale
zeby wracajac rownoczesnie ustawic obrone". I to chyba kwintesenscja
problemow Lakers - wracali, ale bez porzadku w szeregach.
No i prawie 40 rzutow Kobe tez raczej nie pomoglo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-01 22:23:07
Autor: tuti
PHO-LAL
gra dalej w 2 kwarcie
Shaq w ataku jak za najlepszych lat - 4/5 fg, 2/2 ft(jak nigdy)
Gasol spróbował go kryć w jednej akcji, stanął niemal w rozkroku, żeby Diesla powstrzymać a na koniec pacnął go w dłoń
fajna scena przy ławca LAL - Vujacic wolno siadał po zmianie na krzesełko i jeden z asystentów go opieprzył., że zasłania
Grant Hill gra w tempie jaki ostatnio pokazywał w Pistons wieki temu

Data: 2009-03-01 14:15:27
Autor: sooobi
PHO-LAL
On 1 Mar, 22:23, "tuti" <t...@interia.pl> wrote:
[...]

3 kwarta KOBE BRYANT !!!
Cos niesamowitego!

pzdr

Data: 2009-03-01 22:08:09
Autor: L'e-szczur
PHO-LAL
On 1 Mar, 22:23, "tuti" <t...@interia.pl> wrote:

Grant Hill gra w tempie jaki ostatnio pokazywał w Pistons wieki temu

Tez rzucilo  mi sie to w oczy. Biegal, skakal, rzucal jak stary Grant
przed dwudziestoma operacjami.
W zyciu bym nie przypuszczal, ze Suns bez Amare i Nasha sa w stanie
pokonac Lakers.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-01 23:15:37
Autor: tuti
PHO-LAL
lakers w 3 kwarcie dają popis niesamowity. To znaczy Kobe włączył 6 bieg - 17 pkt w 6 minut i juz lakers prowadzą 5 pkt. Kobe już 36 pkt w meczu, cos niesamowitego

Data: 2009-03-01 23:34:48
Autor: tuti
PHO-LAL
i już Kobe zgaszony, 4 kolejne pudła, a PHO mają run 19-6
kontry, kontry, kontry - to, co robią Barnes, Barbosa, Hill i Dudley to mistrzostwo fast break. W meczu naliczyłem już 5 sytuacji, gdzi epodanie spod kosza otwiera wolną pozycję na kosz - wolną bez obrońców
end of 3th q - 91-81 dla Suns

Data: 2009-03-01 23:48:07
Autor: lorak
PHO-LAL
najbardziej niesamowity to jest Shaq.

Data: 2009-03-01 23:50:29
Autor: Szczepan Radzki
PHO-LAL
lorak pisze:
najbardziej niesamowity to jest Shaq.

gdzie ogladacie> jakis link?

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-01 23:53:51
Autor: lorak
PHO-LAL
Szczepan Radzki pisze:
lorak pisze:
najbardziej niesamowity to jest Shaq.

gdzie ogladacie> jakis link?

ja na sopcascie - 69817

Data: 2009-03-01 23:56:19
Autor: Szczepan Radzki
PHO-LAL
lorak pisze:
Szczepan Radzki pisze:
lorak pisze:
najbardziej niesamowity to jest Shaq.

gdzie ogladacie> jakis link?

ja na sopcascie - 69817

nie posiadaju nic do sopcasta - mac user :)

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-02 00:23:57
Autor: tuti
PHO-LAL
ja na canale plus
po meczuKobe 49 - ale za mało, Shaq 33, ale dla mnie bohaterami byli także barnes, Hill i Barbosa

Data: 2009-03-02 00:34:18
Autor: lorak
PHO-LAL
tuti pisze:
ja na canale plus
po meczuKobe 49 - ale za mało, Shaq 33, ale dla mnie bohaterami byli także barnes, Hill i Barbosa

oni byli bohaterami. Shaq byl zbawicielem.

ale Hill rzeczywiscie gral tak, jakby to byl 1997 rok.

Data: 2009-03-01 16:07:04
Autor: kotkot
PHO-LAL
On 2 Mar, 00:34, lorak <jea...@gmail.com> wrote:
tuti pisze:

> [...]
> barnes, Hill i Barbosa

oni byli bohaterami. Shaq byl zbawicielem.

ale Hill rzeczywiscie gral tak, jakby to byl 1997 rok.

Swoją drogą 2 wtopy z rzędu Lakers - widać, że już się gra o playoff.
I z innej beczki - już odtrąbione opuszczenie flagi przez Detroit a tu
proszę Boston na wyjeździe...

PHO-LAL