PIERNIKOWISKO - zdjecia

Data: 2011-02-09 10:43:23
Autor: Viking
PIERNIKOWISKO - zdjecia
W dniu 2011-02-02 14:27, Odys pisze:
Poszukuję zdjec ( linkow do galerii ) z Pierników z lat  poczatek  -
terazniejszosc,
celem stworzenia fotorelacji z przeszlosci do dnia obecnego na stronie
http://www.piernikow.regiony.pl

Pozdrawiam

Odys

-- --
XLH 883 ( Grupa Lublin )

https://picasaweb.google.com/114200642363833245479/Wykopaliska?authkey=Gv1sRgCP2mjv28ntXmYw#5563066578759084930 jedno tylko bo czasy mocno analogowe:))

Pozdr.
Tomek
Biały VFRanek

Data: 2011-02-09 13:33:41
Autor: WaFel
PIERNIKOWISKO - zdjecia
Viking napisał:...
https://picasaweb.google.com/114200642363833245479/Wykopaliska?authkey=Gv1sRgCP2mjv28ntXmYw#5563066578759084930 jedno tylko bo czasy mocno analogowe:))

Ooo, to już Belushi vel Mad Max miał brodę ;)

Pozdro
WaFel
BMW K1200LT i SYM Mio 100

Data: 2011-02-09 14:08:02
Autor: Grzegorz Rogala
PIERNIKOWISKO - zdjecia
W dniu 09-02-2011 10:43, Viking pisze:

https://picasaweb.google.com/114200642363833245479/Wykopaliska?authkey=Gv1sRgCP2mjv28ntXmYw#5563066578759084930
jedno tylko bo czasy mocno analogowe:))

o swieta Tereso..
wehikul czasu!

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-02-09 22:58:31
Autor: Sir Piernik
PIERNIKOWISKO - zdjecia
Rogal pisze:
....>8
> o swieta Tereso..
> wehikul czasu!

??
Raczej cud zmartwychwstania (Vicio) :)
Ale z tym wehikulem to masz racje.
Czytam ten watek (nicki) i mam wrazenie ze czas cofnal sie o jakies 10 lat :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  MZ 250 TS

A co! :)

Data: 2011-02-13 13:36:56
Autor: Vicio
PIERNIKOWISKO - zdjecia
W dniu 2011-02-09 22:58, Sir Piernik pisze:
Rogal pisze:
...>8
 > o swieta Tereso..
 > wehikul czasu!

??
Raczej cud zmartwychwstania (Vicio) :)

Pewnego razu Stirlitz szedł po dachu.
Nagle poślizgnął się i tylko cudem zaczepiwszy się nie spadł.
Następnego dnia cud spuchł i posiniał.

;P

Ale z tym wehikulem to masz racje.
Czytam ten watek (nicki) i mam wrazenie ze czas cofnal sie o jakies 10
lat :)

True, true :)

> Pozdrawiam
> Sir Piernik
  > MZ 250 TS

Vic.

2x12
2x18
S040
S080
7+7
8xApeks TX50
Żona
Córka
itp ;)

Data: 2011-02-10 00:36:04
Autor: Odys
PIERNIKOWISKO - zdjecia
o swieta Tereso..
wehikul czasu!

Jak któryś z was nie przyjedzie na Pierniki i się nie spotka z resztą
to własnoręcznie razem z Sailorem dupy nakopiemy

pozdrawiam
Odys
-- -
XLH 883 (Grupa Lublin)

Data: 2011-02-10 00:39:54
Autor: Odys
PIERNIKOWISKO - zdjecia
ja mam tez jakieś swoje zdjęcia jak by ktoś chciał popatrzeć

https://picasaweb.google.com/PawlakEm/PiernikiISOwacja2008#

pozdrawiam
 Odys
 -- -
 XLH 883 (Grupa Lublin)
http://piernikow.regiony.pl/

Data: 2011-02-10 22:54:53
Autor: Tomek Wozniakowski
PIERNIKOWISKO - zdjecia
   Czesc :)

W dniu 2011-02-10 09:36, Odys pisze:

Jak któryś z was nie przyjedzie na Pierniki i się nie spotka z resztą
to własnoręcznie razem z Sailorem dupy nakopiemy

No nie dam rady !!!... ale serdecznie zapraszam. Dupe nastawie do skopania ;D

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-02-10 15:48:17
Autor: Odys
PIERNIKOWISKO - zdjecia
On 10 Lut, 22:54, Tomek Wozniakowski <zuzka6...@o2.pl> wrote:
> [...]

(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;

:)

PIERNIKOWISKO - zdjecia