PIERWSZA SPOJNA HIPOTEZA - FALSZYWA RADIOLATARNIA

Data: 2011-01-02 16:16:14
Autor:
PIERWSZA SPOJNA HIPOTEZA - FALSZYWA RADIOLATARNIA
 obserwator <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
SEREMET MOŻE PODWAŻYĆ USTALENIA ROSJAN

Polska prokuratura może zakwestionować ustalenia rosyjskiego śledztwa w
sprawie katastrofy w Smoleńsku i udowodnić, że piloci Tu-154 M nie mogli
odebrać sygnału bliższej radiolatarni NDB, która znajduje się 1,1 km od
lotniska, musieli więc odebrać sygnał z fałszywej NDB

A ja uczulam, że nawet jeżeli była fałszywa radiolatarnia (mobilna), to
niekoniecznie Rosjanie musieli ją ustawić.

Data: 2011-01-02 17:02:24
Autor: obserwator
  <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
A ja uczulam, że nawet jeżeli była fałszywa radiolatarnia (mobilna), to
niekoniecznie Rosjanie musieli ją ustawić.

 a kto mogl ustawic?

Data: 2011-01-02 18:29:58
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-02 18:02,  obserwator pisze:
   <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

A ja uczulam, że nawet jeżeli była fałszywa radiolatarnia (mobilna), to
niekoniecznie Rosjanie musieli ją ustawić.

a kto mogl ustawic?

Rydzyk. Jego radyjko podupadalo. Teraz robi krocie na "relikwiach"
--
the_foe

Data: 2011-01-02 17:39:41
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
Rydzyk. Jego radyjko podupadalo. Teraz robi krocie na "relikwiach"

najwazniejsze, ze sie dobrze czujesz ze swoim intelektem:))

Data: 2011-01-02 19:00:56
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-02 18:39,  obserwator pisze:
the_foe<the_foe@wupe.pl>  napisał(a):

Rydzyk. Jego radyjko podupadalo. Teraz robi krocie na "relikwiach"

najwazniejsze, ze sie dobrze czujesz ze swoim intelektem:))

tak, to jest najwazniejsze.

--
the_foe

Data: 2011-01-02 19:33:29
Autor: pluton
PIERWSZA SPOJNA HIPOTEZA - FALSZYWA RADIOLATARNIA
> A ja uczulam, że nawet jeżeli była fałszywa radiolatarnia (mobilna), to
> niekoniecznie Rosjanie musieli ją ustawić.

a kto mogl ustawic?

To oczywista oczywistość. Ten, kto miał z tego korzyść.
A korzyść miała Kompania Piwowarska. Praktycznie Zimny Lech sam się
sprzedaje.

Teraz należy uważnie obserwować, jakie piwo się pojawi następne.
Może Tuskie ? Może Jarek ? Albo Bronek ?

Nullification

PIERWSZA SPOJNA HIPOTEZA - FALSZYWA RADIOLATARNIA