PIETROSKI, AWEMARYNY, RAFAŁELE i INKSE PRAWIKI...!!!

Data: 2009-10-07 16:16:58
Autor: Polok_Prawdziwy
PIETROSKI, AWEMARYNY, RAFAŁELE i INKSE PRAWIKI...!!!

- wyciepujecie komunie jakiesik pojedyńce psestempstwa, a tych wasych ucynkuw
niedoscegocie...

http://fakty.interia.pl/swiat/news/pilot-odpowie-za-loty-smierci,1379059,2943

- co teroski powicie łotym wasym piknym i MORALNYM kapituliźmie...!?

PS - ino mi niegodejcie zeto nie kapitulizm, ino JUNTA była, bo dopiro niedowno
sucjalisty sem pozondek zrobiły...!!!

Data: 2009-10-07 16:45:47
Autor: raff
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojny_wandejskie

A potem idz sobie pogadac o "stsepywaniu" "spryskiwaniu Maryn" itd. To twoj poziom.

R.

Data: 2009-10-07 17:04:45
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojny_wandejskie

A potem idz sobie pogadac o "stsepywaniu" "spryskiwaniu Maryn" itd. To twoj poziom.

Nodyć...!!!

- chopoków nielubiem....!

Jeśli pozium chopokuw wolis, to twoja zec - jo libelarny jezem...

Data: 2009-10-07 17:07:30
Autor: raff
[...]

Hehe, sili sie toto na inteligenta a gada jezykiem meneli spod budki z piwem.

R.

Data: 2009-10-08 11:04:19
Autor: Polok_Prawdziwy
PIETROSKI, AWEMARYNY, RAFAŁELE i INKSE PRAWIKI...!!!

Jo ymteligentem...!?
- a gdziesbym śmioł....!!!!

Zwykłym hydrałlikiem, łod rur i inksych łotworuw wilgotnych pucowanio jezem...

To ty RAFAŁELO PRAWICKOWEGOYMTELIGENTA rznońć chces...!!!

Ino cito jakosik niewychodzi i nom łokrutne PIERDOŁY tukej prezemtujes...

Dlo psykladu - na wsółcesny zazut wymyślos mi jakiesik wojny spsed 200 lot -
nopseca to sensunijakiego nimo...!!!

Ło Zymianach, Grekach, abo inksym Jegipcie powinieneś mie uświadomić CIMNIOKU...!!!

Data: 2009-10-08 19:38:51
Autor: raff
[...]

Pewnie "ze to ni ma" nie ? Ze to lewica to niewazne ;)

Bo to dawno bylo.

Buractwo z ciebie wychodzi przez te teksty ze hej. Zmienic jezyk na goralski i juz mozna bluzgac do woli.

Wylazi sloma z butow, co ?

R.

Data: 2009-10-08 21:25:59
Autor: Polok_prawdziwy
PIETROSKI, AWEMARYNY, RAFAŁELE i INKSE PRAWIKI...!!!
raff wrote:

Wylazi sloma z butow, co ?

Lepso słoma z włosnej łobory, niźli z cyjejś....

PIETROSKI, AWEMARYNY, RAFAŁELE i INKSE PRAWIKI...!!!