PILNE !!!

Data: 2011-03-03 11:13:53
Autor: Panslavista
PILNE !!!
Sprawnego Stingera kupię. Kaczkanapiwie.

Data: 2011-03-03 11:20:44
Autor: Glonojad
PILNE !!!

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d6f69e4$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
Sprawnego Stingera kupię. Kaczkanapiwie.

Masz przecież w Piastowie firmę handlująca tym towarem. Zobacz na Allegro!

GJ

Data: 2011-03-03 11:48:55
Autor: Neko
PILNE !!!
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Sprawnego Stingera kupię. Kaczkanapiwie.

Ja mam na zbyciu starego Panzerfausa z '41 roku. Reflektujesz?

Data: 2011-03-03 13:22:24
Autor: Panslavista
PILNE !!!

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4d6f7251$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Sprawnego Stingera kupię. Kaczkanapiwie.

Ja mam na zbyciu starego Panzerfausa z '41 roku. Reflektujesz?

Zostaw sobie, gdy przyjdą parchy, kolbami załomocą w drzwi, otworzysz im tym.

Data: 2011-03-03 16:12:51
Autor: Neko
PILNE !!!
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Zostaw sobie, gdy przyjdą parchy, kolbami załomocą w drzwi, otworzysz im tym.

Do przyjaciol w wierze Panslavisty strzelac nie bede!

Data: 2011-03-03 16:29:32
Autor: cirrus
PILNE !!!
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d6f69e4$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
Sprawnego Stingera kupię. Kaczkanapiwie.

A nie wystarczy ci mur, żeby pierdolnąć w niego swoim głupim łbem?

--
stevep

Data: 2011-03-03 12:07:07
Autor: Antenka
PILNE !!!
On 3 Mar, 16:29, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
U ytkownik "Panslavista" <prawu...@interia.pl> napisa w wiadomo cinews:4d6f69e4$0$2491$65785112news.neostrada.pl...

> Sprawnego Stingera kupi . Kaczkanapiwie.

A nie wystarczy ci mur, eby pierdoln w niego swoim g upim bem?

--
stevep

Ho ho ho chamusiak się odezwał! Ty zaś pierdyknij swoim zakutym łbem o
bruk, bo o glebę byłby zdecydowanie za słaby efekt.

Antenka  : - /

Data: 2011-03-03 22:21:43
Autor: Panslavista
PILNE !!!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:52300b8d-358d-4816-b0bc-b40682b116e8t16g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

Ho ho ho chamusiak się odezwał! Ty zaś pierdyknij swoim zakutym łbem o
bruk, bo o glebę byłby zdecydowanie za słaby efekt.

Nic mu nie pomoże, wodogłowie zamortyzuje wstrząs.,

Data: 2011-03-03 15:01:11
Autor: Antenka
PILNE !!!
On 3 Mar, 22:21, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

Nic mu nie pomo e, wodog owie zamortyzuje wstrz s., <

A może to jest wodogłowie jajogłowe? Żmijowskie nasienie...No patrz
pan jaka szczwana bestia z tego burczymuchy...

Antenka

Data: 2011-03-04 16:16:48
Autor: cirrus
PILNE !!!
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d70066b$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Racja panslaviście nic nie jest w stanie pomóc.

--
stevep

Data: 2011-03-04 18:26:37
Autor: Panslavista
PILNE !!!
"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:ikqvp7$slb$1news.vectranet.pl...
[...]

Znam ciebie tak długo, że wiem jak pizdniesz o grunt Stefcia.

PILNE !!!