PILNE: Arcybiskup Michalik uwierzył, że jest Kościołem

Data: 2013-10-28 16:54:12
Autor: Mark Woydak
PILNE: Arcybiskup Michalik uwierzył, że jest Kościołem
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:526e75f2$0$2174$65785112news.neostrada.pl...
Religijna rewolucja w Episkopacie.

Szykują się duże zmiany dla katolików w Polsce.

– Jestem Kościołem. Nie ma drogi zbawienia poza mną – oświadczył w wywiadzie dla tygodnika “W Sieci” arcybiskup Józef Michalik.

Co się Dziwisz? Starzejącym się sukienkowym po przymusowej abstynecji seksualnej palma odbija na całego. Jezeli ktoś mówi o sobie ZbawPolskę to co się Dziwisz starzejacemu się purpuratowi?

MW

PILNE: Arcybiskup Michalik uwierzył, że jest Kościołem