PILNE - Zakupy w CRC.uk

Data: 2010-08-26 12:07:31
Autor: stefandora
PILNE - Zakupy w CRC.uk
Witam,

robię zakupy w CRC i brakuje mi trochę do darmowej dostawy.
Zainteresowanych proszę o kontakt. Z odbiorem najłatwiej będ± mieli
warsiawiacy.

adres sklepu: https://www.chainreactioncycles.com
mój adres: stefandora . at . gmail (kropka) com

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-08-26 12:38:06
Autor: stefandora
PILNE - Zakupy w CRC.uk
Btw, przegl±daj±c allegro znalazłam to:
http://allegro.pl/diadora-geko-mtb-i1149870899.html

I strasznie rozbawił mnie opis, a raczej powód (?) sprzedaży :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-08-26 21:44:37
Autor: kml
PILNE - Zakupy w CRC.uk

Użytkownik "stefandora" <stefandora@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7ea9b75b-b59a-4888-9f6c-2f07c735900dw30g2000yqw.googlegroups.com...
Btw, przegl±daj±c allegro znalazłam to:
http://allegro.pl/diadora-geko-mtb-i1149870899.html

I strasznie rozbawił mnie opis, a raczej powód (?) sprzedaży :)
-- -

Jak go stać na to czemu nie :) BTW: w spd po 3 glebie jest już dobrze, ale do tej 3 też trzeba wytrwać :D

kml
12/08/2010 1 czę¶ć tesu lampy Stork.

Data: 2010-08-26 12:54:58
Autor: stefandora
PILNE - Zakupy w CRC.uk
On Aug 26, 9:44 pm, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Jak go stać na to czemu nie :) BTW: w spd po 3 glebie jest już dobrze, ale
do tej 3 też trzeba wytrwać :D

Nie rozpatrywałam tego w kategoriach "stać, nie stać" - te gleby...
albo ¶ciemna, albo autentycznie go zniechęciły. Każda wersja mnie
bawi ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-08-26 22:08:02
Autor: live_evil
PILNE - Zakupy w CRC.uk
W dniu 26.08.2010 21:44, kml pisze:

BTW: w spd po 3 glebie jest juĹĽ dobrze,
ale do tej 3 też trzeba wytrwać :D

To chyba jakiś dziwny jestem, bo nie miałem żadnej gleby ucząc się jeździć w spd.

--
live_evil

Data: 2010-08-26 22:12:11
Autor: kml
PILNE - Zakupy w CRC.uk

Użytkownik "live_evil" <usame_niechcespamu@o2.pl> napisał w wiadomości news:i56hj2$vjo$1newsfeed1.man.lodz.pl...
W dniu 26.08.2010 21:44, kml pisze:

BTW: w spd po 3 glebie jest juĹĽ dobrze,
ale do tej 3 też trzeba wytrwać :D

To chyba jakiś dziwny jestem, bo nie miałem żadnej gleby ucząc się jeździć w spd.

Jesteś :) Pierwszy raz słyszę, że ktoś kto miał pierwsze SPD w życiu ani razu się nie wyglebił :)

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-08-26 23:35:58
Autor: Tomek
PILNE - Zakupy w CRC.uk
Użytkownik "kml" napisał
Jesteś :) Pierwszy raz słyszę, że ktoś kto miał pierwsze SPD w życiu ani razu się nie wyglebił :)
to ja jestem drugi dziwny :P co więcej w sytuacji kryzysowej wypiąłem się odruchowo nawet nie wiem kiedy
pozdro

Data: 2010-08-27 00:16:49
Autor: Piotrpo
PILNE - Zakupy w CRC.uk
On 26 Sie, 22:12, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "live_evil" <usame_niechcesp...@o2.pl> napisał w wiadomo¶cinews:i56hj2$vjo$1newsfeed1.man.lodz.pl...

> To chyba jaki¶ dziwny jestem, bo nie miałem żadnej gleby ucz±c się jeĽdzić
> w spd.

Jeste¶ :) Pierwszy raz słyszę, że kto¶ kto miał pierwsze SPD w życiu ani
razu się nie wyglebił :)
Akurat w trakcie uczenia się, to też się nie wyglebiłem - póĽniej i
owszem. Głównie w sytuacjach pełnego luzu - tu ptaszki, tam motylki,
po tyłku się podrapać, o piasek na drodze, ale głęboki, czemu tak
blisko twarzy :) Chociaż to było w noskach - w SPD faktycznie chyba
gleby nie zaliczyłem (przez SPD).

Data: 2010-08-27 10:00:31
Autor: Alfer_z_pracy
PILNE - Zakupy w CRC.uk
kml napisał:
To chyba jakiś dziwny jestem, bo nie miałem żadnej gleby ucząc się jeździć w spd.

Jesteś :) Pierwszy raz słyszę, że ktoś kto miał pierwsze SPD w życiu ani razu się nie wyglebił :)

Trzeci dziwny zgłasza się :-)

A.

Data: 2010-08-27 02:05:56
Autor: AlbertStonoga
PILNE - Zakupy w CRC.uk
Czwarty.

Moje SPD maj± tę dziwn± własno¶ć, że im wolniej jadę tym trudniej mi
się wypi±ć. Po prostu zło¶liwe s±.
Na szczę¶cie parę razy byłem od nich sprytniejszy i w ostatniej chwili
udawało mi się nogę wyrwać.

Albert Stonoga

Data: 2010-08-27 12:25:57
Autor: Kuba Rozpruwacz
PILNE - Zakupy w CRC.uk
On 27 Sie, 10:00, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
kml napisał:

Trzeci dziwny zgłasza się :-)

Dopisuje sie do listy:) Wydaje mi sie, ze to jest jakis mit z tymi
glebami przez SPD, no bo przeciez wystarczy pocwiczyc doslownie kilka
chwil trzymajac sie sciany, slupa, czegokolwiek. I jadac pierwszy
kilometr wpinac sie i wypinac dla wprawy.
Jedyna glebe zwiazana z SPD mialem na OK jak uczylem sie robic stojke
i w momencie kiedy zaczalem tracic rownowage zal mi bylo sie wypinac,
bo myslalem, ze jeszcze sie wybronie:)

pzdr
Kuba

Data: 2010-08-27 16:30:31
Autor: krzysiek
PILNE - Zakupy w CRC.uk
On Thu, 26 Aug 2010 22:12:11 +0200, kml wrote:

Jesteś :) Pierwszy raz słyszę, że ktoś kto miał pierwsze SPD w życiu ani
razu się nie wyglebił :)

czy ja wiem...
Od 4 lat jeżdze w SPD, i jezcze ani razu nie miałem gleby, gdzie SPD byłyby powodem.
Pierwszego dnia pobawiłem się troche "na sucho" oparty o ściane, po czym wsiadłem i pojechałem 25km z serwisu (gdzie mi je załozyli) do domu. I tak juz zostało.
Nigdy nie rozumialem czemu wszyscy tak te SPD demonizujÄ…...

--
krzysiek

Data: 2010-08-27 18:44:29
Autor: kml
PILNE - Zakupy w CRC.uk

Użytkownik "krzysiek" <xnerag@cbpmgn.barg.cy.ROT13.invalid> napisał w wiadomości news:i58p77$gn6$1news.onet.pl...
[...]

Ja mialem na myśli czas nauki jazdy w spd. Używam tego systemu od 11 lat i nie wyobrażam sobie życia bez niego więc nie wiem kto i co demonizuje dokładnie ;>

Data: 2010-08-27 17:39:04
Autor: krzysiek
PILNE - Zakupy w CRC.uk
On Fri, 27 Aug 2010 18:44:29 +0200, kml wrote:

Ja mialem na myśli czas nauki jazdy w spd. Używam tego systemu od 11 lat
i nie wyobrażam sobie życia bez niego więc nie wiem kto i co demonizuje
dokładnie ;>

no wiesz, ja SPS też uważam za genialny wynalazek i nie lubie jeździć na platformach (aczkowiek robię to w zimie, bo moge wtedy cieplejsze buty załozyć) ale z moeje długiej lektury precla wyłania się obraz SPD, które trzeba ujeździć niczym dzikiego konia :)

No i nie zapomnij, że jak dodasz do siebie liczby odpowiadające pozycjom liter SPD w alfabecie łacinskim, dodasz do tego ilość zębów na najmniejszej tarczy korby Deore FC M590, pomnożysz wynik przez ilość miesięcy w roku a potem odejmniej od tego sumę ilości zębów na najmniejszej i największej zębatce wyzej wymienionej korby, to otrzymasz 666.

....ja bym tego nie lekceważył...

:>

--
krzysiek

Data: 2010-08-30 19:36:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
PILNE - Zakupy w CRC.uk
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skre¶lić):
Użytkownik "live_evil" <usame_niechcespamu@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i56hj2$vjo$1newsfeed1.man.lodz.pl...
[...]

Bez przesady. Ja się wyr±bałem pierwszy raz w SPDach po około 2000km, a i
to przypadkiem, bo przednie koło wpadło mi w przestrzeń między deskami
(chodnik był zast±piony deskami).

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-30 19:34:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
PILNE - Zakupy w CRC.uk
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skre¶lić):
BTW: w spd po 3 glebie jest już dobrze, ale do tej 3 też trzeba wytrwać :D

To ja jaki¶ dziwny jestem i zaliczyłem jedn±. ;-)

Data: 2010-08-31 01:20:30
Autor: szaman
PILNE - Zakupy w CRC.uk
On 08/26/2010 09:44 PM, kml wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::
> BTW: w spd po 3 glebie jest już dobrze,
ale do tej 3 też trzeba wytrwać :D

To choć w jednej sprawie jestem normalny:)
3 gleby były:)

Ale ćwiczeń ze ¶cian± niet:)

sz

PILNE - Zakupy w CRC.uk