PILNE - problem z ASTEREM - WARSZAWA

Data: 2009-05-27 09:48:38
Autor: Krzysztof
PILNE - problem z ASTEREM - WARSZAWA
PILNE - problem z ASTEREM - WARSZAWA.

Posiadam kablowke Aster juz na czas nieokreslony ale mam dodane rzeczy na czas okreslony takie jak programy HD plus dekoder cyfrowy z HDD. Od ponad dwoch miesiecy co miesiac Aster zawyza mi rachunki. Wczoraj juz sie miarka przebrala znowu dostalem podwyzke calego pakietu.

Jakie prawa mi przysluguja. Czy musza mie uprzedzic pisemnie o zmianie mojego abonamentu.
Czy ja w tej chwili moge wypowiedziec im umowe bez konsekwencji dla mnie.

Prosze was o pilna pomoc bo chce isc dzis do nich i wypowiedziec umowe i nie wiem na co moge liczyc czy prawo jest po ich stronie czy po mojej.

Krzysztof

Data: 2009-05-27 10:23:50
Autor: Jingiel
[...]

A czy umowę przeczytałeś??? Czy podpisaleś w ciemno? Tam powinny być odpowiedzi na twoje pytania.

Jingiel

Data: 2009-05-27 11:07:22
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Krzysztof" <kgkrzysztof3@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:19bc.00000013.4a1cf056newsgate.onet.pl...
[...]

To jakiś ewenement, pisać jak widac umiesz a czytac już nie ? weź umowę i przeczytaj

PILNE - problem z ASTEREM - WARSZAWA