PILNE przeniesienie opłaty startowej G&G Kryn ica GIGA

Data: 2011-05-27 00:47:19
Autor: amrac
PILNE przeniesienie opłaty startowej G&G Kryn ica GIGA
Okazja, jeśli ktoś wybiera się na maraton w Krynicy (w sobotę) to przedstawiam prawdziwą promocję: normalnie musiałby zapłacić teraz 100 zł a ja oferuję 70:)

Po prostu chodzi o to, że przydażyła mi się kontuzja i jechać nie mogę a mam już zapłacone. Organizator dopuszcza przeniesienie opłaty (za dopłatą ale to już moja strata) ale trzeba to zgłosić do dzisiaj do 10 rano. Zatem jeśli ktoś jest chętny to proszę o kontakt a przeniosę na niego opłatę (niekoniecznie na Krynicę), dystans Giga.

Prawdopodobnie będę miał też drugą opłatę do przeniesienia (Karpacz), również Giga.

Kontakt

szymon AT publishingschool.pl
0048 791 98 69 69

Do dzisiaj do 9:30!!!

Data: 2011-05-27 10:37:00
Autor: amrac
PILNE przeniesienie opłaty startowej G&G K rynica GIGA
NIEAKTUALNE

PILNE przeniesienie opłaty startowej G&G Kryn ica GIGA