PILNE - rozebranie, nasmarowanie wentylatora

Data: 2013-03-03 14:53:38
Autor: nom
PILNE - rozebranie, nasmarowanie wentylatora

Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości news:5133416d$0$1226$65785112news.neostrada.pl...
Mama taki wentylator w laptopie - bardzo zatarty, warczy, ale musi
jeszcze pociągnąć zanim kupie (jeśli się uda) nowy.
Chciałem go nasmarować, ale nie wiem czy da się go rozebrać?

Nie da rady tego rozebrać, bez zniszczenia. "Śmigiełko" jest tak mocno wciśnięte w łożysko, że bez zniszczenia nie da się tego ściągnąć.

PILNE - rozebranie, nasmarowanie wentylatora