PILNE - rozebranie, nasmarowanie wentylatora

Data: 2013-03-03 15:05:42
Autor: ToMasz
PILNE - rozebranie, nasmarowanie wentylatora
W dniu 03.03.2013 13:26, pueblo pisze:
Mama taki wentylator w laptopie - bardzo zatarty, warczy, ale musi
jeszcze pociągnąć zanim kupie (jeśli się uda) nowy.
Chciałem go nasmarować, ale nie wiem czy da się go rozebrać?
zdjęcie z góry
http://www.bankfotek.pl/image/1434958.jpeg
i z dołu
http://www.bankfotek.pl/image/1434959.jpeg
Jak próbuję lekko wyciągać wirnik - nie idzie, a nie chce nic na siłę.
Zastawiam się, czy coś się może niedobrego stać jak wpuszczę tam
kropeleczkę oliwy itp. - nie wiem czy z dołu, czy z góry.

ja bym Ci radził "kropelkę" smaru do otworka, a potem przyłożyć pompkę (pistolet) i wdmuchnąć smar do środka. potem posprzątać żeby się nie kleiły do smaru kłaki.
ToMasz

PILNE - rozebranie, nasmarowanie wentylatora