PILNIE POTRZEBNE...

Data: 2010-05-27 09:45:06
Autor: Panslavista
PILNIE POTRZEBNE...
.... zmiany w ustawach:
Stworzenie urzędu wice-prezydenta, który powinien być jednocześnie
marszałkiem - majorem obu izb parlamentu w celu kontroli prac obu izb
parlamentu, np. pilnującego procedowania projektów ustaw aby nie były
chowane do szuflad...
        Jest to niezbędne w celu zamknięcia furtki dla Dymitrów Komunowskich

Data: 2010-05-27 09:56:43
Autor: Piotr
PILNIE POTRZEBNE...
Dnia Thu, 27 May 2010 09:45:06 +0200, Panslavista napisał(a):

   Jest to niezbędne w celu zamknięcia furtki dla Dymitrów Komunowskich

Dymitr Bobrowicz? :-)
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-27 09:57:29
Autor: Piotr
PILNIE POTRZEBNE...
Dnia Thu, 27 May 2010 09:56:43 +0200, Piotr napisał(a):

   Jest to niezbędne w celu zamknięcia furtki dla Dymitrów Komunowskich

Dymitr Bobrowicz? :-)

Ale na poważnie, to faktycznie ostatnie wydarzenia wskazały na taką
potrzebę.
Piotr

Data: 2010-05-27 11:23:45
Autor: jadrys
PILNIE POTRZEBNE...
W dniu 2010-05-27 09:57, Piotr pisze:
[...]

Ostatnie wydarzenia  pokazały że urzad prezydenta jest Polsce do niczego nie potrzebny... tylko generuje wysokie koszty utrzymania, a nie daje nic w zamian.

Data: 2010-05-27 13:42:37
Autor: Panslavista
PILNIE POTRZEBNE...
jadrys wrote:

[...]

Fakt - lewizna nie może mieć nadziei, no chyba, że TW policzą głosy jak za
djadji Josifa...

Data: 2010-05-27 15:37:58
Autor: jadrys
PILNIE POTRZEBNE...
W dniu 2010-05-27 13:42, Panslavista pisze:

[...]

Nie ma niestety żadnej partii lewicowej w polskiej polityce. SLD jest lewicą tylko z nazwy.

Data: 2010-05-27 17:35:56
Autor: cirrus
PILNIE POTRZEBNE...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htltqk$pov$4news.onet.pl...
[...]

I bardzo dobrze, wystarczy darmozjadów z Solidarności i OPZZ.

--
stevep

Data: 2010-05-27 20:50:06
Autor: jadrys
PILNIE POTRZEBNE...
W dniu 2010-05-27 17:35, cirrus pisze:
[...]

Nie dobrze dla kraju - biedaków, różnych mniejszości itd.  nie ma kto bronić. związki zawodowe nie maja tu nic do rzeczy.

Data: 2010-05-28 13:15:56
Autor: cirrus
PILNIE POTRZEBNE...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htmf8s$g84$1news.onet.pl...
[...]

To od czego są związki zawodowe, może od zadym z paleniem opon?

--
stevep

Data: 2010-05-28 20:03:13
Autor: jadrys
PILNIE POTRZEBNE...
W dniu 2010-05-28 13:15, cirrus pisze:

Nie dobrze dla kraju - biedaków, różnych mniejszości itd.  nie ma kto
bronić. związki zawodowe nie maja tu nic do rzeczy.

To od czego są związki zawodowe, może od zadym z paleniem opon?

Tak się jakoś głupio składa że w "Solidarnościowej" Polsce związki zawodowe nie reprezentują nawet pracowników tylko siebie, - bronią swoich własnych interesów.. Najwyższy czas żeby ktoś pomyślał o delegalizacji "Solidarności" ;-)

Data: 2010-05-28 21:43:09
Autor: Panslavista
PILNIE POTRZEBNE...
jadrys wrote:

[...]

Najlepiej siebie bronią OPZZ.

Data: 2010-05-29 12:27:34
Autor: jadrys
PILNIE POTRZEBNE...
W dniu 2010-05-28 21:43, Panslavista pisze:
jadrys wrote:

[...]

Daj spokój. - Jeszcze gorsza zaraza od "Solidarności". - czyste partyjniactwo.

Data: 2010-05-29 09:29:52
Autor: cirrus
PILNIE POTRZEBNE...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htp107$l9m$1news.onet.pl...
[...]

Znowu naiwniactwo, na całym świecie, nie tylko w Polsce każda organizacja pilnuje swoich interesów, a jeśli mówi coś innego to wyłącznie zakłamanie.

--
stevep

Data: 2010-05-29 12:27:12
Autor: jadrys
PILNIE POTRZEBNE...
W dniu 2010-05-29 09:29, cirrus pisze:
[...]

One maja bronić interesów pracowniczych, a nie swoich. Mają bronić spraw pracowników nawt tych nie będących ich członkami. A tu słyszę z ust szafa "Solidarności" głos poparcia dla jednego z kandydatów na prezydenta kraju.. normalnie brak słów.

Data: 2010-05-29 14:54:31
Autor: Panslavista
PILNIE POTRZEBNE...
jadrys wrote:

Coś się wam poplątało. Każdy obywatel i każda organizacja ich zrzeszająca
może zabierać głos w dowolnych sprawach w państwie. Statut jest dla
członków tej organizacji a nie dla państwa. Żydokomuchy rozszerzały
bezprawie uzurpując sobie prawo kontroli nad suzerenem.

Data: 2010-05-31 17:54:27
Autor: jadrys
PILNIE POTRZEBNE...
W dniu 2010-05-29 14:54, Panslavista pisze:
jadrys wrote:

[...]

Absolutnie nie wolno związkom zawodowym stawać po jednej ze stron.

Data: 2010-05-31 19:09:32
Autor: Panslavista
PILNIE POTRZEBNE...
> [...]
> bezprawie uzurpując sobie prawo kontroli nad suzerenem.

Absolutnie nie wolno związkom zawodowym stawać po jednej ze stron.

Chyba, że są stworzone przez partię polityczną i reprezentują pracowników
zrzeszonych w tej partii.
Twoje zdanie jest pzprowskie... A wtedy było całkowite bezprawie.

Data: 2010-05-27 15:26:52
Autor: Piotr
PILNIE POTRZEBNE...
Dnia Thu, 27 May 2010 11:23:45 +0200, jadrys napisał(a):

Ostatnie wydarzenia  pokazały że urzad prezydenta jest Polsce do niczego nie potrzebny...
No właśnie ostatnie wydarzenia pokazały, że jest na odwrót. :-)
Piotr

Data: 2010-05-27 15:37:33
Autor: jadrys
PILNIE POTRZEBNE...
W dniu 2010-05-27 15:26, Piotr pisze:
[...]

Masz na myśli te kosztowne pogrzeby i dołujące społeczeństwo żałoby narodowe?

Data: 2010-05-27 17:33:27
Autor: Piotr
PILNIE POTRZEBNE...
Dnia Thu, 27 May 2010 15:37:33 +0200, jadrys napisał(a):

Masz na myśli te kosztowne pogrzeby i dołujące społeczeństwo żałoby narodowe?

Raczej otrząśnięcie się z gwna.
Piotr

Data: 2010-05-27 12:34:28
Autor: karwanjestdebilem
PILNIE POTRZEBNE...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Kto miałby dostac to stanowisko, opozycja, koalicjant, czy może partia wygrywająca wybory?

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-27 13:40:58
Autor: Panslavista
PILNIE POTRZEBNE...
karwanjestdebilem wrote:

[...]

Wyborcy na osobnej liście kandydatów, albo partia wystawiająca kandydatów
dwóch na prezia - drugi w/g głosów zostałby wickiem.

Data: 2010-05-27 18:23:10
Autor: karwanjestdebilem
PILNIE POTRZEBNE...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bfe5a6f$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
karwanjestdebilem wrote:

[...]

Uważasz, że odpowiedziałeś na moje pytanie?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-28 09:50:38
Autor: heÂŽsk
PILNIE POTRZEBNE...
On Thu, 27 May 2010 09:45:06 +0200, Panslavista <prawusek@interia.pl>
wrote:

[...]

moim zdaniem nalezy zlikwidowac urzad prezydenta i senat, a liczbe
poslow ograniczyc do ilosci: wojewodztwa x 2 i duze miasta x 1.

jezeli juz tak chcecie prezydenta to niech jego rola bedzie
przypinanie orderow, przecinanie wstegi i odbieranie defilady.

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 10:07:26
Autor: Panslavista
PILNIE POTRZEBNE...

wrote:

[...]

Zarządzanie państwem pozostawić bandzie hołoty, kontrolowanie sprawowania
władzy przez suzerena będzie za pośrednictwem śledczych komisji
parlamentarnych - jako sądzenie sędziów we własnych sprawach, tak jak
dotychczas.
 Juz znacznie lepszy jest odpowiedzialny za wszystko prezydent.

Data: 2010-05-28 10:14:13
Autor: heÂŽsk
PILNIE POTRZEBNE...
On Fri, 28 May 2010 10:07:26 +0200, Panslavista <prawusek@interia.pl>
wrote:

> jezeli juz tak chcecie prezydenta to niech jego rola bedzie
> przypinanie orderow, przecinanie wstegi i odbieranie defilady.

Zarządzanie państwem pozostawić bandzie hołoty,

 masz na mysli pis ?

kontrolowanie sprawowania władzy przez suzerena będzie za pośrednictwem śledczych komisji parlamentarnych - jako sądzenie sędziów we własnych sprawach, tak jak dotychczas.

 proponujesz UTOPIE.

 Juz znacznie lepszy jest odpowiedzialny za wszystko prezydent.

 niby w jaki sposob bedzie odpowiadal przed narodem ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 11:07:47
Autor: Panslavista
PILNIE POTRZEBNE...

wrote:

> jezeli juz tak chcecie prezydenta to niech jego rola bedzie
> przypinanie orderow, przecinanie wstegi i odbieranie defilady.

Zarządzanie państwem pozostawić bandzie hołoty,

 masz na mysli pis ?

POPIS CZYLI LEWIZNA W ODMIANACH

[...]

jEDNOOSOBOWO  JAK NP. MUSSOLINI

Data: 2010-05-28 12:54:16
Autor: heÂŽsk
PILNIE POTRZEBNE...
On Fri, 28 May 2010 11:07:47 +0200, Panslavista <prawusek@interia.pl>
wrote:

 [...]

>  niby w jaki sposob bedzie odpowiadal przed narodem ?

jEDNOOSOBOWO  JAK NP. MUSSOLINI

 pytalem o sposob. jak rozliczysz kogos kto ma wladze formalna ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 14:58:28
Autor: Panslavista
PILNIE POTRZEBNE...
"he?sk" wrote:

On Fri, 28 May 2010 11:07:47 +0200, Panslavista <prawusek@interia.pl>
wrote:

 [...]

>  niby w jaki sposob bedzie odpowiadal przed narodem ?

jEDNOOSOBOWO  JAK NP. MUSSOLINI

 pytalem o sposob. jak rozliczysz kogos kto ma wladze formalna ?

Normalnie - każda jest kadencyjna.

Data: 2010-05-28 15:18:47
Autor: heÂŽsk
PILNIE POTRZEBNE...
On Fri, 28 May 2010 14:58:28 +0200, Panslavista <prawusek@interia.pl>
wrote:

Normalnie - każda jest kadencyjna.

a do tego czasu? co moze taki prezydent? pogrozic paluszkiem?

--

 HeSk

PILNIE POTRZEBNE...