[Meritum] PIN bez koperty!

Data: 2012-08-27 20:08:06
Autor: Przemek
[Meritum] PIN bez koperty!

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k1g59t$hd5$3dont-email.me...
Czy wy też dostaliście z Meritum PIN do karty bez koperty?

http://imageshack.us/photo/my-images/255/pinmer.jpg/

Nie ma to jak zaoszczędzić 1gr w zamian za poinformowanie świata co to za przesyłka. Szkoda, że nie napisali wprost co tam jest... spotkaliście się już z taką lekkomyślnością banku?

Druga sprawa, czy najpierw dostaliście kartę czy PIN? zwykle najpierw przychodziła karta, a od Meritum mam PIN, a karty jeszcze nie...

U mnie przyszla tak samo (tzn bez koperty) a obie przysylki (karta i PIN) przyszly razem tego samego dnia. Wyjatkowo głupie rozwiazanie zwlaszcza że kartę katywuje się po prostu poprzez pierwszy zakup lub wypłatę z bankomatu.

[Meritum] PIN bez koperty!