[Meritum] PIN bez koperty!

Data: 2012-08-27 18:45:10
Autor: witek
[Meritum] PIN bez koperty!
osa wrote:
Czy wy też dostaliście z Meritum PIN do karty bez koperty?

http://imageshack.us/photo/my-images/255/pinmer.jpg/

Nie ma to jak zaoszczędzić 1gr w zamian za poinformowanie świata co to
za przesyłka. Szkoda, że nie napisali wprost co tam jest... spotkaliście
się już z taką lekkomyślnością banku?

Druga sprawa, czy najpierw dostaliście kartę czy PIN? zwykle najpierw
przychodziła karta, a od Meritum mam PIN, a karty jeszcze nie...

A w czym problem?

Cos by zmienilo jakby to samo zapakowali w koperte?
I nie chodzi o 1 gr, tylko o cala maszynerie do pakowania pierdolki do koperty.

Zwykle przychodzila najpierw karta.

Po za tym w ogole wysylanie pinu uwazam za glupote.

Dzwonisz na infolinie i przy okazji aktywowania karty ustalasz sobie pin.

Data: 2012-08-28 17:09:40
Autor: osa
[Meritum] PIN bez koperty!
W dniu 2012-08-28 01:45, witek pisze:
osa wrote:
[...]

W tym, że od razu widać że to PIN, a nie wyciąg/pismo/cokolwiek w kopercie. Maszynerię do pakowania innych dokumentów mają więc to chyba nie problem...

Zwykle przychodzila najpierw karta.

W meritku wczoraj był PIN, dziś karta.

Po za tym w ogole wysylanie pinu uwazam za glupote.
> Dzwonisz na infolinie i przy okazji aktywowania karty ustalasz sobie
> pin.

Ja również. Podoba mi się opcja nadawania PINu przez system transakcyjny, bardziej niż przez infolinię.

Data: 2012-08-28 11:28:45
Autor: witek
[Meritum] PIN bez koperty!
osa wrote:

W tym, że od razu widać że to PIN, a nie wyciąg/pismo/cokolwiek w
kopercie. Maszynerię do pakowania innych dokumentów mają więc to chyba
nie problem...

I tam nie zauwazylem, zeby bylo widac, ze to pin.

Sporo takich "kopert" dostaję.

Data: 2012-08-28 19:42:49
Autor: osa
[Meritum] PIN bez koperty!
W dniu 2012-08-28 18:28, witek pisze:
I tam nie zauwazylem, zeby bylo widac, ze to pin.

Sporo takich "kopert" dostaję.

Hmmm... a co w takich 'kopertach' jest wysyłane przez banki oprócz PINów? Bo się jeszcze nie spotkałem... Jak widzę taką perforację na trzech brzegach i nadawcę jako bank to jakoś nic oprócz PINu nie przychodzi mi do głowy.

Przy okazji: dziś aktywowałem kartę płacąc w sklepie. W systemie transakcyjnym blokada jest, ale karta ma status: 'nieaktywna'. Do tej pory sądziłem że ich system jest online, a nie 'online' ;)

Ponieważ karta spełniła już swoje zadanie to chciałbym ją zastrzec ale takiej opcji w systemie transakcyjnym nie widzę... pojawi się, jak karta będzie aktywna? czy twórcy nie przewidzieli takiej opcji?

Data: 2012-08-28 19:57:10
Autor: osa
[Meritum] PIN bez koperty!
W dniu 2012-08-28 19:42, osa pisze:
Ponieważ karta spełniła już swoje zadanie to chciałbym ją zastrzec ale
takiej opcji w systemie transakcyjnym nie widzę... pojawi się, jak karta
będzie aktywna? czy twórcy nie przewidzieli takiej opcji?

W FAQ jest informacja że zastrzegać można tylko przez infolinię. Więc skoro nie da się ustawić PINu ani zastrzec karty przez bankowość internetową to chyba system kartowy jest bardzo słabo z nią połączony.

Data: 2012-08-29 01:36:00
Autor: Mark
[Meritum] PIN bez koperty!
osa <woytek18@poczta.fm> w wiadomości news:k1j00d$guv$1dont-email.me
napisał(a):
I tam nie zauwazylem, zeby bylo widac, ze to pin.
Sporo takich "kopert" dostaję.
Hmmm... a co w takich 'kopertach' jest wysyłane przez banki oprócz PINów?
Karty kodów jednorazowych.
--
Mark
keitaro@pnet.pl