PIN do karty Millenium Impresja

Data: 2011-08-29 07:44:33
Autor:
PIN do karty Millenium Impresja
Witam Zgubiłam lub zapomniałam PIN do karty Millenium Impresja.

Jaka jest procedura nadania nowego nr PIN do mojej karty? Aha i czy nadanie
nowego nr pIN jest bezplatne?

Z millenetu i dostępu przez internet też korzystam

Dzięki

Data: 2011-08-29 09:58:02
Autor: Kamil Jońca
" " <wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

Witam Zgubiłam lub zapomniałam PIN do karty Millenium Impresja.

Jaka jest procedura nadania nowego nr PIN do mojej karty? Aha i czy nadanie
nowego nr pIN jest bezplatne?
Logujesz się do millenetu i zmieniasz. Chyba jest bezpłatne. Mi
przynajmniej jeszcze nie pobrall.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie

Data: 2011-08-30 22:58:29
Autor: RPC5JHG
Kamil Jońca wrote:
[...]

Potem chyba trzeba podejsc do bankomatu Millenium...inaczej moga byc klopoty z pinem.

Data: 2011-08-31 06:48:56
Autor: Kamil Jońca
RPC5JHG <grupydyskusyjne-- at-- @yahoo.co.uk> writes:

Kamil Jońca wrote:
[...]

Albo mieć zaufany sklep gdzie nie będą krzywo patrzeć na trzykrotną
próbe błędnego pinowania :)
KJ

KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
(J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

PIN do karty Millenium Impresja