PINy wrocily

Data: 2020-08-03 22:08:02
Autor: J.F.
PINy wrocily

Dzis przy zakupach na 50+ terminale prosily mnie o pin.
Kilka roznych kart.

koniec "promocji", za duzo zlodziei na wakacjach, czy tylko jakis
okres minal i chcieli sprawdzic ?

No i wroclawski biletomat cos nie potrafil obciazyc karty z Santandera
- ciekawe o co poszlo, czyzby o pin ?

J.

Data: 2020-08-03 22:23:52
Autor: z
PINy wrocily
To banki są.

najpierw dla Twojego dobra każą instalować aplikację na pojebanym androidzie gdzie o żadnym bezpieczeństwie nie ma mowy

A teraz sprawdzają 3 razy częściej czy Ty to Ty.

Też dla Twojej WYGODY

To banki są ;-)

Data: 2020-08-04 02:30:03
Autor: PiteR
PINy wrocily
in <news:1dsjldtr8cq1h.sy32zhuf81qo.dlg40tude.net>

Nie zauważyłem. U mnie nadal od 225zł.

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2020-08-04 08:56:47
Autor: Pete
PINy wrocily
Hello, J.F..
On 03.08.2020 22:08 you wrote:

> Dzis przy zakupach na 50+ terminale prosily mnie o pin. Kilka > roznych kart.

U mnie też sześćdziesiąt parę PLN. I zapytał o pin.
 > koniec "promocji", za duzo zlodziei na wakacjach, czy tylko jakis > okres minal i chcieli sprawdzic ?

HGW.

--
Pete

Data: 2020-08-04 09:57:43
Autor: z
PINy wrocily
Ale przecież tak miało być bo jakaś dyrektywa...

Będzie trudniejsze logowanie wieloatapowe i sprawdzanie pinu co jakiś czas.

Data: 2020-08-12 13:02:06
Autor: Mirek Ptak
PINy wrocily
On 2020-08-03 22:08, J.F. wrote:
Dzis przy zakupach na 50+ terminale prosily mnie o pin.
Kilka roznych kart.

Ciekawe - w poniedziałek płaciłem ponad EUR40 na Słowacji bez PIN, regularnie wydaję po EUR20+ oczywiście też bez PIN (Getin Visa debit).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om