PIP w TV LCD

Data: 2011-03-19 10:32:57
Autor: kalif
PIP w TV LCD
Witam
Posiadam TV Samsung 40c650 oraz zewnetrzna kamerk/na razie obraz po
wideo idzie do nagrywarki.
Czy znajdę na rynku takie urządzenie,ktore mozna podlaczyc do tego TV
ale żebym otrzymał drugie okienko/podglad z tej kamerki/? Tak aby
powiedzmy oglągadąc jakiś program z sat mógł podpatrywac obraz z
zewnętrznej kamery?

Data: 2011-03-19 18:51:10
Autor: VSS
PIP w TV LCD
W wiadomości:ab614c3b-c54f-4cd7-a333-3e2c12b9e102@r4g2000vbq.googlegroups.com,
kalif <maxter60@gmail.com> nastukał:
Czy znajdę na rynku takie urządzenie,ktore mozna podlaczyc do tego TV
ale żebym otrzymał drugie okienko/podglad z tej kamerki/?

drugi monitor ??

--
VSS

Data: 2011-03-19 13:01:46
Autor: kalif
PIP w TV LCD
On 19 Mar, 18:51, "VSS" <v...@onet.pl> wrote:
wiadomo ci:ab614c3b-c54f-4cd7-a333-3e2c12b9e...@r4g2000vbq.googlegroups.com,
kalif <maxte...@gmail.com> nastuka :

> Czy znajd na rynku takie urz dzenie,ktore mozna podlaczyc do tego TV
> ale ebym otrzyma drugie okienko/podglad z tej kamerki/?

drugi monitor ??

--
VSS

Nie o to mi chodzi toto wiem :)
Urzadzenie do robienia pip-u w TV LCD po podlaczeniu sygnalu video

Data: 2011-03-19 21:28:03
Autor: VSS
PIP w TV LCD
W wiadomosci:09728adf-35e4-479a-9c0d-575dfba8a7d9@x13g2000vbe.googlegroups.com,
kalif <maxter60@gmail.com> nastukal:
Nie o to mi chodzi toto wiem :)
Urzadzenie do robienia pip-u w TV LCD po podlaczeniu sygnalu video

ale jak to sobie wyobrazasz? ogladasz program z tv naziemnej, ten obraz wychodzi z tv, przechodzi przez magiczne pudelko do którego podlaczasz kamere i wraca do tv juz z pip'em ?

niewykonalne.
--
VSS

Data: 2011-03-20 00:37:24
Autor: Cavallino
PIP w TV LCD
Użytkownik "kalif" <maxter60@gmail.com> napisał w wiadomości news:

[...]

Na tym polega działanie każdego PIP.

Data: 2011-03-19 17:05:31
Autor: kalif
PIP w TV LCD
On 20 Mar, 00:37, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "kalif" <maxte...@gmail.com> napisał w wiadomości news:

> [...]
>ale żebym otrzymał drugie okienko/podglad z tej kamerki/? Tak aby
>powiedzmy oglągadąc jakiś program z sat mógł podpatrywac obraz z

Niby tak
Ale...w samsungu ogladam poprzez scart satelitę a chciałbym dostać w
pipie obraz z drugiego  video.Teraz chyba jest możliwe,że oglądam tv
naziemną i w pipie mam av,ale mi chodzi o dwa zrodla av-to drfugie w
pipie.

Data: 2011-03-20 08:16:05
Autor: VSS
PIP w TV LCD
W wiadomości:bfe6a7b5-d8e2-4b0e-a28e-7fb32a69e9de@v16g2000vbq.googlegroups.com,
[...]

ze scartem to będzie łatwiej. uzyj tego:
http://sklep.delta.poznan.pl/dzielnik-obrazu-qc-904r-kolor-na-4-kamery-+pilot_c47_p2661.html

jedna z opcji wyświetlania obrazu wygląda jak pip a nawet sa dwa pip'y. w gratisie masz alarmy zaniku obrazu, możliwośc zatrzymania obrazu i detekcję ruchu.

--
VSS

Data: 2011-03-20 01:58:46
Autor: kalif
PIP w TV LCD
On 20 Mar, 08:16, "VSS" <v...@onet.pl> wrote:
wiadomości:bfe6a7b5-d8e2-4b0e-a28e-7fb32a69e...@v16g2000vbq.googlegroups.com,
kalif <maxte...@gmail.com> nastukał:

> [...]

gratisie masz alarmy zaniku obrazu, możliwośc zatrzymania obrazu i detekcję

Jednak chyba zastosuje takie rozwiazanie:kupno modulatora cos ok.50zl
puszczenie przez niego sygnalu z satelity,czyli przerobka na w.cz
dostaje obraz z powiedzmy instalacji zwyklej anteny a po podlaczeniu
do gniazda scart sygnalu wideo dostane w okienku pip podglad wlasnie z
kamery.Nie wiem czy dobrze mysle.Ten model TV ma jeden podglad pip.

Data: 2011-03-20 10:03:24
Autor: Cavallino
PIP w TV LCD
[...]

Już lepiej puść na tym modulatorze obraz z kamery.
Po co psuć obraz z sat?

A jeszcze lepiej poczytaj dokładnie instrukcję do tego PIP, może jak nie łyka PIP z drugiego scarta, to łyknie z innego wejścia np. composite?

Data: 2011-03-20 09:57:28
Autor: Cavallino
PIP w TV LCD
Użytkownik "kalif" <maxter60@gmail.com> napisał w wiadomości news:bfe6a7b5-d8e2-4b0e-a28e-7fb32a69e9dev16g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

Na tym polega działanie każdego PIP.

Niby tak
Ale...w samsungu ogladam poprzez scart satelitę a chciałbym dostać w

No i co, nie da się?
Bo to jest najprostsze co PIP może zrobić.
Nawet Goldstar sprzed 20 lat to potrafił.

Data: 2011-03-21 15:31:04
Autor: Przesmiewca
PIP w TV LCD
kalif <maxter60@gmail.com> napisał(a):

[...]

W moim Samsungu np. da sie wyswietlic pip, ale w 2 strone, tzn. majac
obraz z HDMI (kamera, PC itd) na calym ekranie w rogu mozna miec podglad
na obraz z wbudowanego tunera.

PIP w TV LCD