PIS 40%

Data: 2018-07-06 19:35:58
Autor: pulsar
PIS 40%
Placforma 16%. Buhahahahaha.

Gdyby tak było, to chyba nie byłby to powód do
śmiechu... znaczyłoby to, że ludzie poznali
się na jednych złodziejach, ale wciąż jeszcze
tolerują ich następców... bardziej bezczelnych
i chamskich? To raczej smutne... :-(

-- -
pulsar

Data: 2018-07-06 11:22:23
Autor: Zenek Kapelinder
PIS 40%
Polska wolny kraj, mozesz miec inne zdanie. Mozesz chodzic ze swieczka i wlos ci z glowy nie spadnie. Mnie cieszy ze pelo zdycha. Martwi mnie ze czerwona banda ma znowu szanse zaistniec.

Data: 2018-07-07 07:34:25
Autor: Perseweracja i Schizofazja
PIS 40%
kundel łańcuchowy nowogrodzkiej  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com>
napisał w wiadomości
Polska wolny kraj, mozesz miec inne zdanie.

Pod warunkiem, że zaakceptuje je PiS! Ostatnio opluwacie jakąś prezes SN i
Jadzię, która nie chciała Jarka.

Mozesz chodzic ze swieczka i wlos ci z glowy nie spadnie.

Pod warunkiem, że będziesz chwalić PiS. Jeżeli nie Kurski zorganizuje
pobicie.

Mnie cieszy ze pelo zdycha.

A mnie cieszy, że ty zdychasz! Moge mieć swoje zdanie? ;-)))

Martwi mnie ze czerwona banda ma znowu szanse zaistniec.

Wyslij czekoladki do lo(r)dzika, on juz czyści moskiewskie ordery.

CL

PIS 40%