PIS 50% PO 17%.

Data: 2017-12-13 06:36:05
Autor: Zenek Kapelinder
PIS 50% PO 17%.
Bez komentarza bo co tu komentowac. Chyba tylko to ze w PO sezon zagryzania sie o krzeselka w nastepnej kadencji uwazam za otwarty.

Data: 2017-12-13 15:48:59
Autor: Presidente de San Escobar
PIS 50% PO 17%.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Bez komentarza bo co tu komentowac. Chyba tylko to ze w PO sezon zagryzania sie o krzeselka w nastepnej kadencji uwazam za otwarty.

I dobrze :DDDDD Ja zawsze twierdzę że trzeba po dupie dostać, aby zmądrzeć :DDD
Upadek będzie bardziej boleśniejszy :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-14 10:04:37
Autor: Presidente de San Escobar
PIS 50% PO 17%.
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> napisał(-a):

> [...]

I dobrze :DDDDD Ja zawsze twierdzę że trzeba po dupie dostać, aby zmądrzeć :DDD
Upadek będzie bardziej boleśniejszy :DDDDD

Aha - dodam że martwi mnie że mimo tego kosmicznego poparcia PiSuar
przepierdala wszystkie dodatkowe wybory lokalne :DDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-14 10:31:42
Autor: Bolko
PIS 50%. trochę mniej stołków.
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:8kf43dd0ppuvse4i4cka8dm5cpr9s17o8p4ax.com...
> [...]

Aha - dodam że martwi mnie że mimo tego kosmicznego poparcia PiSuar
przepierdala wszystkie dodatkowe wybory lokalne :DDDDDDDDDDDDDD

================================

To że PiS przegrywa wybory lokalne to nie ma znaczenia
( trochę mniej stołków będzie dla PiSdziaków ).
Lokalne organy i tak muszą robić to co wódz Kaczyński każe.

--
Mimo nadejścia ostrzeżeń z IMGW rząd nie wysłał ostrzeżeń RSO na komórki
zalogowane na zagrożonym terytorium mimo że system działa od 2015 roku.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

REKORDOWY MEM W POLSKIM NECIE:
https://www.facebook.com/sokzburaka/photos/a.1452029521697738.1073741828.1452015088365848/2022582404642444/?type=3

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni
muzułmanie, chorą wersją religii,
ale też i bezdennie aintelektualna - te obie grupy więcej łączy, niż
dzieli."

Zdaniem byłych członków SKOK Wołomin, obecna władza tkwi w tej aferze po
uszy.

Patriota w akcji:
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/morderca-staruszkow-z-legnicy-narodowiec-mordowal-wrogow-polski/b20q3dt

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
gdy się w podziemiu spotykasz z kimś, kto nie jest w strukturach podziemia,
bo trzeba się odpowiednio ubezpieczyć.
Szybko uciekłem z tego spotkania, bo uznałem go za agenta KGB. On namawiał
mnie do tego, żebym się ujawnił, mówił,
że "Solidarność kaputt, że to koniec z Solidarnością" - i mówię to z ręką na
sercu - "że tak naprawdę jedynym ratunkiem jest,
żebyśmy tak autentycznie, naprawdę pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam
uwierzą, że my ich kochamy, to dadzą nam więcej wolności".

potępiającej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym
poziomie".

- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-12-13 16:02:06
Autor: A. Filip
PIS 50% PO 17%. [PiS przegra jak Kaczyński przejedzie zakonnice na pasach? ;-)]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Bez komentarza bo co tu komentowac. Chyba tylko to ze w PO sezon
zagryzania sie o krzeselka w nastepnej kadencji uwazam za otwarty.

"Nadmierna zwycięstwa pewność straszliwych klęsk przyczyną bywa".
PO raczej+ przegra _najbliższe_ wybory.  Tyle że PiS nie jest
"skazany na sukces" a już szczególnie jak sobie odpuści.
PiS może choćby stracić samodzielną większość PiS+ w Sejmie jak wybory
trafią w dolinę między szczytami poparcia.

Jesteś durniem który zapomniał jak to prezydent Komorowski (PO)
ma takie poparcie że przegra reelekcje jak przejedzie zakonnice na pasach?
Nie powtarzaj tego (cudzego) błędu.

"Jak jako wyborca" wkurwiam się pokazowo jak mi się wciska że wynik
wyborów jest przesądzony (na długo przed wyborami).  Nawet wtedy gdy
to naprawdę jest prawda takich rzeczy w wyborokracji nie wypada mówić.
*Zawsze* należy w słowach dopuszczać możliwość że wyborcy mogą zmienić
zdanie skoro mają do tego niezbywalne prawo.

Data: 2017-12-13 08:15:40
Autor: Zenek Kapelinder
PIS 50% PO 17%. [PiS przegra jak Kaczyński przejedzie zakonnice na pasach? ;-)]
Nie przypominm sobie chuju zebym ostatnio Cie obrazal. Ale jakk masz taki kaprys zebym zaczal to popros.

Data: 2017-12-13 09:13:03
Autor: Zenek Kapelinder
PiS wygra jak Kaczyński zrobi prawo jazdy a filip zmądrzeje? ;-)]
W stosunku do wyniszczajacej gospodarke deflacji kazda inflacja bedzie wyzsza. Juz sie zagryza totalna jelopozycja. Szczury opuszczaja tonaca tratwe. Pusc sobie pizdziak tvpis. Bedziesz mogl skomlec ze znowu faszysci hymn Polski spiewaja na Placu Trzech Krzyzy. Pokazuja spiewajacych ludzi. Schetyny tam nie ma.

Data: 2017-12-13 09:52:13
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
PiS wygra jak Kaczyński zrobi prawo jazdy a filip zmądrzeje? ;-)]
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-w-Polsce-najwyzsza-od-czterech-lat-7498932.html

Anything else?

A nie od 2 czy od roku?

Za peło praktycznie przez cały okres wynosiła 4-5% i było oki?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7e/Inflation_und_Deflation_in_Polen.png

Data: 2017-12-13 20:20:46
Autor: t-1
W dniu 2017-12-13 o 18:52, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
[...]

Bo to była słuszna inflacja ustawiona w totalnej opozycji do niesłusznej inflacji obecnie.

Data: 2017-12-14 01:53:58
Autor: z
W dniu 2017-12-13 o 20:20, t-1 pisze:
Bo to była słuszna inflacja ustawiona w totalnej opozycji do niesłusznej inflacji obecnie.

Neoliberałowie twierdzą że niska inflacja (taka właśnie) jest dobra dla gospodarki.
Nie to żebym był neoliberałem ;-) ale jakaś logika w tym jest.
O ile wszyscy wiemy czym się kończy hiper inflacja to większość nei zdaje sobie sprawy jakie szkody wyrządza deflacja.

Więc dajcie już spokój temu Balcerowiczowi bo to niewinne stworzenie jest :-)
A te wskaźniki na czele z PKB nie są już wyznacznikiem dobrobytu społeczeństwa.
Obudźcie się. Mamy XXI wiek i te anachroniczne teorie już nie działają

Data: 2017-12-14 06:37:03
Autor: Glista Ludzka

Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:0ef080b7-5cb1-463c-a5c5-b1727508eaebgooglegroups.com...
[...]

Zwłaszcza w 2015. Potrafisz interpretować wykresy?

CL

Data: 2017-12-13 18:09:53
Autor: z
W dniu 2017-12-13 o 17:17, Totalna Opozycja pisze:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-w-Polsce-najwyzsza-od-czterech-lat-7498932.html

Zakoduj sobie w końcu w tym pustym łbie że wg Balcerowicza i jego bandy neoliberałów inflacja w takiej wielkości sprzyja rozwojowi gospodarczemu.
Gdzie te łajzy szkolono że tak bezczeszczą majestat nadministra finansów? :-)

Data: 2017-12-14 06:33:16
Autor: Lump Polityczny

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2017-12-13 o 17:17, Totalna Opozycja pisze:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-w-Polsce-najwyzsza-od-czterech-lat-7498932.html

Zakoduj sobie w końcu w tym pustym łbie

Nie jestem z twojej rodziny więc nie mam tak jak ty pustego łba.

że wg Balcerowicza i jego bandy neoliberałów

Mało mnie obchodzi jakis komuch który dla ciebie jest autorytetem

inflacja w takiej wielkości sprzyja rozwojowi gospodarczemu.

Jasne. Wszyscy się cieszą kiedy coś drożeje.

Gdzie te łajzy szkolono że tak bezczeszczą majestat nadministra finansów?
:-)

Tam gdzie ciebie. W Moskwie.

CL

Data: 2017-12-14 08:05:27
Autor: z
PiS wygra jak Kaczyński zrobi prawo jazdy a fili p zmądrzeje? ;-)]
Niedobrze.
Nie trzymasz się jedynie słusznej liberalnej linii partii.
Zaczynam mieć wrażenie że z pobudek osobistych bluzgasz gdzie popadnie.
Nie jesteś nawet trolem. Jesteś małym zakompleksionym śmieciem.

Data: 2017-12-13 21:30:43
Autor: Bolko
PIS 50% PO 17%.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

PiS 50 %  Po 17 %

PRLkomuna była duuuuuużo lepsza, mieli 99,7 % .
Wódz Hitler też miał dużo %, ale później miał to w d....,
wystarczyło mu SS i Gestapo.
Wódz Kaczyński jeszcze musi patrzeć na %,
ale już niedługo też % będzie miał w d...
wystarczy mu PiSwojsko, PiSpolicja i PiSsądy.

Data: 2017-12-13 12:47:14
Autor: Zenek Kapelinder
PIS 50% PO 17%.
Jakos nie czaje w czy piswojsko, pispolicja i pissady mogly mi zaszkodzic.

Data: 2017-12-13 22:14:28
Autor: Bolko
PIS zaplacą głową.

Jakos nie czaje w czy piswojsko, pispolicja i pissady mogly mi zaszkodzic.

PiSdziaki dopiero zaczają jak dostaną po du....,
ale wtedy będzie za późno.
Dzieci PiSdziaków zapłacą głową za obalenie PiSkomuny,
tak jak poleciały głowy obalających PRLkomunę.

Niemcy też zaczaili dopiero jak zamarźli pod Stalingradem,
a rodzinom zaczęły spadać bomby na głowę.
Na początku też nie widzieli że wódz to zło.

Tylko demokracja daje ludziom dobrobyt i szczęście.
Wódz to nieszczęście i niewolnictwo.

Data: 2017-12-13 14:24:55
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
PIS zaplacą głową.
użytkownik Bolko napisał:

Tylko demokracja daje ludziom dobrobyt i szczęście.
Wódz to nieszczęście i niewolnictwo.

Standardowa odpowiedź:
https://youtu.be/pVP06PaI1Tk?t=15s

Data: 2017-12-14 06:52:35
Autor: Bolko
PIS zaplacą. to nie jest idealny system,
Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:c40eedf1-69c6-4a00-98f8-4402f4703832googlegroups.com...
użytkownik Bolko napisał:

Tylko demokracja daje ludziom dobrobyt i szczęście.
Wódz to nieszczęście i niewolnictwo.

Standardowa odpowiedź:
https://youtu.be/pVP06PaI1Tk?t=15s

Wodzowi Kaczyńskiemu nie wolno " robić co chce ", bo nie ma
większości konstytucyjnej.

Demokracja to nie jest idealny system, ale nikt nic lepszego
nie wymyślił.

Data: 2017-12-14 01:45:33
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik Bolko napisał:

Wodzowi Kaczyńskiemu nie wolno " robić co chce ", bo nie ma
większości konstytucyjnej.

ble ble ble

Demokracja to nie jest idealny system, ale nikt nic lepszego
nie wymyślił.

Demokracje są różne, szwajcarskie, ukraińskie. W jednej jest dyscyplina i odpowiedzialność, w drugiej są ajwaje:) Skoro Tusek nie mógł utrzymać towarzystwa za mordę i ich zdyscyplinować, naturalnie został wymieniony.

ctrl+v
1
p.Marzenka:
wydajeta piniondze które My skumulowali
https://twitter.com/KwitRobert/status/940843936050008074

2
Rostoski: pieniędzy nie ma
https://twitter.com/a_prusinowski/status/940903489336696832

3
Dzie w takim razie som pieniądze? I o co chodzi z tom kumulacjom?
cyt.
Mąż Marzeny Okły-Drewnowicz
sfałszowanie blisko 200 faktur, został skazany na dwa lata (hi hi w zawiasach)
pomiędzy XII 2008 a końcem 2011r. wystawił 190 lewychh faktur na blisko
6,6 mln zł +
https://youtu.be/2mxYKguSBg8

Powiem ci Pajdaczku, dobrze to nie wygląda z zewnątrz. Ciężko będzie
Donkom powrócić do żłoba.

Data: 2017-12-14 10:55:24
Autor: Bolko
PIS zaplacą. Demokracja jest jedna.
Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:cbf1fb8d-e683-4c1c-b37d-df55ca33c165googlegroups.com...
użytkownik Bolko napisał:

[...]

Demokracje są różne tylko dla ciemnego ludu.

Demokracja jest jedna = rządy większości z poszanowaniem
praw mniejszości i zgodnie z Konstytucją.

Data: 2017-12-14 02:23:04
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik Bolko napisał:

Demokracje są różne tylko dla ciemnego ludu.

Demokracja jest jedna = rządy większości z poszanowaniem
praw mniejszości i zgodnie z Konstytucją.

Ściemniasz, są różne.
W demokracji ukraińskiej rządzi oligarchia.
Od oligarchii nawet Łukaszka jest lepszy.
https://rynekpracy.pl/upload/graph/3171.jpg

Wystarczy se popatrzeć na poziom życia na białorusi i na ukrainie.
W jednym jak i drugim poziom życia jest niższy niż w PL, ale wydaje się
że oba państwa miały taki sam start, a wynik na dzień dzisiejszy jest różny.

Trochę ajwajów nie zaszkodzi, ale ajwaje pełoskie to było zdecydowane przegięcie pały.  Niby (peło) stronnictwo pruskie, ale bez dyscypliny pruskiej,
za to ze standardami ze wschodu.

Skubnąć coś dla się owszem da się, ale skubanie luda bez umiaru?
Sam wiesz jak się skończyło. Nie było dyscypliny w peło.

Data: 2017-12-14 11:10:18
Autor: A. Filip
użytkownik Bolko napisał:

[...]

A "szanowanie" konstytucji RP3 rozpoczęło się od dania Sejmowi czasu na
dostosowanie Konstytucji do umowy międzynarodowej (Europejski Nakaz
Aresztowania) przez bezkarność dla winnych więzienia-katowni CIA/USA w
Starych Kiejkutach [konstytucyjny zakaz tortur i bezprawnego pozbawienia
wolności]?

SLD premier i SLD prezydent posiali "szacunek" do konstytucji, ten
szacunek PiS (2 lata) i PO (8 lat) starannie kultywowały, a PiS teraz
jeszcze "szacunek" do konstytucji konsekwentnie rozwija?
*Dwulicowe dupki* PO trochę za późno się obudziły z wiarygodnym
szacunkiem dla tej konstytucji.

Data: 2017-12-14 14:10:13
Autor: Wiesiaczek
użytkownik Bolko napisał:

[...]

Dobrze się wyuczyłeś na pamięć kilku linijek.

Pokaż więc prawidłowo funkcjonującą demokrację na świecie?

Albo porównaj dwa kraje: Polskę i Białoruś.

Pierwsza demokratyczna,  druga dyktatura.

Widzisz różnice?

Gdzie ludzie żyją spokojnie, mają pracę, niskie ceny, emeryturę w wieku 63 lat (dla facetów po podniesieniu granicy)?
Gdzie nie ma oszołomów, ośmiorniczek i "misji pokojowych" dla obcych?
Gdzie jest silna gospodarka (WŁASNA) licząca się na świecie?
Gdzie jest rolnictwo samowystarczalne?
i t.d.

Dalej sobie sam poszukaj i zacznij myśleć samodzielnie.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2017-12-14 14:24:17
Autor: Wiesiaczek
użytkownik Bolko napisał:

[...]

Zresztą podpowiem, co mi tam...
To nie jest ten kraj, który ma idealne położenie w Europie, gdzie krzyżują się największe szlaki handlowe, co samo w sobie stanowić by mogło źródło utrzymania.
Nie jest to też ten kraj, który jest dużo większy, ma dostęp do morza i wiele bogactw mineralnych na swoim terytorium, jak węgiel, miedź etc.
To też nie ten, który ma wspaniałe tereny turystyczne, które mogłyby być rajem dla turystyki.
No... kombinuj:)

Data: 2017-12-14 15:10:47
Autor: Bolko
użytkownik Bolko napisał:

[...]

Polska była demokratyczna, teraz jest dyktatura z wodzem Kaczyńskim.

Gdzie ludzie żyją spokojnie, mają pracę, niskie ceny, emeryturę w wieku
Wiesiaczek (dziś z DC)

A z Białorusi może obywatel swobodnie wyjechać
za granice ? ile czasu musi czekać na paszport ?
ile kosztuje ten paszport ?
czy stać go na turystykę chociaż do Warszawy ?
a lekarstwa i służba zdrowia ? poziom afrykański,
czy gorzej ? ile metrów kwadratowych powierzchni
mieszkalnej przypada na 4 roosobową rodzinę ?

Ilu turystów podróżuje do Białorusi ?
a ilu obywateli turystycznie wyjeżdża z Białorusi ?

Za trudne pytania ?

Data: 2017-12-14 19:59:37
Autor: Wiesiaczek
użytkownik Bolko napisał:

[...]

Pytania nie są trudne, zadaje je tylko gostek, który nie wychylił nosa poza granice "demokratycznego" kraju:)

No to odpowiem, bo tam byłem i widziałem...
Na paszport nie musi czekać więcej niż u nas. Normalny tryb jak wszędzie.
Nie kosztuje więcej niż u nas, bądź spokojny.
Stać go na pewno na turystykę do Warszawy, tylko ma bliżej do Białegostoku, gdzie wykupuje towary, na które Polaków nie stać.
Służba zdrowia (korzystałem zarówno z przychodni jak i ze szpitala), pewnie się zdziwisz, ale o niebo lepsza niż w Polsce.
Do lekarza dostałem się po 5 minutach a zrobienie EKG, prześwietlenia płuc i badanie krwi (z wynikami) ok. 1,5 godziny (!).
O czymś takim w Polsce można pomarzyć, mówię o NFZ-ecie i o państwowej (białoruskiej) służbie zdrowia.
Ile metrów przypada, to nie wiem, nie mierzyłem, ale bezdomnych tam niestety nie ma.
Turyści jeżdżą spokojnie w tamtą i w tę stronę, bo Białoruś wprowadziła ruch bezwizowy.
Masz więcej pytań?

Data: 2017-12-15 10:50:55
Autor: Bolko
PIS zaplacą. Białoruś.
[...]

Jakoś nie słyszałem, żeby nasza władza jeździła na Białoruś uczyć się
rzadzić.
Może mniej wydają na wojsko ?
Może władza i urzędnicy mniej kradną ?

Ilu obcokrajowców przyjeżdża na Białoruś na stałe ?
zamieszkuje tam i pracuje ?
Taki kraj mlekiem i miodem płynący powinien przyciągać
obcokrajowców.

Data: 2017-12-14 15:32:37
Autor: Bolko
PIS zaplacą. Białoruś.
użytkownik Bolko napisał:

[...]

 Białoruś  to mieliśmy w Polsce ok. 40 lat temu
i Polacy to wykopali, przy okazji zgineło zbyt wielu Polaków.

Mieszkasz i pracujesz na Białorusi ?
Czemu nie wyjedziesz tam na stałe ?
Wyjedź tam, ale obecne oszczedności
przekaż organizacjom charytatywnym.

Data: 2017-12-14 20:05:22
Autor: Wiesiaczek
PIS zaplacą. Białoruś.
użytkownik Bolko napisał:

[...]

Co ty powiesz? Jakieś konkrety?

Mieszkasz i pracujesz na Białorusi ?

Nie mieszkam na Białorusi.

Czemu nie wyjedziesz tam na stałe ?

Bo jestem Polakiem i mieszkam w Polsce.
Na dodatek, mam głęboko w dupie zasiłki, emerytury, ceny towarów bo mam swoją kasę, która mi spokojnie na to wszystko wystarcza.

Wyjedź tam, ale obecne oszczedności
przekaż organizacjom charytatywnym.

Od mojego miejsca zamieszkania i moich pieniędzy to się chłopaczku odpierdol.

Data: 2017-12-14 14:02:25
Autor: Wiesiaczek
użytkownik Bolko napisał:

[...]

Powtarzasz to jak mantrę. Ile Ty masz lat dzieciaku?

Data: 2017-12-13 22:20:23
Autor: A. Filip
Bolko: PIS zapłacą głową
"Bolko" <terwentel@tera.pl> pisze:
[...]
Tylko demokracja daje ludziom dobrobyt i szczęście.
Wódz to nieszczęście i niewolnictwo.

Tylko amerykańska demokracja dawała niewolnikom dobrobyt i szczęście? :-)

Data: 2017-12-14 07:41:42
Autor: A. Filip
[...]

To monarchia nie jest najlepszym systemem _dla króla_ ? :-)
"W Iraku rządzi demokracja, amerykańska demokracja."

Wielu iluzji jak to (obecna) demokracja spełnia wolę wyborców zostałem
starannie pozbawiony gdy większość wyborców (według sondaży) była trwale
przeciw "misjom" w Iraku i Afganistanie a "demokracja" w Polsce miała to
głęboko w dupie i WP długimi latami niosło bratnią pomoc.

Data: 2017-12-14 08:55:12
Autor: z
W dniu 2017-12-14 o 06:51, Bolko pisze:
Demokracja to nie jest idealny system, ale nikt nic lepszego
nie wymyślił.

To prawda

Niestety wielu dodaje na początku _liberalna_ a to już w dzisiejszych czasach się nie sprawdza

Data: 2017-12-14 13:59:48
Autor: Wiesiaczek
W dniu 14.12.2017 o 08:55, z pisze:
W dniu 2017-12-14 o 06:51, Bolko pisze:
Demokracja to nie jest idealny system, ale nikt nic lepszego
nie wymyślił.

To prawda

Gówno prawda!

Co najmniej od tysięcy lat istnieje coś takiego, jak dyktatura.
Brzmi nieładnie? Nie szkodzi.

Dyktatorem był faraon, car, król lu wódz plemienia.

To dzięki dyktaturze udało się zbudować piramidy, Luwr, Petersburg i wiele innych rzeczy.
To dyktatorzy zbudowali duże i silne państwa, które są obecnie towarem w rękach demokratów- złodziei.

Przypomnę, że PRL też był dyktaturą (proletariatu) i przez to był najlepszym okresem w całej historii Polski.
Do dziś sprzedaje się wszystko, co wybudowano w tamtych latach.

Data: 2017-12-14 17:37:40
Autor: Bolko
[...]

Ale towary wymyślileś. Zwykli ludzie mają niewielki, albo żaden pożytek
z tych towarów.
Wybieraj kogo wolisz : demokratów-złodziei, czy dyktatorów-morderców ?
Jest duża szansa, że demokraci-zlodzieje trafia do więzienia
i jest szansa na odzyskanie majątku,
natomiat dyktator-morderca może zabijać bezkarnie az do swojej
smierci, tak jak Stalin, Hitler. Wódz też z gospodarką marnie sobie radzi.

Przypomnę, że PRL też był dyktaturą (proletariatu) i przez to był
najlepszym okresem w całej historii Polski.

Wygląda, że kształciłeś się na Wieczorowym Uniwersytecie Marksizmu
i Leninizmu za PRLkomuny. Jestem trochę zaskoczony, że tak tam
zniekształcano historię, ale nic dziwnego - komuna.

Do dziś sprzedaje się wszystko, co wybudowano w tamtych latach.

Wiesiaczek (dziś z DC)

Już dawno się nie sprzedaje, bo dawno sprzedano
i teraz co najwyżej sprzedają za pół darmo ciężką pracę Polakow.

Data: 2017-12-14 20:25:43
Autor: Wiesiaczek
W dniu 14.12.2017 o 17:37, Bolko pisze:
[...]

Młody jesteś, to nie kojarzysz...
Te "towary" to były fabryki, w których była praca dla Polaków, i które ich zatrzymywały na godnym poziomie.
Teraz masz zakłady francuskie, niemieckie, amerykańskie i wiele innych, które są nastawione na eksploatację polskiej siły roboczej.

[...]

Masz nawalone w głowie jak cyganka w tobołku.
Dyktator nie jest mordercą. Po co miałby zabijać swoich obywateli, którzy go utrzymują?
Widzisz tu sens tego co mówisz?
To człowiek, który bierze odpowiedzialność za kraj i który często odpowiada nawet własnym życiem za niepowodzenia.
W demokracji najwyżej nie zostanie wybrany do następnej rundy, ale mu to wisi, bo i tak już zdąży się obłowić i poustawiać rodzinę.
Oczywiście, że wolę dyktatora niż złodzieja - cwaniaczka, którego celem jest własna kieszeń a nie dobro państwa.
Wyobraź sobie demokratyczną budowę piramid....
Albo bliżej: Jak wyglądała by odbudowa Warszawy po wojnie?
Przetargi, afery, korupcja... gówno by było a nie odbudowane miasto.
A Stalin i Hitler postawili właśnie gospodarki na nogi.
Na wagarach byłeś jak o tym mówili?

[...]

Gówno wiesz, gdzie się uczyłem.
A Ty przygłupie nawet nie wiesz,  że w Polsce komunizmu nigdy nie było.

Do dziś sprzedaje się wszystko, co wybudowano w tamtych latach.

Wiesiaczek (dziś z DC)

Już dawno się nie sprzedaje, bo dawno sprzedano

To kto sprzedaje nasze lasy (odbudowane właśnie w czasach PRL-u)?

i teraz co najwyżej sprzedają za pół darmo ciężką pracę Polakow.

....na zmywakach całego świata :)

Data: 2017-12-14 17:16:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 20:25:45 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

Masz nawalone w głowie jak cyganka w tobołku.
Dyktator nie jest mordercą. Po co miałby zabijać swoich obywateli, którzy go utrzymują?

No a za Stalina zginęło tyle milionów ludzi na skutek czystek i łagrów.
Chyba nie powiesz, że to był ustrój przydatny dla obywatela.

Data: 2017-12-15 06:25:13
Autor: Wiesiaczek
W dniu 15.12.2017 o 02:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Jakoś musiał sobie z opozycją radzić. Walka o władzę wymaga ofiar.
Teraz też niewygodną opozycję się likwiduje, mimo, ze oficjalnie walki o władzę nie ma.
Wiesz, Lepper i inni...

Data: 2017-12-14 23:06:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 15 grudnia 2017 06:25:14 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> Chyba nie powiesz, że to był ustrój przydatny dla obywatela.

Jakoś musiał sobie z opozycją radzić. Walka o władzę wymaga ofiar.
Teraz też niewygodną opozycję się likwiduje, mimo, ze oficjalnie walki o władzę nie ma.

Tylko nie w takich ilościach.
Dyktatura rozciąga tę walkę na doły, a mi chuj na władzy zależy.

W demokracji są obowiązki odtąd dotąd, a później mogę robić co chcę.
Być filatelistą, nudystą, cyklistą, esperantystą, szaradzistą, orientalistą albo alchemikiem próbującym wytrącić złoto z gówna - i gówno to państwo jak i kogokolwiek innego obchodzi. Innymi słowy nie mam tam nad sobą żadnej
większej władzy niż władza moich upodobań, bo władza państwa jest nade mną
skończona i sprowadza się w praktyce do kilku określonych praw i do płacenia
podatków.

W dyktaturze nie wolno robić nic innego niż dyktator sobie zakaprysi. A dyktator
chce, żeby 100% czasu jaki obywatele spędzają, służyło jemu. W dyktaturze nie ma
wyrażenia "po fajrancie" albo jeśli jest, to jest ono ograniczone do tych
przejawów wolnego czasu, które on uzna i opisze w dekrecie, reszta verboten.
Jeżeli uzna on jakieś hobby za burżuazyjne marnotrawstwo to hobbystów i obsługę
do pierdla albo pod ściankę.

Dlatego nie lubię dyktatury, bo w niej jestem na pańskim, a w demokracji cały
czas na swoim. Jak jestem sprytny, to mogę sobie dodatkowo nawet wybrać pracę
lżejszą i mniej produktywną, ale w biznesie, którego produkcja jest
rozchwytywana znacznie powyżej wartości ze względu na modę czyli na zwierzęce
kaprysy i fochy ludu. Bo człowiek jest zwierzęciem i lubi jak żarcie jest
dobrze przyprawione, dziewczyna ładnie się ubiera i pachnie etc. a dyktatura
nie zaspokaja takich instynktownych potrzeb Jahusów. W zasadzie paradoksalnie
tym mniej na nie zwraca uwagę, im bardziej jest oświecona.

Data: 2017-12-15 10:33:53
Autor: Bolko
[...]

Ten " godny poziom " to masz na myśli wynagrodzenie za które
prawie nic nie można było kupić, bo w sklepach prawie nic nie było ?

Ten " godny poziom " to 46 godzinny tydzień pracy, gdy w innych krajach
od dawna byl 40 godzinny tydzień pracy ?

Teraz masz zakłady francuskie, niemieckie, amerykańskie i wiele innych,
które są nastawione na eksploatację polskiej siły roboczej.

A komunistyczny wódz Gierek to nie eksploatował polskiej siły roboczej ?
Najlepsze polskie towary sprzedawane byly na Zachód. Wiekszość Polaków
to nawet nie wiedziała że takie towary są dla zwykłych ludzi,
są ale dla ludzi na Zachodzie.

[...]

Stalin, Hitler, Mussolini, Kadafi, Hussajn - to nie byli mordercy
zabijający swoich obywateli ?

W demokracji najwyżej nie zostanie wybrany do następnej rundy, ale mu to
wisi, bo i tak już zdąży się obłowić i poustawiać rodzinę.

Dyktator-morderca przez wiele lat obławia się i ustawia rodzinę.
Ci co chcieli go "odwołać" to najczęściej znikali bez śladu.

Oczywiście, że wolę dyktatora niż złodzieja - cwaniaczka, którego celem
jest własna kieszeń a nie dobro państwa.

Dożywotni dyktator- morderca  i dobro państwa hahahahahahahahaha.

Wyobraź sobie demokratyczną budowę piramid....
Albo bliżej: Jak wyglądała by odbudowa Warszawy po wojnie?
Przetargi, afery, korupcja... gówno by było a nie odbudowane miasto.

W Polsce demokracja funkcjonowala przez 26 lat.
Porównaj rok 1989 i rok 2015 : jakość i ilość dróg, wygląd wsi,
samochody na ulicach, wielkość i ilość mieszkań.
Byłoby to możliwe za rządów dyktatora PRLkomunistę Gierka ?

A Stalin i Hitler postawili właśnie gospodarki na nogi.

Hitler postawil gospodarkę nie na nogi tylko na zbrojenia.
Ludzie prawie nic nie mieli z tego. Hitler zrobił z ludzi niewolników.

Stalin to tak postawił gospodarkę na nogi, że wiele milionów
ludzi zginęło z głodu, a wiele milionow innych zmarło na Syberii.

[...]

Teraz już jest, 1szy sekretarz PiSkomunista wódz Kaczyński zadbał o to.

i teraz co najwyżej sprzedają za pół darmo ciężką pracę Polakow.

...na zmywakach całego świata :)

Wiesiaczek (dziś z DC)

nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
Na zmywaku to Polak sam sprzedaje swoja pracę.

Praca Polaków jest sprzedawana w postaci towarów wyprodukowanych
 w Polsce i wywiezionych za granicę. W Polsce mogą je kupić tylko nieliczni
bardzo dobrze zarabiający.

Data: 2017-12-17 11:01:00
Autor: Budzik
Bolko:. To nie jest idealny system,
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Masz nawalone w głowie jak cyganka w tobołku.
Dyktator nie jest mordercą. Po co miałby zabijać swoich obywateli, którzy go utrzymują?

Ale jakos tak wychodzi samo z siebie...

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2017-12-17 12:25:37
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Masz nawalone w głowie jak cyganka w tobołku.
Dyktator nie jest mordercą. Po co miałby zabijać swoich obywateli, którzy go utrzymują?

Ale jakos tak wychodzi samo z siebie...

Śmierć 100_000 Irakijczyków w ramach skutków odwetu za śmierć 3_000
amerykanów nie wyszła jakoś tak sama z siebie?  Że o śmierci 5_000+
żołnierzy USA też napomknę.

Data: 2017-12-17 13:00:49
Autor: Budzik
[...]

Albo jestes debilem albo celowo wynajdujesz najbardziej niereprezentatywne przykłady i porównania.
Tak czy siak ta rozmowa nie bedzie przyjemna.

Ale ok, przyjmuje, ze według ciebie dyktatura to samo dobro, a w kazdym razie na pewno mniejsze zło niz demokracja.

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2017-12-17 14:44:57
Autor: A. Filip
[...]

Dyktatura to "bardzo ciężko odwracalna" utrata kontroli przez społeczeństwo.
Czym to się fundamentalnie różni od rozbrojenia obywateli albo
zagranicznego dyktatu z Brukseli/Berlina?

W realnym życiu proste wyjaśnienia są przeważnie tylko dla idiotów.
Kłamstwa mogą być proste.  Prawda jest skomplikowana.

Data: 2017-12-17 17:01:00
Autor: Budzik
[...]

Nie zgadzam się z taka definicja i nie mam pojecia skad ja wziałes...

Czym to się fundamentalnie różni od rozbrojenia
obywateli albo zagranicznego dyktatu z Brukseli/Berlina?

ROTFL
Widze ze biezaczka działa.

W realnym życiu proste wyjaśnienia są przeważnie tylko dla idiotów.
Kłamstwa mogą być proste.  Prawda jest skomplikowana.

Oczywiście. A ty widze łakniesz prostych wyjasnien.

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2017-12-14 06:51:40
Autor: Komunista i Złodziej
Bolko: PIS zapłacą głową

[...]

To KŁAMSTWO!!!  Tu jest PRAWDA!

http://nowahistoria.interia.pl/polska-walczaca/news-wstrzasajace-warunki-zycia-polakow-deportowanych-na-syberie-,nId,1103785

https://opinie.wp.pl/wielki-glod-na-ukrainie-miliony-ofiar-polityki-jozefa-stalina-6126017748002433a

Tylko ta demokracja zapewniała ludziom szczęście i dobrobyt!

CL

Data: 2017-12-13 21:38:06
Autor: A. Filip
PIS 50% PO 17%.
[...]

Musisz aż tak opierdalać Schetynę Totalnie Nieskutecznego?
Kaczyzm już tylko o mały krok od totalnej dyktatury a ta pierdoła traci
poparcie Narodu!  Tylko Donald z Saksów Wracający do Polski którą
porzucił na łaskę kaczyzmu dla fuchy w Brukseli spierdoli do końca?

Data: 2017-12-14 10:22:54
Autor: Bolko
PIS 50% wprowadza dyktaturę.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3915f179-a64a-43cc-8ddc-83e5435d731fgooglegroups.com...

PIS 50%
Bez komentarza

To nie daje większości konstytucyjnej, ale wódz Kaczyński
ma to w d... i wprowadza dyktaturę, łamiąc Konstytucję.

Data: 2017-12-14 10:51:51
Autor: boukun
PIS 50% wprowadza dyktaturę.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

PIS 50%
Bez komentarza

To nie daje większości konstytucyjnej, ale wódz Kaczyński
ma to w d... i wprowadza dyktaturę, łamiąc Konstytucję.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Konstytucja jest ubecka, stolzmanowa, złamana, nie liczy się....

boukun

Data: 2017-12-14 12:13:29
Autor: Bolko
PIS 50%. wódz Kaczyński wprowadza dyktaturę.
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p0thjp$16a2$1gioia.aioe.org...
[...]

Konstytucja jest ubecka, nie liczy się....

boukun

Liczy się to, że Polacy w referendum wypowiedzieli się
i przyjeli Konstytucję.
Obecna Konstytucja ma moc prawną i obowiązuje.

Data: 2017-12-14 03:45:20
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik Bolko napisał:

Liczy się to, że Polacy w referendum wypowiedzieli się
i przyjeli Konstytucję.

Pewnikiem wybory przekręcono:)

Obecna Konstytucja ma moc prawną i obowiązuje.

Jałowy slogan. Obowiązuje i co z tego? Sprytny Stolcman w co drugim
paragrafie powsadzał "szczegóły reguluje ustawa".

Pic przepchnęli, pic obowiązuje:)

Data: 2017-12-14 04:38:01
Autor: Zenek Kapelinder
PIS 50%. wódz Kaczyński wprowadza dyktaturę.
Referendum nie bylo wiazace bo nie wziela w nim wiecej niz polowa uprawnionych do glosowania. Przy niewielkiej roznicy za i przeciw sejmowi nie bylo wolno przyjmowac konstytucji. Powinna powstac nowa uwzgledniajaca postulaty czterdziestu szesciu procent przeciwnych konstytucji napisanej przez czerwona bande wspierana platnymi kapusiami sb.

Data: 2017-12-14 13:49:26
Autor: Bolko
PIS 50%. wódz Kaczyński sam napisze Konstytucję.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:fbfa8d82-486e-446c-8a41-43f123cc74c0googlegroups.com...

Referendum nie bylo wiazace

Twoją opinię to możesz sobie wsadzić.
Gdyby wtedy sądził Sędzia Najwyższy wódz Kaczyński
to orzekłby, że referendum jest nieważne.
Jak wódz Kaczyński sam napisze Konstytucję
to referendum na pewno bedzie zawsze ważne.

Data: 2017-12-14 06:19:37
Autor: Zenek Kapelinder
PIS 50%. wódz Kaczyński sam napisze Konstytucję.
Wodz Kaczynski nie musi pisac nowej konstytucji. Czerwona banda i jej platne slugusy z opozycji demokratycznej zrobili konstytucje w wiekszosci oparta na ustawach. Taki dupochron sobie zrobili bo mysleli ze maja niesmiertelnosc. Kaczynski z tego korzysta bo ma wiekszosc w sejmie i moze dowolnie ustawy zmieniac.

Data: 2017-12-14 15:59:03
Autor: stevep
[...]

Jeśli ustawa ci zaszkodzi , a masz większość zmień konstytucje o co chodzi.

--
stevep

Data: 2017-12-14 16:39:28
Autor: Presidente de San Escobar
PIS 50%. wódz Kaczyński sam napisze Konstytucję.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kaczynski z tego korzysta bo ma wiekszosc w sejmie i moze dowolnie ustawy zmieniac.

Ku wielkiej radości Putina :DDDDDDDDDd
Chyba Kacz-Hitler chce ich zapić na śmierć, bo codziennie tam strzelają butelki
szampana :DDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-14 17:13:06
Autor: Bolko
PIS 50%. Mój Wodzu.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:a71925ea-2a2d-4a82-8ec8-1100c5206e7agooglegroups.com...

Wodz Kaczynski nie musi pisac nowej konstytucji.

Oczywiście, że wódz Kaczyński nie musi pisać nowej Konstytucji.
Hitler też nie musiał pisać nowej Konstytucji.
Hitlerowi wystarczylo SS, Gestapo, wojsko i media.
Kaczyńskiemu tez wystarczy PiSwojsko, PiSlicja, PiSmedia, PiSsędziowie.
Wódz Kaczyński, tak jak wódz Hitler, rządzi siłowo.
Jak się komuś nie podoba to może wyjechać,
albo Sędzia Najwyższy, wódz Kaczyński wyda wyrok.
Czy Kaczyński już wymaga zwracania się do niego Mój Wodzu ?

Data: 2017-12-14 14:02:32
Autor: z
W dniu 2017-12-14 o 12:13, Bolko pisze:

Liczy się to, że Polacy w referendum wypowiedzieli się
i przyjeli Konstytucję.
Obecna Konstytucja ma moc prawną i obowiązuje.

Dokładnie tak samo PiS przejął władzę bo Polacy się wypowiedzieli w wyborach i PISu władza obowiązuje.
Wyzywanie ich od faszystów  budzi tylko politowanie bo jest to krzyk bandy oderwanej od koryta. Falandyzowanie prawa w Polsce było jest i będzie bo banda prawników chce tego prawa pisać coraz więcej  i byle jakiego które można potem tłumaczyć jak komu wygodnie

WOT uroki demokracji :-)

Data: 2017-12-14 17:17:05
Autor: Bolko
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a327669$0$653$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Naród nie dał wodzowi Kaczyńskiemu prawa do samodzielnego
zmieniania Konstytucji.
Naród nie dał wodzowi Kaczyńskiemu prawa do postępowania
wbrew Konstytucji.

Data: 2017-12-14 14:55:30
Autor: Zenek Kapelinder
PIS 50%. wódz Kaczyński wprowadza dyktaturę.
No fakt, narod nie dal pisowi uprawnien do zmiany konstytucji. I w nastepnych wyborach tez nie da. Ale dal uprawnienia i mozliwosci do zmian ustaw na ktorych sie konstytucja ugrdulona za Kwasniewskiego opiera.

Data: 2017-12-14 23:58:00
Autor: u2
[...]

durnyś niemiecki pachołku, PKW nie mogła sfałszować wyborów, bo patrzyli pisiorki na ich kremlowskie rynce, a pisiorki zagrali na czułej nucie, której ty nie czujesz:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-12-15 06:11:39
Autor: stevep
[...]

# "Jeżeli konstytucja była zła, to nie trzeba było na nią przysięgać" # (http://www.tvn24.pl)
A na dodatek wciągać w to Boga nadaremno
--
stevep

Data: 2017-12-16 06:47:59
Autor: stevep
W dniu 2017-12-15 o 06:11, stevep pisze:
[...]

A w uzupełnieniu wszystko jest złe oczywiście poza PiS-em- konstytucja, sędziowie, UE, DS USA i długo by jeszcze wyliczać.

--
stevep

Data: 2017-12-14 18:57:44
Autor: z
W dniu 2017-12-14 o 17:17, Bolko pisze:
Naród nie dał wodzowi Kaczyńskiemu prawa do samodzielnego
zmieniania Konstytucji.
Naród nie dał wodzowi Kaczyńskiemu prawa do postępowania
wbrew Konstytucji.

To jest Twoje zdanie.
Większość Polaków ma inne.
Podyskutuj sobie teraz :-)

PS. Większość Polaków była przeciwko okradaniu ich z OFE.
I co? Władza miała mandat i zrobiła co chciała

Data: 2017-12-15 06:00:05
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 18:57 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Każdy dupek ma swój czubek i wydaje mu się, że liczy się tylko jego zdanie.

--
stevep

Data: 2017-12-15 11:55:57
Autor: z
W dniu 2017-12-15 o 06:00, stevep pisze:
Każdy dupek ma swój czubek i wydaje mu się, że liczy się tylko jego zdanie.

Jaka piękna samokrytyka :-)

Data: 2017-12-14 12:26:41
Autor: Presidente de San Escobar
PIS 50% PO 17%.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Bez komentarza bo co tu komentowac. Chyba tylko to ze w PO sezon zagryzania sie o krzeselka w nastepnej kadencji uwazam za otwarty.

A jednak była manipulacja przeznaczona dla Trefnych Doldowych Zenków :DDDDDDDD

"A to znacznie zmienia obraz sytuacji. Okazuje się bowiem, że tych
niezdecydowanych w sondażu było wyjątkowo dużo, bo aż 17 % z 1000 respondentów.
Oznacza to, że z 1000 zapytanych osób aż 170 głosów zostało wyrzuconych do
kosza, a wynik PiS został przedstawiony już nie na tle 1000 pytanych a jedynie
830. 50% z 830 daje 415 głosów za PiS, czyli 41,5%. I chociaż to bardzo dobry
wynik, to jednak do rekordowego wciąż daleko."

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-14 12:32:04
Autor: A. Filip
PIS 50% PO 17%. [Manipulują jak GW!]
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
[...]

No patrz pan!  GW tyle lat tak samo manipulowała wynikami rozdzielając
niezdecydowanych według proporcji zdecydowanych.  *Teraz* im taka metoda
już *przestała* pasować?  To jest taki cud na jaki Polska sobie zasłużyła? ;-)

Data: 2017-12-14 13:15:32
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

już *przestała* pasować?  To jest taki cud na jaki Polska sobie zasłużyła? ;-)

GW zaznaczała. A tutaj Trefne Doldowe pismaki powycinały te jakże nieistotne
uwagi :DDDD Dotarło czy dalej będziesz buraczył :DDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-14 14:07:30
Autor: z
W dniu 2017-12-14 o 13:15, Presidente de San Escobar pisze:
GW zaznaczała. A tutaj Trefne Doldowe pismaki powycinały te jakże nieistotne
uwagi :DDDD Dotarło czy dalej będziesz buraczył :DDDDd

Daj sobie spokój. Chcesz wyszarpać kilka procent posługując się drobnym druczkiem i podważając wieloletnie zwyczaje?

Wstydziłbyś się :-)

PIS 50% PO 17%.