PIS 50% PO 17%. [PiS przegra jak Kaczyński przejedzie zakonnice na pasach? ;-)]

Data: 2017-12-13 16:02:06
Autor: A. Filip
PIS 50% PO 17%. [PiS przegra jak Kaczyński przejedzie zakonnice na pasach? ;-)]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Bez komentarza bo co tu komentowac. Chyba tylko to ze w PO sezon
zagryzania sie o krzeselka w nastepnej kadencji uwazam za otwarty.

"Nadmierna zwycięstwa pewność straszliwych klęsk przyczyną bywa".
PO raczej+ przegra _najbliższe_ wybory.  Tyle że PiS nie jest
"skazany na sukces" a już szczególnie jak sobie odpuści.
PiS może choćby stracić samodzielną większość PiS+ w Sejmie jak wybory
trafią w dolinę między szczytami poparcia.

Jesteś durniem który zapomniał jak to prezydent Komorowski (PO)
ma takie poparcie że przegra reelekcje jak przejedzie zakonnice na pasach?
Nie powtarzaj tego (cudzego) błędu.

"Jak jako wyborca" wkurwiam się pokazowo jak mi się wciska że wynik
wyborów jest przesądzony (na długo przed wyborami).  Nawet wtedy gdy
to naprawdę jest prawda takich rzeczy w wyborokracji nie wypada mówić.
*Zawsze* należy w słowach dopuszczać możliwość że wyborcy mogą zmienić
zdanie skoro mają do tego niezbywalne prawo.

Data: 2017-12-13 08:15:40
Autor: Zenek Kapelinder
PIS 50% PO 17%. [PiS przegra jak Kaczyński przejedzie zakonnice na pasach? ;-)]
Nie przypominm sobie chuju zebym ostatnio Cie obrazal. Ale jakk masz taki kaprys zebym zaczal to popros.

Data: 2017-12-13 09:13:03
Autor: Zenek Kapelinder
PiS wygra jak Kaczyński zrobi prawo jazdy a filip zmądrzeje? ;-)]
W stosunku do wyniszczajacej gospodarke deflacji kazda inflacja bedzie wyzsza. Juz sie zagryza totalna jelopozycja. Szczury opuszczaja tonaca tratwe. Pusc sobie pizdziak tvpis. Bedziesz mogl skomlec ze znowu faszysci hymn Polski spiewaja na Placu Trzech Krzyzy. Pokazuja spiewajacych ludzi. Schetyny tam nie ma.

Data: 2017-12-13 09:52:13
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
PiS wygra jak Kaczyński zrobi prawo jazdy a filip zmądrzeje? ;-)]
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-w-Polsce-najwyzsza-od-czterech-lat-7498932.html

Anything else?

A nie od 2 czy od roku?

Za peło praktycznie przez cały okres wynosiła 4-5% i było oki?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7e/Inflation_und_Deflation_in_Polen.png

Data: 2017-12-13 20:20:46
Autor: t-1
W dniu 2017-12-13 o 18:52, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
[...]

Bo to była słuszna inflacja ustawiona w totalnej opozycji do niesłusznej inflacji obecnie.

Data: 2017-12-14 01:53:58
Autor: z
W dniu 2017-12-13 o 20:20, t-1 pisze:
Bo to była słuszna inflacja ustawiona w totalnej opozycji do niesłusznej inflacji obecnie.

Neoliberałowie twierdzą że niska inflacja (taka właśnie) jest dobra dla gospodarki.
Nie to żebym był neoliberałem ;-) ale jakaś logika w tym jest.
O ile wszyscy wiemy czym się kończy hiper inflacja to większość nei zdaje sobie sprawy jakie szkody wyrządza deflacja.

Więc dajcie już spokój temu Balcerowiczowi bo to niewinne stworzenie jest :-)
A te wskaźniki na czele z PKB nie są już wyznacznikiem dobrobytu społeczeństwa.
Obudźcie się. Mamy XXI wiek i te anachroniczne teorie już nie działają

Data: 2017-12-14 06:37:03
Autor: Glista Ludzka

Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:0ef080b7-5cb1-463c-a5c5-b1727508eaebgooglegroups.com...
[...]

Zwłaszcza w 2015. Potrafisz interpretować wykresy?

CL

Data: 2017-12-13 18:09:53
Autor: z
W dniu 2017-12-13 o 17:17, Totalna Opozycja pisze:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-w-Polsce-najwyzsza-od-czterech-lat-7498932.html

Zakoduj sobie w końcu w tym pustym łbie że wg Balcerowicza i jego bandy neoliberałów inflacja w takiej wielkości sprzyja rozwojowi gospodarczemu.
Gdzie te łajzy szkolono że tak bezczeszczą majestat nadministra finansów? :-)

Data: 2017-12-14 06:33:16
Autor: Lump Polityczny

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2017-12-13 o 17:17, Totalna Opozycja pisze:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-w-Polsce-najwyzsza-od-czterech-lat-7498932.html

Zakoduj sobie w końcu w tym pustym łbie

Nie jestem z twojej rodziny więc nie mam tak jak ty pustego łba.

że wg Balcerowicza i jego bandy neoliberałów

Mało mnie obchodzi jakis komuch który dla ciebie jest autorytetem

inflacja w takiej wielkości sprzyja rozwojowi gospodarczemu.

Jasne. Wszyscy się cieszą kiedy coś drożeje.

Gdzie te łajzy szkolono że tak bezczeszczą majestat nadministra finansów?
:-)

Tam gdzie ciebie. W Moskwie.

CL

Data: 2017-12-14 08:05:27
Autor: z
PiS wygra jak Kaczyński zrobi prawo jazdy a fili p zmądrzeje? ;-)]
Niedobrze.
Nie trzymasz się jedynie słusznej liberalnej linii partii.
Zaczynam mieć wrażenie że z pobudek osobistych bluzgasz gdzie popadnie.
Nie jesteś nawet trolem. Jesteś małym zakompleksionym śmieciem.

PIS 50% PO 17%. [PiS przegra jak Kaczyński przejedzie zakonnice na pasach? ;-)]