PIS: Uwaga na uzdrawiające obrazki z Janem Pawłem II

Data: 2013-05-30 13:28:56
Autor: Marek
PIS: Uwaga na uzdrawiające obrazki z Janem Pawłem II
On 30 Maj, 14:27, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Państwowa Inspekcja Sanitarna alarmuje: część dostępnych na rynku rzekomo
uzdrawiających obrazków z Janem Pawłem II zawiera rakotwórczy kadm.

Jak podkreśla PIS, trzeba zwrócić szczególną uwagę na obrazki produkowane w
Chinach. Udało nam się jednak dotrzeć do jednego dostawców, który odpiera
zarzuty. - Nawet jeśli Jan Paweł II najpierw wywołuje choroby, to je potem
na 100 procent ulecza - czytamy w mejlu. - Poza tym, to tylko obrazki, nie
można od razu spodziewać się cudów.

Według informacji ASZdziennika, inspektorzy nie mają za to zastrzeżeń wobec
wizerunku papieża Polaka wydrukowanych w środkowym wydaniu "Super Expressu".

- Może tylko trochę brudzi przy pocieraniu - mówi nam przedstawiciel PIS. -
Ale mojej bratowej pomógł.

Szkoda, ze kiedys nie zbadali portretow Lenina, bo widac, ze tobie
niezle zaszkodzily.

Data: 2013-05-30 23:02:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:27c70cb7-b199-4d64-b566-1c0e4ebda74bgw5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Aleś ty "geniusz"!
Wyciąłeś link, którego oczywiście nie przeczytałeś. Gdybyś przeczytał, dowiedziałbyś się, że ta wiadomość jest całkowicie zmyślona: "(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone"

przygłupy wszystkich krajów łączcie się

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

PIS: Uwaga na uzdrawiające obrazki z Janem Pawłem II