PIS popelnil swietokractwo

Data: 2010-04-14 17:50:13
Autor: Bruner
PIS popelnil swietokractwo
organizujac sobie polityczna jatke na Wawelu, bezczelnosc kierownictwa PIS przechodzi juz wszelkie granice

to jest pogardzenie Polska historia i tradycja robiac sobie tam prywatny cmentarz

Data: 2010-04-14 23:51:45
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hq5db1$285$1news.onet.pl...
organizujac sobie polityczna jatke na Wawelu, bezczelnosc kierownictwa PIS przechodzi juz wszelkie granice
to jest pogardzenie Polska historia i tradycja robiac sobie tam prywatny cmentarz

....spierdalaj.

Tomy M.

Data: 2010-04-14 18:00:28
Autor: Bruner
PIS popelnil swietokractwo

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4bc638f3$0$17088$65785112news.neostrada.pl...

...spierdalaj.

wal sie cwelu

Data: 2010-04-15 00:02:43
Autor: u2
PIS popelnil swietokractwo
W dniu 2010-04-15 00:00, Bruner pisze:

...spierdalaj.

wal sie cwelu

Teraz ty jesteś cwelem.

Data: 2010-04-15 00:05:19
Autor: Tomy M.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bc63b86$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-15 00:00, Bruner pisze:

wal sie cwelu

Teraz ty jesteś cwelem.

eeeeee ... zjebałeś całą zabawę ;)

Tomy M.

Data: 2010-04-15 00:06:54
Autor: u2
W dniu 2010-04-15 00:05, Tomy M. pisze:
wal sie cwelu

Teraz ty jesteś cwelem.

eeeeee ... zjebałeś całą zabawę ;)

Tomy M.

No dobra, teraz ty jesteś cwelem.

Data: 2010-04-15 00:15:04
Autor: Tomy M.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bc63c81$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

No dobra, teraz ty jesteś cwelem.

U2

Tomy M.

Data: 2010-04-15 02:00:33
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-14 23:51, Tomy M. pisze:
[...]

zapomniales dodac: "dziadu".

--
the_foe

Data: 2010-04-15 11:00:26
Autor:
On Wed, 14 Apr 2010 23:51:45 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> [...]
> to jest pogardzenie Polska historia i tradycja robiac sobie tam prywatny > cmentarz

 brawo! brawo! B R A W O !!!
 coz za szacunek dla zmarlych !

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-14 23:52:24
Autor: u2
W dniu 2010-04-14 23:50, Bruner pisze:
organizujac sobie polityczna jatke na Wawelu, bezczelnosc kierownictwa
PIS przechodzi juz wszelkie granice

to jest pogardzenie Polska historia i tradycja robiac sobie tam prywatny
cmentarz

No, po prostu trafiłeś w sedes. :)

Data: 2010-04-14 23:57:24
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Nie nalezy sobie buractwem zawracac glowy. To tylko odpady posocjalistyczne. Nalezy wychowac nowe pokolenia na polskim patriotyzmie, na haslach Bog Honor Ojczyzna.
Tam pochowa sie symbolicznie caly Katyn.

awe

Data: 2010-04-14 18:07:09
Autor: Bruner

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hq5dlt$315$1news.onet.pl...

Ojczyzna.
Tam pochowa sie symbolicznie caly Katyn.

awe

no i co jeszcze masz ciekawego do powiedzenia

komunisci szanowali to miejsce nie chowali tam swoich zmarlych prezydentow,
Bieruta, Gomulki

a tu taki PIS robi sobie zabawe happeningowa na Wawelu

Data: 2010-04-15 00:17:27
Autor: MoRan Gandziajewicz

Użytkownik "Bruner" napisał:

komunisci szanowali to miejsce nie chowali tam swoich zmarlych prezydentow,
Bieruta, Gomulki

Po Bierucie była dłuższa przerwa, a po niej prezydentem PRL został Jaruzelski.

Data: 2010-04-15 01:22:48
Autor: Krzysiek
PIS popelnil swietokractwo
Hallo,

"Bruner" <sopot@buziaczek.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hq5eap$4uh$1news.onet.pl...

[....]

no i co jeszcze masz ciekawego do powiedzenia

komunisci szanowali to miejsce nie chowali tam swoich zmarlych prezydentow,
Bieruta, Gomulki

a tu taki PIS robi sobie zabawe happeningowa na Wawelu

eeeeeh tam, szanowali... co to za kit??

Po tym, gdy po zajeciu Krakowa Hitler postawil przed grobem Marszalka warte honorowa,
to dla komuchow bylo to miejsce "spalone" i tyle.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-04-15 08:32:43
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PIS popelnil swietokractwo

"ab" <abrh@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
spierdalaj

   Przystoi Ci to, Aniolku?

   A. Rem

Data: 2010-04-15 19:02:01
Autor: awe
[...]

no tak ale kto by tam komucha pochowal...jaja sobie robicie - plac czerwony plac przy leninie to ja rozumiem
awe

Data: 2010-04-15 20:22:11
Autor: IWSP
[...]

masz rację trzeba usunąć królow , Piłsudskiego, biskupów, co sobie oni nie myślą! IWSP

--

PIS popelnil swietokractwo