PIS z 50% poparciem?

Data: 2017-08-29 07:43:39
Autor: maciek zawieja
PIS z 50% poparciem?
Data: 2017-08-29 17:16:50
Autor: Zenek Kapelinder
PIS z 50% poparciem?
Jesli nie bedzie poteznego trzesienia ziemi polaczonego z tsunami i wybuchem wojny atomowej to wszystko wskazuje ze w wyborach za dwa lata PIS bedzie mial duzo wiecej niz 50%.

Data: 2017-08-30 10:28:54
Autor: Presidente de San Escobar
PIS z 50% poparciem?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jesli nie bedzie poteznego trzesienia ziemi polaczonego z tsunami i wybuchem wojny atomowej to wszystko wskazuje ze w wyborach za dwa lata PIS bedzie mial duzo wiecej niz 50%.

Poparcie wśród młodych 18-25:
82% - przeciw
5% - za

No chyba że wyjadą to tak :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-30 19:09:13
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
PIS z 50% poparciem?
Poparcie wśród młodych 18-25:
82% - przeciw
5% - za

tak, to wersja tvn/europa...
się okaże...

Data: 2017-08-30 10:31:47
Autor: Zenek Kapelinder
PIS z 50% poparciem?
wsrod dzieci pelowcow i nowosmiesznych 5% chce glosowac za pis?

Data: 2017-08-30 20:04:45
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
PIS z 50% poparciem?
wsrod dzieci pelowcow i nowosmiesznych 5% chce glosowac za pis?

e tam, "oni nie istnieją!" tvn/eu

Data: 2017-08-30 16:35:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
PIS z 50% poparciem?
W dniu środa, 30 sierpnia 2017 02:16:52 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Jesli nie bedzie poteznego trzesienia ziemi polaczonego z tsunami i wybuchem wojny atomowej to wszystko wskazuje ze w wyborach za dwa lata PIS bedzie mial duzo wiecej niz 50%.

O ile wrócą do zasady "żyj i daj innym żyć".

Data: 2017-08-31 04:11:24
Autor: Zenek Kapelinder
PIS z 50% poparciem?
Nie moga wrocic bo ja od dwoch lat w miare jak maja mozliwosci stosuja. Dali na dzieci 500. Buduja tanie mieszkania. Podniesli najnizsze wynagrodzenie.. Zrobili ze gornicy nie musza sie burzyc. Maja podniesc kwote wolna od podatku, maja dac 500 emerytom z najnizszymi emeryturami. Spadlo bezrobocie. Zajeli sie wyruchanymi przez czysciceli kamienic. Nie wpuszczaja imigrantow. Z grubszych spraw zostalo im poprawienie opieki zdrowotnej. Za to co zrobili odpuszczam im tupolewa. Maja takie hobby. A moze maja racje?

Data: 2017-08-31 04:33:39
Autor: japanizer
PIS z 50% poparciem?
On Thursday, August 31, 2017 at 8:11:26 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Nie moga wrocic bo ja od dwoch lat w miare jak maja mozliwosci stosuja. Dali na dzieci 500

Na każde dziecko, wiemy, wiemy. Ponoć za rok już będzie warte 400 zł.

Buduja tanie mieszkania

Daj znać jak już jakieś nowe mieszkanie zbudują. A program mieszkaniowy istnieje już od kilku lat.

Podniesli najnizsze wynagrodzenie

Te rośnie co roku od kilkunastu lat.

Zrobili ze gornicy nie musza sie burzyc

Tzn. co dokładnie zrobili dla górników? Podnieśli cena węgla na całym świecie? No nieźli są w PiS, faktycznie.

Maja podniesc kwote wolna od podatku, :))

I już tak od dwóch lat mają podnieść :)

A Szydłowa obiecała obniżenie podatków dla grupy podatkowej, która nie istnieje, heheh.

maja dac 500 emerytom z najnizszymi emeryturami. :))

Zamiast dać 50 zł miesięcznie podwyżki dla każdego emeryta, to dadzą 500 zł rocznie dla najbiedniejszych.
Tylko tacy naiwni jak ty się nabierają.

Spadlo bezrobocie

Bezrobocie spada co roku od kilkunastu lat.

Zajeli sie wyruchanymi przez czysciceli kamienic.

Jak na razie zrobili widowisko pt. komisja śledcza, z dobrze opłacanymi kolesiami.

Nie wpuszczaja imigrantow

A jeszcze niedawno któryś z twoich klonów narzekał, że cudzoziemców w Warszawie coraz więcej, więc to normalne, że Prawdziwi Wolacy ich leją o 40% sprawniej niż 2 lata temu. Rozdwojenie jaźni macie tam na Nowogodzkiej?

Data: 2017-08-31 05:02:39
Autor: Zenek Kapelinder
PIS z 50% poparciem?
ty pizdziak uwazasz jak uwazasz ja inaczej. Za dwa lata wybory. Ja powinienem dozyc ty po elektrowstrzasach z gniazdka mozesz miec z dozyciem problemy.

Data: 2017-08-31 14:18:02
Autor: Presidente de San Escobar
PIS z 50% poparciem?
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

A jeszcze niedawno któryś z twoich klonów narzekał, że cudzoziemców w Warszawie coraz więcej, więc to normalne, że Prawdziwi Wolacy ich leją o 40% sprawniej niż 2 lata temu. Rozdwojenie jaźni macie tam na Nowogodzkiej?

To się u niego nazywa zaburzenie postrzegania świadomości :DDDD
Chyba na tle nerwowym, codziennie jest dupcony po kilka razy przez przydupasów
jarusia :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-31 14:16:28
Autor: Presidente de San Escobar
PIS z 50% poparciem?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Dali na dzieci 500.

Z własnych dali? :DDD Na dzieci dali podatnicy głupcze :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-01 17:27:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
PIS z 50% poparciem?
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 13:11:26 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Hehe dają żyć innym, jednym. A przy okazji pierdolą robotę drugim.
Jak mam prowadzić misję cywilizacyjną wśród dzieciaków, jak zamiast wymieniać
się mangą i anime, ćwiczyć zen i karate, uczyć się pisać prawdziwe znaki -
bawią się w rycerzy wyklętych hurr durr.

Zamiast równać do inteligentnej dalekowschodniej rasy panów i budować drugą
Japonię gimnastyką intelektu, sprytu umysłowego i zwinności fizycznej, stawiają
na rąbanie półtorakiem, strzelanie z piszczeli i wyrabianie tępej siły muskułów.

Data: 2017-09-01 17:36:41
Autor: Zenek Kapelinder
PIS z 50% poparciem?
A co ci takiego zrobili ze na nich plujesz?

Data: 2017-09-01 17:46:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
PIS z 50% poparciem?
W dniu sobota, 2 września 2017 02:36:42 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
A co ci takiego zrobili ze na nich plujesz?

Nie wypłacili za jeden rok dywidendy z pewnej spółki skarbu Państwa.
Wystarczy.

Data: 2017-09-02 03:37:21
Autor: Zenek Kapelinder
PIS z 50% poparciem?
Tylko Tobie nie wyplacili?

Data: 2017-09-02 04:00:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
PIS z 50% poparciem?
W dniu sobota, 2 września 2017 12:37:22 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Tylko Tobie nie wyplacili?

Nie tylko. Rozumiem, że chcieli zapobiec wypływowi zysków za granicę, ale
uderzyło to też w krajowych ciułaczy.

Data: 2017-09-02 05:30:19
Autor: Zenek Kapelinder
PIS z 50% poparciem?
Wyplyw gotowki za granice tez nas uderza. Kupuj obligacje.

Data: 2017-09-10 20:00:50
Autor: Budzik
PIS z 50% poparciem?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie moga wrocic bo ja od dwoch lat w miare jak maja mozliwosci
stosuja. Dali na dzieci 500.

Dac to mozna ze swoich. Rozdysponowali... Ale to prawda. Kto by sie tam czepiał ze obiecane było na kazde...

Buduja tanie mieszkania.

Jakies konkrety?

Podniesli
najnizsze wynagrodzenie.

Wczesniej nie rosło?

Zrobili ze gornicy nie musza sie burzyc.

OMG. Ty tak na serio? Nie było pytania, wiem ze wierzysz w to co mowisz.
Ale zdajesz sobie sprawe ze to jest chwilowa cisza zwiazana tylko z tym, ze cena wegla mocno podskoczyła?

Maja
podniesc kwote wolna od podatku

Zdaje sie ze juz podniesli. Komus kto praktycznie nie pracuje.
Obiecali coś innego. Kto by sie przejmował...

, maja dac 500 emerytom z najnizszymi
emeryturami.

:)

Spadlo bezrobocie.

Wczesniej nie spadało?

Zajeli sie wyruchanymi przez
czysciceli kamienic.

Czyscicielami kamienic wczesniej tez sie zajmowano. Patrz niejaki Sruba w Poznaniu.
Ale zgoda - cos trzeba było z tematem Warszawskiej reprywatyzacji zrobić i dzziwie sie ze PO nadal nie rozumie co sie stało...

Nie wpuszczaja imigrantow.

I za cene tych kilkudziesieciu czy kilkuset osób które moznaby na poczatek wziac w ramach robienia dobrego PR cała europa patrzy na nas jak na dzikich...

Z grubszych spraw
zostalo im poprawienie opieki zdrowotnej.

A maja poprawić? To zgodnie z wczesniejsza logika własciwie mozesz sobie odhaczyc na liscie ;-P

Za to co zrobili odpuszczam
im tupolewa. Maja takie hobby. A moze maja racje?

Ze nie warto wealczyc o tupolewa?
Ja tam nei wiem ale mowili, ze sprowadza...

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2017-09-10 14:01:42
Autor: Zenek Kapelinder
PIS z 50% poparciem?
Ze soba Budzik gadasz?

Data: 2017-09-11 04:00:51
Autor: Budzik
PIS z 50% poparciem?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Ze soba Budzik gadasz?
Na to wychodzi.
Bo widze ze oczekiwac od Ciebie konkretów to rzeczywiście paranoja...

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2017-09-11 02:30:35
Autor: Zenek Kapelinder
PIS z 50% poparciem?
Ty chcesz konkretow. Na razienie nie dostaniesz. Pogadaj z pizdziakie, on ma duzo konkretow.

Data: 2017-09-11 18:00:50
Autor: Budzik
PIS z 50% poparciem?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Ty chcesz konkretow. Na razienie nie dostaniesz. Pogadaj z pizdziakie,
on ma duzo konkretow.

Co ja poradze...
Ty podajesz dane, ciebie prosze o zrodła. Tak wiem, ze to wredne...

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2017-09-11 10:20:14
Autor: Presidente de San Escobar
PIS z 50% poparciem?
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

> Buduja tanie mieszkania.

Jakies konkrety?

Zenuś-kapuś bredzi - mieszkania podrożały o 5-10 %.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-11 10:00:35
Autor: Budzik
PIS z 50% poparciem?
Użytkownik Presidente de San Escobar presidente@sanescobar.so ...

> Buduja tanie mieszkania.

Jakies konkrety?

Zenuś-kapuś bredzi - mieszkania podrożały o 5-10 %.

Jak inaczej powiedziec "sprawdzam" niz zapytac o zrodło danych?

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2017-09-11 04:32:16
Autor: Zenek Kapelinder
PIS z 50% poparciem?
Jak tu inaczej powiedziec niz jak pizdziak mowi, lizecie sobie rowy dziewczynki.

Data: 2017-09-11 16:34:45
Autor: Presidente de San Escobar
PIS z 50% poparciem?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak tu inaczej powiedziec niz jak pizdziak mowi, lizecie sobie rowy dziewczynki.

Ale do kogo to piszesz ? Pytam się bo twój pan i władca zjadł ci cytaty :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-11 18:00:51
Autor: Budzik
PIS z 50% poparciem?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jak tu inaczej powiedziec niz jak pizdziak mowi, lizecie sobie rowy
dziewczynki.

No tak, bo jak juz brakuje argumentów to zawsze mozna dziecinnie przygadac interlokutorowi - jestes dziewczyna! Nie, to ty jestes dziewczyna!
Brawo Ty! :(

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2017-09-11 12:38:12
Autor: Presidente de San Escobar
PIS z 50% poparciem?
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik Presidente de San Escobar presidente@sanescobar.so ...

> Jak inaczej powiedziec "sprawdzam" niz zapytac o zrodło danych?

Jego ? Nie ma sensu. To gadający czytasz sms-ów z Nowogrodzkiej :DDDDDDDD
Jego własna inteligencja nie istnieje :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-11 18:00:51
Autor: Budzik
PIS z 50% poparciem?
> [...]

Jego ? Nie ma sensu. To gadający czytasz sms-ów z Nowogrodzkiej :DDDDDDDD
Jego własna inteligencja nie istnieje :DDD

Protestuje - u2 to moze i tak ale Zenek na pewno nie - wierze ze on wierzy w to co pisze i w sumie za to go szanuje.
Szacunek traci na formie i ostatnio chyba na braku cierpliwości ale to juz inny temat!

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2017-09-12 09:26:45
Autor: Presidente de San Escobar
PIS z 50% poparciem?
[...]

Brakuje mu cierpliwości bo sam widzi jak codziennie jest zasadzany przez swoich
panów i władców. Więc już tylko kwiczy bo co mu zostało? :DDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]