PIS zmiażdzyło PO w Rybniku w wyborach !

Data: 2013-04-22 04:59:20
Autor: muto2100
PIS zmiażdzyło PO w Rybniku w wyborach !
Data: 2013-04-22 14:11:36
Autor: Ronald Kuczek
PIS zmiażdzyło PO w Rybniku w wyborach !
On 04/22/2013 01:59 PM, muto2100 wrote:
http://niezalezna.pl/40594-pis-zwyciezyl-w-bastionie-po-piecha-wygral-wybory-w-rybniku

Przy frekwencji zaledwie 11,14% Piecha dostał 28,48% głosów, szału nie ma.

RK

Data: 2013-04-22 05:18:30
Autor: muto2100
On 22 Kwi, 14:11, Ronald Kuczek <kuc...@kuczek.pl> wrote:
> [...]

Przy frekwencji zaledwie 11,14% Piecha dostał 28,48% głosów, szału nie ma.

a   PO   dostalo   18%    poparcia    i  niema  znaczenia    czy  by
glosowalo    1000   ludzi   czy  5000     bo  wynik  bylby  taki
sam    -ŁOMOT   i  kleska   dla  PO    i  bardzo  zle    wiadomosci
na  przyszlosc        Slask     pozatym     nigdy   niepopiera  za
bardzo  PIS     a  tu   widac   ze     jednak   i  tam  ludzie
przejrzeli na  oczy     i   widza    ze  dalej   z  tym  burdelem
made  in  PO    daleko  sie  niezajedzie!

Data: 2013-04-22 14:40:16
Autor: Ronald Kuczek
On 04/22/2013 02:18 PM, muto2100 wrote:

[...]

Zamiast wyciągać podobne wnioski proponowałbym najpierw sięgnąć po kalkulator.
28,48 % przy frekwencji 11,14 daje rzeczywiste poparcie na poziomie 3.17% uprawnionych do głosowania wyborców a przyjmując pod uwagę frekwencję w ostatnich wyborach jako wzorzec (48.92%) daje rzeczywiste poparcie na poziomie 13.93% a więc dużo poniżej wyników sondażowych.
Na miejscu prowców PiS raczej bym się tym wynikiem bardziej zmartwił niż ucieszył.

RK

Data: 2013-04-22 05:43:32
Autor: muto2100
On 22 Kwi, 14:40, Ronald Kuczek <kuc...@kuczek.pl> wrote:
> [...]

poparcie na poziomie 13.93% a więc dużo poniżej wyników sondażowych.
Na miejscu prowców PiS raczej bym się tym wynikiem bardziej zmartwił niż

rozumiem   ze  zwyciestwo  PIS  jest  porazka  PIS   !   no niezle
niezle    masz   pewna   prace    w  PO    w  przyszlych  wyborach!

Data: 2013-04-22 14:58:53
Autor: the_foe
W dniu 2013-04-22 14:43, muto2100 pisze:
rozumiem   ze  zwyciestwo  PIS  jest  porazka  PIS   !   no niezle
niezle    masz   pewna   prace    w  PO    w  przyszlych  wyborach!

Ale to sam prezes tłumaczył kleske z 2007 tym, ze GW fałszowała sondaże dające zwyciestwo PIS by zmobilizować łze-elity do oddana głosu zamiast zwyczajowego wyjazdu za miasto. Dzis, analityczno-paranoiczny umysł wodza moze podejrzewać fortel: PO przegrałą z hukiem by Tusk mógł objeżdżać Polske tóskobusem wszesz i wzdłuż snując wśród lemingów apokaliptyczne wizje VI RP.

--
@foe_pl

Data: 2013-04-22 15:14:24
Autor: Ronald Kuczek
On 04/22/2013 02:43 PM, muto2100 wrote:

[...]

Zwycięstwo to zwycięstwo ale w tym wypadku poczekałbym z szampanem
i wygłaszaniem triumfalnych bzdur w stylu "dzisiaj Rybnik, jutro cała Polska", "przebudzenie" itp. PiS ma swoją grupę wyborców a poparcie
nie zmienia się od lat - za małe, by wygrać wybory a za duże, by znaleźć się poza parlamentem.

RK

Data: 2013-04-22 18:45:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:kl3dk7$plr$1mx1.internetia.pl...
[...]

Parafraza powiedzenia Hitlera: "dziś Niemcy, jutro cały świat" (heute Deutschland, morgen der ganze Welt).

setnie ubawiony

Data: 2013-04-22 14:48:53
Autor: the_foe
W dniu 2013-04-22 14:40, Ronald Kuczek pisze:
[...]

PO oddała walkowerem ten mandat. Zbyt mocno "doły" przyzwyczaiły sie, ze w ostatniej chwili Tusk przyjezdza i robi cuda. A wystarczyło dogadać sie z RAŚ i wystawić wspólnego kontrkandydata, wygrałby nawet przy tak smiesznej frekwencji i małej mobilizacji elektoratu.
Dla Piechy to koniec kariery politycznej, bo Senat to polityczna emerytura, a szanse na reelekcje zadne. PIS ten nie bedzie sie nim afiszował by nie obrazal "ludu smolenskiego". Zapewne pojedzie do Brukseli do PE co oznacza, za rok kolejne wybory w tym okregu.

--
@foe_pl

Data: 2013-04-22 15:50:59
Autor: Ronald Kuczek
On 04/22/2013 02:48 PM, the_foe wrote:

[...]

Nie wiem co na to badania ale obserwuję wśród znajomych ogromne wręcz obrzydzenie do ogólnie pojętej polityki, coraz więcej ludzi deklaruje zagłosowanie nogami. Wybór pomiędzy PO i PiS to wybieranie różnic pomiędzy kiłą i rzeżączką a na scenie politycznej nie ma nikogo poza tym.

RK

Data: 2013-04-22 23:37:46
Autor: t-1

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:kl3bk7$j6q$1mx1.internetia.pl...
[...]

Niewątpliwie mnożenie i dzielenie na kalkulatorze (w sensie naciskania przypadkowych klawiszy) masz opanowane.
Zresztą nie jest to trudne, małpę nauczysz.
Szkoda tylko, że nie masz pojęcia co otrzymujesz gdy dzielisz i mnożysz.

Data: 2013-04-22 14:42:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:kl39uf$dpm$1mx1.internetia.pl...
On 04/22/2013 01:59 PM, muto2100 wrote:
http://niezalezna.pl/40594-pis-zwyciezyl-w-bastionie-po-piecha-wygral-wybory-w-rybniku

Przy frekwencji zaledwie 11,14% Piecha dostał 28,48% głosów, szału nie ma.

Ale wystarczyło, by został senatorem!

setnie ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-22 14:40:42
Autor: the_foe
W dniu 2013-04-22 13:59, muto2100 pisze:
http://niezalezna.pl/40594-pis-zwyciezyl-w-bastionie-po-piecha-wygral-wybory-w-rybniku

No i ludzie małej wiary zostali ukrani: po 6 czy 7 kleskach z rzędu w końcu zwyciestwo! Moze u niektórych wyznawców Jarosława pan Piecha wzbudza absmak - przecież publicznie kłamał na temat zamachu bombowego w Smolensku - jednak musza docenic makiawelizm prezesa i zwyciestwo nad zjednoczona opcja antypolska i proniemiecka.

--
@foe_pl

Data: 2013-04-27 07:01:00
Autor: pluton_
PIS zmiazdzylo PO w Rybniku w wyborach !

http://niezalezna.pl/40594-pis-zwyciezyl-w-bastionie-po-piecha-wygral-wybory-w-rybniku

No niestety tym razem prezes zawiodl. Ale spoko, nastepnym razem wyjdzie,
wymlaska cos o smolensku i dostanie pinc procent.

Nullification

PIS zmiażdzyło PO w Rybniku w wyborach !