PIT-11 wersja 23

Data: 2016-01-14 19:02:38
Autor: kapitalikk
PIT-11 wersja 23
A to jebana konkretna i rzeczowa odpowied藕 w sprawie:

"W najbli偶szym czasie, b臋d膮 udost臋pniane kolejne formularze interaktywne obowi膮zuj膮ce od 01.01.2016 r., w tym PIT-28 za rok 2015.

Prosimy o cierpliwo艣膰 i przepraszamy za chwilowe niedogodno艣ci.

Pozdrawiamy.
"

Jak nic, tylko z tym musz臋 i艣膰 do Kaczor贸w.
No bo do kogo?

Data: 2016-01-15 00:39:41
Autor: Animka
PIT-11 wersja 23
W dniu 2016-01-14 o 19:02, kapitalikk pisze:
[...]

Od kogo masz t臋 odpowied藕?
Na ka偶dym prawie portalu s膮 pity do pobrania. Nie musisz z jednego - wadliwego.
Zobacz ten:
http://www.gazetaprawna.pl/

--
animka

Data: 2016-01-15 06:38:27
Autor: kapitalikk
PIT-11 wersja 23
W dniu 2016-01-15 o 00:39, Animka pisze:
[...]

Odpowied藕 dosta艂em zez tont :
Pozdrawiamy.

Zesp贸艂 Pomocy Technicznej Portalu Podatkowego i e-Deklaracji
Centrum Kompetencyjne Portalu Podatkowego
w Izbie Skarbowej w 艁odzi"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

My si臋 chyba nie rozumiemy.
Nie mo偶na przes艂a膰 PIT-11 w wersji elektronicznej, bo pieprzony portal elektroniczny jebany, nie jest zrobiony.

Jak kogo艣 w duupe kopn膮 prawdopodobnie, to wtedy zabierze si臋 do roboty i umo偶liwi takim chujom jak ja, przesy艂anie elektroniczne PIT-11 oraz PIT-4.
Na dzie艅 dzisiejszy nie ma takiej pierdolonej mo偶liwo艣ci.
W dupie ma mnie, i tu trzeba jasno powiedzie膰 urz臋das odpowiedzialny umo偶liwienie mi przesy艂ki elektronicznej. Jest prawdopodobnie bezrozumnym, mo偶liwym do oderwania od sto艂ka jedynie granatem faflunem, kt贸ry prawdopodobnie b臋d膮c miernym ale wiernym pobiera pieni膮dze, zdecydowanie wi臋ksze, ni偶 idiota, o kt贸rym m贸wi艂a by艂a premier Bie艅kowska.
Smaczku jebanego dodaje fakt, 偶e w ko艅cu kiedy umo偶liwi膮 nam przesy艂anie PIT-4 oraz PIT-11 w wersji elektronicznej, programistom komputerowym obs艂uguj膮cym programy ksi臋gowe zostanie jebany tydzie艅 albo p贸艂tora do ko艅ca stycznia. Jak programi艣ci to zrobi膮, oni pracuj膮 za moje jebane pieni膮dze i pracuj膮 szybko, zostanie mi dzie艅 lub dwa na przes艂anie PIT-11 oraz PIT-4.
Wiecie co si臋 stanie z pierdolonymi serwerami odbieraj膮cymi nagle tak zmasowan膮 ilo艣膰 pit贸w?
Zapierdol膮 si臋, zatkaj膮 i chuj.
Czas b臋dzie p艂yn膮艂, doba nagle b臋dzie mia艂a 28 lub 36 godzin. Wszyscy odpowiedzialni b臋d膮 dzie艅 i noc wysy艂a膰 deklaracje bo prawdopodobnie jebanemu urz臋dasowi nie chcia艂o si臋 wcze艣niej pomy艣le膰.
Za 5 lata przyjdzie kontrola spojrzy na termin wys艂ania pit贸w, dojebie kar臋 i nie b臋dzie t艂umaczenia, 偶e 4 lata temu urz臋dasy nie potrafi艂y na czas przygotowa膰 akt贸w prawnych.

Data: 2016-01-15 18:41:26
Autor: Adam
PIT-11 wersja 23
W dniu 2016-01-15 o 06:38, kapitalikk pisze:
(...)

A mo縠sz pisa po polsku?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-01-15 19:39:41
Autor: cef
PIT-11 wersja 23
W dniu 2016-01-15 o 18:41, Adam pisze:
W dniu 2016-01-15 o 06:38, kapitalikk pisze:
(...)

A mo縠sz pisa po polsku?

Daj spok骿, czego  nie rozumiesz?
Ja si pod tamtym postem podpisuj w 100%.
Nie przeszkadzaj mi wulgaryzmy, nawet bym kilka dorzuci.

Nic si od wielu lat nie zmienia, 縠by nie by硂, 縠 to wina tej czy innej w砤dzy.
Tak samo jest w innych plac體kach obs硊gi podatnik體, ubezpieczonych i petent體.

PS
Na pocieszenie pozostaje mi fakt, 縠 uda硂 mi si wyrobi
w grudniu nowy dow骴 osobisty w nieca砮 2 tygodnie po秝i阠aj眂
na to raptem na z硂zenie i odbi髍 ok 20min w kolejkach.

Data: 2016-01-15 20:46:48
Autor: kapitalikk
PIT-11 wersja 23
W dniu 2016-01-15 o 18:41, Adam pisze:
W dniu 2016-01-15 o 06:38, kapitalikk pisze:
(...)
A mo偶esz pisa膰 po polsku?

Szanowny Adanie
Nie obra藕 si臋 ale kurwa pisz臋 po polsku i licz臋 na to, 偶e jaki艣 jebany odpowiedzialny (kurwa, nieodpowiedzialny) urz臋das przeczyta te moje wypociny i dojdzie do jego zadymionej kipa艂y, 偶e co艣 robi 藕le lub nara偶a pieprznych obywateli na prac臋 po nocach.

Jeszcze raz.
Szanowny Adamie
Dosta艂em pierwsz膮 odpowied藕 na mojego pierolonego emaila w sprawie umo偶liwienia wysy艂ania.
Odpisa艂em, kolokwialnie rzecz ujmuj膮c, 偶eby sobie w dup臋 tak膮, jak przytoczy艂em odpowied藕, wsadzili.

Teraz dosta艂em bardziej konkretn膮 odpowied藕, ale ...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
"Witamy.
Zgodnie z informacj膮 zamieszczon膮 na stronie, PIT-11 za rok 2015 r. zostanie udost臋pniony w dniu 21.01.2016 r.  鈥 link: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/wiadomosci/komunikaty/-/asset_publisher/6Wwm/content/e-deklaracje-%E2%80%93-harmonogram-udostepnienia-formularzy-interaktywnych?redirect=http%3A%2F%2Fwww.mf.gov.pl%2Fministerstwo-finansow%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_dNH3%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3D_118_INSTANCE_9Jwz__column-2%26p_p_col_count%3D1#p_p_id_101_INSTANCE_6Wwm_ Za chwilowe niedogodno艣ci przepraszamy i zach臋camy do sk艂adania deklaracji za pomoc膮 艣rodk贸w komunikacji elektronicznej.

Pozdrawiamy."
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Szanowny Adamie czy Ciebie nie wkurwi艂oby takie podej艣cie do podatnik贸w?
Ja w dupie mam ich przeprosiny, jak za ich niekompetencj臋 zap艂ac臋 prac膮 po nocach.

Za b艂臋dy ortograficzne oczywi艣cie kurwa bardzo przepraszam.

Pozdrawiam

PS
Adamie jebnij tutaj kilkoma kurwami z opini膮 o (nie)dzia艂aj膮cym systemie przekazu elektronicznego.
Uwierz mi pomaga. Nie t艂am艣 tego w sobie.
Na koniec napisz臋, 偶e jest to jedyny spos贸b, kt贸ry jak na razie otwiera mi wszystkie drzwi.
Obawiam si臋 jednak, 偶e kiedy艣 si臋 zapomn臋 i otworz膮 si臋 przede mna drzwi na wczasy nad wart膮. :)

Data: 2016-01-17 09:38:03
Autor: Pete
PIT-11 wersja 23
[...]

Wersj臋 elektroniczn膮 mo偶na wysy艂a膰 do ko艅ca lutego. Koniec stycznia to termin dla wersji papierowej.

--
Pete

Data: 2016-01-17 10:38:49
Autor: kapitalikk
PIT-11 wersja 23
W dniu 2016-01-17 o 09:38, Pete pisze:
[...]

PIT-4 ... ????

Jasne, 偶e do ko艅ca lutego PIT-11 w wersji elektronicznej. Id膮c Twoim tokiem rozumowania, urz臋das ma pieprzony czas do ko艅ca lutego przygotowa膰 Tobie mo偶liwo艣膰 elektronicznego przesy艂ania pit贸w?

Nie do momentu, kiedy obowi膮zuje rozporz膮dzenie.
Ja kurwa nie mam nic innego ro roboty, tylko czeka膰, czy ju偶 umo偶liwili mi mo偶liwo艣膰 przesy艂ania pit贸w, czy nie.

Data: 2016-01-17 23:11:11
Autor: Pete
PIT-11 wersja 23
W dniu 2016-01-17 o 10:38, kapitalikk pisze:
[...]

Napisali, 偶e do 19-go. Zostaje 1 miesi膮c z ok艂adem. Mo偶na si臋 kurzy膰, ale nie uprawia膰 pieniactwa. Niestety, ja艣nie nam panuj膮cy maj膮 w d... ca艂y nak艂ad pracy zwi膮zany z wdro偶eniem jednego przecinka w sutawie.

Nie do momentu, kiedy obowi膮zuje rozporz膮dzenie.
Ja kurwa nie mam nic innego ro roboty, tylko czeka膰, czy ju偶 umo偶liwili
mi mo偶liwo艣膰 przesy艂ania pit贸w, czy nie.

Ale o co chodzi?
Siadasz ostatniego dnia lutego i wysy艂asz. Jak nie dzia艂a, to wysy艂asz poczt膮 z informacj膮, 偶e w zwi膮zku z awari膮 systemu elektronicznego spe艂niasz sw贸j obowi膮zek wysy艂aj膮c wersj臋 papierow膮 zamiast elektronicznej.

--
Pete

Data: 2016-01-17 12:08:50
Autor: cef
PIT-11 wersja 23
W dniu 2016-01-17 o 09:38, Pete pisze:

Wersj臋 elektroniczn膮 mo偶na wysy艂a膰 do ko艅ca lutego. Koniec
stycznia to termin dla wersji papierowej.

Ale wa縩e jest od kiedy mo縩a wysy砤 a nie do kiedy.

Data: 2016-01-17 23:06:11
Autor: Pete
PIT-11 wersja 23
W dniu 2016-01-17 o 12:08, cef pisze:
W dniu 2016-01-17 o 09:38, Pete pisze:

Wersj脛聶 elektroniczn脛聟 mo墓藕na wysy墓聜a脛聡 do ko墓聞ca lutego. Koniec
stycznia to termin dla wersji papierowej.

Ale wa偶ne jest od kiedy mo偶na wysy艂a膰 a nie do kiedy.

A to jaki艣 wy艣cig jest? Jaka nagroda za najwcze艣niejsze wys艂anie?

--
Pete

Data: 2016-01-17 23:43:42
Autor: cef
PIT-11 wersja 23
W dniu 2016-01-17 o 23:06, Pete pisze:
[...]

Og髄nie nagrody nie ma. (cho akurat u mnie jest to kwestia kilku tysi阠y)
Ale jest mo縧iwo舵 z硂縠nia od 01.stycznia.
I odbieraj mi t mo縧iwo舵.
Jest wiele przypadk體 kiedy jest potrzeba z硂縠nia wcze秐iej.
Nie m體i眂 ju o opcji, 縠 trzeba przygotowa wersj awaryjnie papierow.
To jest dezorganizacja i olewanie petenta.

PIT-11 wersja 23