PIT-36

Data: 2011-02-26 11:27:02
Autor: witek
PIT-36
On 2/26/2011 11:11 AM, Wojtek wrote:
Witam!!!
Czy ktoś mógłby wyjaśnić co wpisujemy w pozycję 192 tego pit-a.
Dochody za 2010 rok mam na formularzach pit-11 oraz pit-8c w poz. D34
Pozdrawiam

www.pity.pl

Data: 2011-02-26 18:38:17
Autor: Wojtek
PIT-36
Czy ktoś mógłby wyjaśnić co wpisujemy w pozycję 192 tego pit-a.
Dochody za 2010 rok mam na formularzach pit-11 oraz pit-8c w poz. D34
Pozdrawiam

www.pity.pl

Zanim te pytanie zadałem to zapewniam że szukałem odpowiedzi w internecie.
Pozycje od 193 do 206 są jasne. Natomiast pozycja 192 nie jest jasno opisana ..
W wyjaśnieniach do tego pit-a opis zaczyna się od pozycji 193- jakby pozycji 192 nie było.
Dlatego ponawiam moje pytanie- wydaje mi się (ale tylko mi się wydaje), że przy dochodach z pit-ów 11 i pit-a 8c części K się nie wypełnia
Czy dobrze myślę?
Pozdrawiam

PIT-36